| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Učinkoviti tipi vsebine na družbenih medijih za privabljanje občinstva Marvel Studios : diplomsko delo
Anemarie Hrastnik, 2025, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo ugotavljali, kateri tipi vsebin na platformah družbenih medijev Facebook, Instagram, TikTok, X, YouTube so bili najučinkovitejši pri privabljanju občinstva podjetja Marvel Studios. V empiričnem delu smo analizirali količino, tipe, pogostost objavljanja, oglede in stopnjo angažiranosti objav. Rezultati so pokazali, da so napovedniki najučinkovitejši tipi vsebin za privabljanje občinstva. Slikovne objave dosegajo več angažiranosti kot zakulisne objave, uporaba vplivnežev in slavnih osebnosti je bila pri promocijah zelo uspešna, medtem ko so objave z interaktivnim marketingom dosegle nizko stopnjo angažiranosti.
Ključne besede: družbeni mediji, angažiranost občinstva, oglaševanje filmov na družbenih medijih, Marvel Studios
Objavljeno v DKUM: 22.09.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 3
.pdf Celotno besedilo (2,85 MB)

Iskanje izvedeno v 0.01 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici