| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PODJETNIŠTVO IN NJEGOV POMEN ZA USPEŠNOST POMURSKEGA GOSPODARSTVA
Anita Bencik, 2014, magistrsko delo

Opis: V teoretičnem delu smo opredelili pojem podjetništva in z njim povezanega podjetnika ter okvirno predstavili nekatere teorije, ki pojasnjujejo podjetništvo. Ker podjetništvo deluje v povezavi z določenim podpornim okoljem, smo opredelili njegov pomen in navedli nekatere najpomembnejše podporne institucije, ki tako ali drugače vplivajo na razvoj podjetništva v Pomurju. Predstavili smo tudi nekatere kazalnike gospodarske moči regije, na podlagi katerih smo v raziskavi regijo primerjali z državnim povprečjem. Temu sledi raziskava, v kateri smo na podlagi hipotez ugotavljali razvitost regije. Pri tem smo upoštevali nekatere kazalnike gospodarske moči regije ter nihanje podjetniške aktivnosti. Pripravili smo pregled razdeljevanja državne pomoči, ki je namenjena razvoju regij v državi, in prikazali strukturo odločanja brezposelnih oseb za samostojno podjetniško kariero. Glavna ugotovitev magistrskega dela je, da Pomurje dejansko zaostaja za razvojem države, kljub dejavnostim podpornega okolja in finančnim spodbudam s strani države in Evropske unije.
Ključne besede: podjetništvo, podporno okolje, kazalniki gospodarske moči regije, brezposelnost in podjetniška aktivnost
Objavljeno v DKUM: 11.03.2014; Ogledov: 1758; Prenosov: 311
.pdf Celotno besedilo (8,70 MB)

2.
MOŽNOSTI RAZVOJA NOTRANJEGA PODJETNIŠTVA V PODJETJU TERME LENDAVA D.O.O.
Anita Bencik, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V diplomskem seminarju obravnavamo pojav notranjega podjetništva v podjetju Terme Lendava d.o.o.. V teoretičnem delu predstavljamo splošne opredelitve notranjega podjetništva, razloge za pojav notranjega podjetništva, ter ovire, ki se pri vpeljavi notranjega podjetništva v podjetje lahko pojavijo. Navedli smo tudi tri najbolj pogoste pristope, ki se jih podjetja poslužujejo pri uvedbi notranjega podjetništva. V drugem, empiričnem delu pa smo z raziskavo, ki smo jo opravili s pomočjo anketnega vprašalnika, na primeru Term Lendava proučevali, v kolikšni meri so v tem podjetju prisotni elementi notranjega podjetništva, kako so zaposleni dovzetni za spremembe in kako na to gledajo vodilni zaposleni. Z anketo o notranjem podjetništvu smo želeli pripomoči k nadaljnjemu razvoju notranjega podjetništva v tem podjetju. Menimo, da smo z raziskavo pridobili koristne ocene in podatke, ki bi v prihodnosti lahko pripomogli k povečanju uspešnosti Term Lendava tudi zaradi njihovih notranjih podjetnikov.
Ključne besede: notranje podjetništvo, notranji podjetnik, podjetništvo, projekt, turizem
Objavljeno v DKUM: 08.11.2011; Ogledov: 2685; Prenosov: 259
.pdf Celotno besedilo (1,82 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici