| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Booking kot nova digitalna marketinška pot
Anemarie Praznik, 2021, magistrsko delo

Opis: Marketinška pot označuje pot proizvodov (otipljivega blaga in neotipljivih storitev) od kraja proizvodnje do mesta porabe (od proizvajalcev/ponudnikov do kupcev/potrošnikov). V hitro spreminjajočem se okolje se pod vplivom razvoja sodobne tehnologije spreminjajo tudi marketinške poti. V magistrski delu bomo predstavili tradicionalne in sodobne marketinške poti. Vsako marketinško pot bomo opisali posebej in še zlasti, kako se navezuje na storitve. Sodobne digitalne marketinške poti v podjetjih imajo dandanes ključno vlogo pri učinkovitem in doslednem doseganju ciljnih skupin. V primerjavi s tradicionalnimi tržnimi potmi so takšne digitalne marketinške poti tudi stroškovno učinkovite in merljive. Uporaba interneta za nakup in prodajo blaga ter storitev je danes pogosta v skoraj vseh podjetjih. Naš raziskovalni poudarek bo usmerjen v spletno prodajo storitev, zlasti v spletno rezervacijo storitev in platformo Booking.com. Z anketo bomo preverili sprejemanje in zadovoljstvo z uporabo digitalne marketinške poti za storitve, kot je Booking platforma.
Ključne besede: Booking, Marketinška pot, Storitve.
Objavljeno v DKUM: 21.10.2021; Ogledov: 763; Prenosov: 77
.pdf Celotno besedilo (2,05 MB)

2.
Razvoj novega izdelka na primeru podjetja mikro + polo
Anemarie Praznik, 2018, diplomsko delo

Opis: V delu diplomskega projekta smo podrobneje opisali različne definicije izdelka. Opredelili smo posamezne ravni izdelka in značilnosti posameznih ravni. Ob tem smo dodali in opredelili življenjski cikel ter podrobneje pogledali, kako se krivulje življenjskega cikla med seboj razlikujejo po različnih segmentih izdelka. Predstavili smo razvoj in podrobneje opredelili posamezne faze razvoja novega izdelka. Za praktičen primer smo izbrali izdelek digestorij podjetja Mikro+Polo. Izdelek digestorij je namenjen laboratorijem. Osnovni namen izdelka je, da se v njem izvajajo eksperimenti, pri čemer hlapi, ki nastajajo pri eksperimentih ne uhajajo v prostor, ampak se odvajajo skozi digestorij. Cilj izdelka je povečati varovanje zdravja zaposlenih na delovnem mestu v laboratorijih. V diplomskem projektu smo tako izdelek podrobneje analizirali in predstavili njegov razvoj, kot tudi posamezne faze razvoja. Zavedamo se dejstva, da se je v današnjem času zelo težko prebiti na trg, kjer vlada velika konkurenca. Kupci so postali vse bolj kritični do izdelkov, želijo si vedno nižje cene in visoko kakovost. Zato je zelo pomembno razumeti, kako ciljnim kupcem približati svoj izdelek in mu poleg njega prodati še pomembno zgodbo. V izbranem podjetju to počnejo zelo uspešno. O uspešnosti podjetja ne odloča samo primerni izdelek, ampak je ključnega pomena tudi dobro počutje zaposlenih na delovnem mestu, ki povečini preživijo več kot 8 ur na delovnem mestu. Vrednota podjetja so tako med drugim tudi zaposleni, ki lahko s svojim znanjem, kvaliteto, motiviranostjo in dobrim počutjem na delovnem mestu odločilno pripomorejo k uspešnosti izdelka in samega podjetja.
Ključne besede: digestorij, izdelek, podjetje, življenjski cikle, razvoj.
Objavljeno v DKUM: 08.08.2018; Ogledov: 1831; Prenosov: 103
.pdf Celotno besedilo (833,39 KB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici