1.
Učinkoviti tipi vsebine na družbenih medijih za privabljanje občinstva Marvel Studios : diplomsko deloAnemarie Hrastnik, 2025, diplomsko delo
Opis: V diplomskem delu smo ugotavljali, kateri tipi vsebin na platformah družbenih medijev Facebook, Instagram, TikTok, X, YouTube so bili najučinkovitejši pri privabljanju občinstva podjetja Marvel Studios. V empiričnem delu smo analizirali količino, tipe, pogostost objavljanja, oglede in stopnjo angažiranosti objav. Rezultati so pokazali, da so napovedniki najučinkovitejši tipi vsebin za privabljanje občinstva. Slikovne objave dosegajo več angažiranosti kot zakulisne objave, uporaba vplivnežev in slavnih osebnosti je bila pri promocijah zelo uspešna, medtem ko so objave z interaktivnim marketingom dosegle nizko stopnjo angažiranosti.
Ključne besede: družbeni mediji, angažiranost občinstva, oglaševanje filmov na družbenih medijih, Marvel Studios
Objavljeno v DKUM: 22.09.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 3
Celotno besedilo (2,85 MB)