2.
OGLAŠEVANJE BLAGOVNE ZNAMKE SIOLAndreja Dremelj, 2012, diplomsko delo
Opis: Konkurenca na trgu je zelo močna, zato je oglaševanje blagovne znamke pomembno za vsa podjetja, saj potrošnike morda ravno z dobro reklamo prepričamo, naj izberejo našo blagovno znamko.
Podjetje Telekom Slovenije d.d., ki je lastnik blagovne znamke SiOL storitve in multimedijskega portala Planet SiOL. net., se dobro zaveda, da je konkurenca na trgu zelo močna, zato oglaševanju posveti veliko časa.
V teoretičnem delu smo definirali oglaševanje in blagovno znamko. V praktičnem delu smo predstavili blagovno znamko SiOL ter navedli konkretne primere oglaševalske akcije blagovne znamke SiOL ter z anketnim vprašalnikom raziskali, kakšna so potrošniška mnenja o oglaševanju te panoge.
Ključne besede: - oglaševanje
- oglas
- blagovna znamka
- mediji
- SiOL
Objavljeno v DKUM: 25.10.2012; Ogledov: 2737; Prenosov: 108
Celotno besedilo (971,73 KB)