| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ORGANIZACIJA TIMSKEGA DELA V PRVEM RAZREDU DEVETLETKE
Anica Bencek, 2010, diplomsko delo

Opis: Timsko delo učiteljev in vzgojiteljev je oblika aktivnosti, ki jo opravljajo strokovnjaki tako, da je najpomembneje za sodelovanje neposredna delitev nalog med enakopravnimi strokovnjaki in ne sam položaj posameznika. Posamezniki, ki vstopajo v tim, se med seboj razlikujejo. Učitelji in vzgojitelji imajo različna znanja, stopnjo strokovne usposobljenosti, sposobnosti, motivacijo za delo v timu, različne delovne navade in želje po profesionalni rasti. In prav zaradi tega je pomembno medsebojno sodelovanje, povezanost in dobra komunikacija, saj lahko le na tak način delujejo dobro in uspešno. Diplomska naloga tako vsebuje teoretični in empirični del. V teoretičnem delu je predstavljeno timsko delo, značilnosti dobrega tima, struktura tima, načini timskega dela, prednosti in težave timskega dela ter tim v prvem razredu devetletke. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati raziskave, ki so bili pridobljeni s pomočjo anketnega vprašalnika. Ugotovili smo, da so učiteljice in vzgojiteljice pri timskem delu dobro organizirane, da skupaj načrtujejo, izvajajo in vrednotijo delo v razredu. S takšnim pristopom dobro in uspešno sodelujejo med seboj ter delujejo kot uspešen tim.
Ključne besede: tim, timsko delo, učiteljica, vzgojiteljica, devetletka, 6-letnik v šoli
Objavljeno: 06.09.2010; Ogledov: 2052; Prenosov: 235
.pdf Celotno besedilo (1,02 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici