| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Oblikovanje prodajnih pogojev v izvoznem trženju : diplomsko delo
Andreja Novak, 2004, diplomsko delo

Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 1498; Prenosov: 72
.pdf Celotno besedilo (1,36 MB)

2.
SLOVSTVENA FOLKLORA V OČEH MLADOLETNIKOV (TERMINOLOGIZACIJA, RAZUMEVANJE IN ŽIVOST SLOVSTVENE FOLKLORE MED OSNOVNOŠOLCI)
Andreja Novak, 2010, diplomsko delo

Opis: Namen diplomske naloge je raziskati koliko učenci devetih razredov osnovne šole poznajo sodobno terminologijo slovstvene folklore, koliko jo razumejo in preveriti živost te veje besedne umetnosti med osnovnošolci. Z anketnim vprašalnikom sem se podala na tri osnovne šole, ki delujejo v središču mesta Maribor in štiri osnovne šole zunaj tega mesta. V raziskavi je sodelovalo 92 učencev primestnih osnovnih šol ter 88 učencev mestnih osnovnih šol. Predstavila sem, kako sta se pomen in vloga slovstvene folklore skozi čas spreminjala, na kar kažejo učni načrti, ki so bili tedaj v veljavi. Posebej sem obravnavala učni načrt za izbirni predmet slovenščina — šolsko novinarstvo, ki je v veljavi danes in priročnike, s pomočjo katerih je moč doseči v učnem načrtu zastavljene cilje. Opisala sem osnovne pojme slovstvene folklore, njeno terminologijo in njen žanrski sistem.
Ključne besede: Slovstvena folklora, umetnost govorjenega jezika, žanrski sistem slovstvene folklore, učni načrt za izbirni predmet slovenščina – šolsko novinarstvo, osnovna šola.
Objavljeno: 23.07.2010; Ogledov: 2511; Prenosov: 153
.pdf Celotno besedilo (739,56 KB)

3.
FORMALIZACIJA IN INFORMACIJSKA PODPORA MULTIPROJEKTNEGA DELA V PROIZVODNEM PODJETJU
Andreja Novak, 2010, diplomsko delo

Opis: Danes ni podjetja, ki se ne bi srečevalo s projekti, čeprav sistema projektnega managementa nima vzpostavljenega. Vrste različnih projektov zahtevajo urejenost, natančnost in sledljivost, da so doseženi želeni, konkurenčni rezultati. V diplomskem delu je obravnavan problem neučinkovitega obvladovanja multiprojektnega dela, kar pomeni, da se projekti, ki se izvajajo istočasno, hkrati pa so v različnih življenjskih ciklih, ne obvladujejo dovolj učinkovito. Takšno neobvladovanje lahko pripelje do zamud pri izvajanju projekta, do povišanja stroškov in, kar je najpomembnejše, do nezadovoljstva naročnikov. Razlog za to je predvsem v neformalizaciji projektnega dela, neustrezno vzpostavljeni informacijski podpori, nepravočasnem odzivu in pridobivanju informacij ter nezadostni kulturi podjetja na področju projektnega dela. Rešitev problema ni enostavna. Ni mogoče formalizirati multiprojektnega dela tako, da bi ustrezal vsem vrstam projektov. Potrebno je izdelati selekcijo in prioritetno listo le-teh, jih ločiti po vrstah projektov in nato za vsakega izbrati najprimernejši način izvajanja glede na vzpostavljen enovit sistem vodenja. Danes obstaja na trgu vrsta programskih orodij, ki pomagajo formalizirati multiprojektno delo, vendar so v prvi vrsti zaposleni tisti, ki morajo nov sistem dela vzeti za svojega in spoznati prednosti, ki jih prinaša. V diplomskem delu je izdelan predlog prenovljene organizacijske strukture podjetja z umestitvijo projektne pisarne, ki je predlagana kot del rešitve problema skupaj s formaliziranim novim delovnim mestom vodje projektne pisarne. Nakazan je formaliziran proces izvajanja projektov in predstavljen pomen multiprojektnega dela za podjetje. Navedenih je nekaj ponujanih programskih orodij in smernice za izbiro najprimernejšega. Od vodstva podjetja pa je odvisno, ali bodo predlagane rešitve sprejete ali ne.
Ključne besede: projektni management, multiprojektno delo, formalizacija projektnega dela, projektna pisarna, proizvodno podjetje
Objavljeno: 02.09.2010; Ogledov: 1734; Prenosov: 6

4.
5.
KORPORATIVNO PROSTOVOLJSTVO - SODOBNI TREND ODGOVORNOSTI PODJETJA DO DRUŽBE
Andreja Novak, 2016, magistrsko delo

Opis: Družbena odgovornost podjetij postaja vse pomembnejša. Pomembno za podjetja in menedžerje je, da se zavedajo tega pomena in pomagajo k dobrobiti širše družbe. Vse bolj se v ZDA in Evropi uveljavlja koncept korporativnega prostovoljstva, ki je hkrati tudi instrument korporativnega državljanstva. Magistrsko delo je razdeljeno na dva dela, in sicer teoretičen in empirični del. V teoretičnem delu smo povzeli različne izsledke pridobljene literature v slovenskem in tujem jeziku. Podrobneje smo predstavili strategije podjetja, družbeno odgovornost podjetja, pojem korporativno prostovoljstvo in njegove oblike ter dodali dobre primere iz prakse. Navedli smo tudi, kakšni so interesni razlogi podjetja za vpeljavo in izvajanje koncepta korporativnega prostovoljstva. V empiričnem delu smo navedli namen raziskave, cilje, velikost vzorca raziskave, način preverjanja izbranih hipotez in rezultate raziskave. V raziskavi je sodelovalo 200 podjetij z najvišjimi prihodki v letu 2013. Rezultate raziskave smo statistično obdelali s programom SPSS in jih nato predstavili. Ključni rezultati so pokazali, da povprečno razumevanje pomena atributov družbene odgovornosti ni višje v multinacionalnih podjetjih in tako dokazujejo, da se pomena družbene odgovornosti zavedajo tudi v drugih podjetjih v Sloveniji. Do enakega rezultata smo prišli tudi pri povprečnem dojemanju pomena značilnosti korporativnega prostovoljstva. Hkrati smo raziskovali tudi motive za vpeljavo korporativnega prostovoljstva in kot glavni motiv so anketirani menedžerji izbrali dojemanje družbene odgovornosti podjetja. Magistrska naloga tako zajema opredelitev pojma korporativno prostovoljstvo, oblike korporativnega prostovoljstva, poznavanje tega pojma v podjetjih v Sloveniji in je lahko tako uporabljena za nadaljnje študije na področju korporativnega prostovoljstva v Sloveniji.
Ključne besede: strategija, družbena odgovornost podjetij, korporativno državljanstvo, korporativno prostovoljstvo
Objavljeno: 08.07.2016; Ogledov: 816; Prenosov: 93
.pdf Celotno besedilo (1,70 MB)

Iskanje izvedeno v 0.14 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici