| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Koncept Zero Waste v hotelu
Andreja Dremelj, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Zaradi želje, da bi znižali negativen vpliv na okolje in poslovali racionalno in trajnostno smo se uprli na koncept Zero Waste. Po preučitvi obstoječega stanja smo preko smernic koncepta Zero Waste in primerov dobrih praks drugih hotelov raziskali, kako bi le te lahko vključili v naše delovanje in okolje.
Ključne besede: Zero Waste hoteli in restavracije, trajnostni – zeleni turizem, zmanjševanje količin odpadkov, zamenjava izdelkov za enkratno uporabo
Objavljeno: 19.11.2018; Ogledov: 555; Prenosov: 45
.pdf Celotno besedilo (1,21 MB)

2.
OGLAŠEVANJE BLAGOVNE ZNAMKE SIOL
Andreja Dremelj, 2012, diplomsko delo

Opis: Konkurenca na trgu je zelo močna, zato je oglaševanje blagovne znamke pomembno za vsa podjetja, saj potrošnike morda ravno z dobro reklamo prepričamo, naj izberejo našo blagovno znamko. Podjetje Telekom Slovenije d.d., ki je lastnik blagovne znamke SiOL storitve in multimedijskega portala Planet SiOL. net., se dobro zaveda, da je konkurenca na trgu zelo močna, zato oglaševanju posveti veliko časa. V teoretičnem delu smo definirali oglaševanje in blagovno znamko. V praktičnem delu smo predstavili blagovno znamko SiOL ter navedli konkretne primere oglaševalske akcije blagovne znamke SiOL ter z anketnim vprašalnikom raziskali, kakšna so potrošniška mnenja o oglaševanju te panoge.
Ključne besede: - oglaševanje - oglas - blagovna znamka - mediji - SiOL
Objavljeno: 25.10.2012; Ogledov: 2214; Prenosov: 80
.pdf Celotno besedilo (971,73 KB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici