| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
VLOGA MEDICINSKE SESTRE PRI OBRAVNAVI PACIENTA, KI SE ZDRAVI Z BIOLOŠKIMI ZDRAVILI
Andreja Zorec, 2016, diplomsko delo

Opis: Izhodišča: Zdravstvena nega pacienta, ki se zdravi z biološkimi zdravili je pomemben člen pri zdravljenju rakavih bolnikov ter eno izmed najbolj dinamičnih področij zdravstvene nege. Ker so biološka zdravila dokaj nova, izkušenj, ki bi temeljila na dolgoletni praksi ni. Namen diplomskega dela je predstaviti vlogo medicinske sestre pri obravnavi pacienta, ki se zdravi z biološkimi zdravili, osnovna ter specifična znanja, ki jih medicinska sestra potrebuje pri svojem delu in ugotoviti poznavanje dela z biološkimi zdravili ter ugotoviti katera specifična znanja si medicinske sestre, ki delajo z biološkimi zdravili še želijo pridobiti. Raziskovalna metodologija: Uporabljena je bila deskriptivna metoda dela. Raziskava je temeljila na anketnem vprašalniku s katerim smo anketirali medicinske sestre, ki delajo z biološkimi zdravili. Zbrane podatke smo analizirali in predstavili s pomočjo računalniškega programa Microsoft Excel. Rezultati: Večina anketiranih dobro pozna biološka zdravila. Največ znanja je pridobljeno na oddelčnih izobraževanjih, strokovnih srečanjih, iz knjig, interneta, od farmacevtov in strokovnih revij. Diskusija in zaključek: Medicinske sestre si želijo pridobiti več specialnih znanj o bioloških zdravilih in zaščiti zdravja pri delu z biološkimi zdravili.
Ključne besede: Biološka zdravila, stranski učinki zdravil, ne-Hodgkinov limfom, kronična limfocitna levkemija, zdravstvena nega onkološkega bolnika
Objavljeno: 12.10.2016; Ogledov: 1356; Prenosov: 151
.pdf Celotno besedilo (1,79 MB)

2.
MANAGEMENTSKI VIDIKI ZADOVOLJSTVA KUPCEV
Andreja Zorec, 2010, diplomsko delo

Opis: Bodimo profesionalci v komuniciranju in se obnašajmo tako tudi takrat, ko imamo za sogovornika težavne stranke, kot so: vzvišena, nezaupljiva, jezna, klepetava, neotesana ali tiha stranka. Te stranke predstavljajo za nas poseben izziv in ko bomo z njimi uspeli doseči znosno ali celo prijetno klimo, potem smo res že pravi mojstri komuniciranja. Sprejeti pa moramo tudi možnost, da kljub temu, da včasih storimo vse, kar je v naši moči, doživimo zavrnitev, morda tudi več zapored. Take zavrnitve nas ne smejo prehitro spraviti v obup. Vseh strank pač ne moremo pridobiti, zato moramo pokončno sprejeti tudi kakšen poraz. Zato šele ko vemo, da smo naredili za stranko vse, kar je bilo v določeni prodajni situaciji v naši moči, lahko pričakujemo njeno pravo zadovoljstvo. Kot kažejo izkušnje, so naše stranke v vse večji poplavi vse boljših konkurentov vse bolj zahtevne glede lastnosti, ki naj bi jih v prodajalnah imelo prodajno osebje. Komunikativnost je resda nujno zlo, a še zdaleč ne vse to, kar stranke od prodajalcev pričakujejo in zahtevajo. In ker je stranka v trgovini vedno na prvem mestu, je potrebno zagotoviti, da dobi skoraj vse, če ne že vse, kar pričakuje. Le tedaj bo stranka od nas odšla zadovoljna, kar pa je za nas lahko zagotovilo, da se bo še vrnila k nam. Morda pa tudi ustno naprej prenesla priporočilo obiska naše trgovine kakemu kupcu, kar bi za nas pomenilo možnost pridobitve novega kupca, ki bi ob pravilnem ravnanju ob njegovih obiskih lahko sčasoma postal naša stalna stranka.
Ključne besede: prodaja, kupec, prodajalec, zadovoljstvo strank
Objavljeno: 09.12.2010; Ogledov: 1687; Prenosov: 158
.pdf Celotno besedilo (637,56 KB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici