| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Preprečevanje bolezni srca in ožilja
Andreja Alič, 2013, diplomsko delo

Opis: Bolezni srca in ožilja predstavljajo najpogostejši vzrok obolevnosti in umrljivosti ljudi pri nas in po svetu. Dejavniki tveganja za razvoj bolezni srca in ožilja so predvsem slabe življenjske navade in razvade na katere z našo poučenostjo lahko vplivamo je pa tudi dednost na katero žal ne moremo vplivati. Preventiva ima v tem zelo velik pomen, pomembna je poučenost prebivalstva za čimprejšnjo zajezitev te bolezni ki je v zelo velikem porastu. V raziskavo je bilo vključenih 50 anketirancev, ki se zdravijo zaradi bolezni srca in ožilja. Uporabili smo opisno metodo dela, kot raziskovalni instrument pa anketni vprašalnik, ki je vseboval 32 vprašanj. Rezultate smo računalniško in statistično obdelali ter grafično prikazali.Pomembno vlogo pri prepoznavanju bolezni srca in ožilja ima zdravstvena nega, saj se vključuje primarno, sekundarno in tercialno raven zdravstvene dejavnosti in predstavlja zelo pomemben dejavnik na področju preventive. Tukaj ne smemo prezreti pomembnosti vloge medicinske sestre, katera sodeluje v obliki primarne preventive bolezni srca in ožilja v društvih za preprečevanje bolezni srca in ožilja, kot svetovalka zdravega načina življenja, izvajalka meritev krvnega tlaka, krvnega sladkorja, holesterola in z vsem tem lahko pripomore k večji ozaveščenosti ljudi in posledično k boljši kakovosti življenja bolnikov z že odkrito ishemično boleznijo srca.
Ključne besede: preventiva, bolezni srca in ožilja, dejavniki tveganja
Objavljeno: 11.04.2013; Ogledov: 1314; Prenosov: 299
.pdf Celotno besedilo (1,33 MB)

2.
Načrt marketinškega komuniciranja za hotel Mitra
Andreja Alič, 2016, specialistično delo

Opis: Turizem je dinamična dejavnost, ki ima pomembno vlogo v nacionalnem in globalnem gospodarskem svetu. Ob ekonomskih ima tudi številne neekonomske prednosti, ki omogočajo spoznavanje in povezovanje ljudi ter prispevajo k razumevanju razlik, kultur in zgodb preteklosti, ki vplivajo tudi na sedanje življenje. Iskanje in pripovedovanje zanimivih zgodb skozi oblikovanje turistične ponudbe je eden izmed trendov sodobnega turizma, predstavlja pa tudi izziv njihove uporabe v marketinškem komuniciranju. Hotel Mitra, ki se nahaja v osrčju starega mestnega jedra Ptuja, je izkoristil to priložnost in v oblikovanje svoje ponudbe vpletel mnogo zanimivih zgodb okolja iz katerega izhaja. Ideja o hotelu z zgodbo oziroma vizija oblikovanja hotelske verige pod znamko »Story Hotels«, se je rodila v okviru svetovalnega podjetja za turizem Hosting d.o.o. in bila realizirana leta 2007. Specialistično delo je namenjeno pripravi načrta marketinškega komuniciranja za hotel Mitra in predstavlja izhodišče za nadaljnje razvojno marketinške aktivnosti hotela. Vsebina predlaganih rešitev je podana na podlagi proučenih teoretičnih značilnosti uporabe posameznega marketinškega orodja v luči doseganja zastavljenih ciljev ter na podlagi analize stanja in možnosti, s katerimi hotel trenutno razpolaga. Po preučitvi teoretičnih osnov je sledilo načrtovanje komunikacijskih aktivnosti v okviru posameznega komunikacijskega orodja in oblikovanje skupnega načrta uporabe, v duhu integriranega marketinškega komuniciranja, s ciljem doseganja optimalnih rezultatov ob vloženih sredstvih in pričakovanih marketinško komunikacijskih učinkih. Glede na razpoložljivost sredstev namenjenih marketinškemu komuniciranju in zastavljenih ciljih, ostaja ključno orodje komunikacije osebna prodaja, s podporo neposredne prodaje in pospeševanja prodaje. Za doseganje in utrjevanje pozitivne podobe, ki prav tako vpliva na obisk in koriščenje storitev pa bodo še naprej pomembni okrepljeni odnosi z javnostmi in v manjši meri tudi oglaševanje, ki je zaradi cenovne zahtevnosti, uporabljeno v najmanjšem obsegu aktivnosti, vendar pa pomeni pomembno podporo ostalim komunikacijskim orodjem. Aktivnosti v okviru posameznega komunikacijskega orodja so bile izbrane v luči doseganja zastavljenih ciljev posameznega orodja oziroma razvojnih in marketinških ciljev podjetja. Sledilo je načrtovanje njihove izvedbe z določitvijo finančnega obsega, terminskega plana ter določitve odgovornih oseb izvedbe posamezne načrtovane aktivnosti po posameznem orodju. Za lažje spremljanje in kontrolo izvedbe aktivnosti so bili podani tudi indikatorji spremljanja pričakovanih rezultatov. Tako smo s predstavljeno vsebino dela iskali odgovore na ključna vprašanja priprave marketinškega načrta po metodi SOSTAC, kot tudi identificirali ključne aktivnosti izvedbe po modelu MMMMM. Specialistično delo podaja enega izmed možnih predlogov kombinacij aktivnosti in uporabe marketinških orodij z namenom doseganja zastavljenih marketinško komunikacijskih ciljev. Uporaba predlaganega načrta bo pokazala pravo uporabno vrednost podanih rešitev oziroma predstavljala izhodišče za prihodnje načrtovanje in izboljšave marketinških aktivnosti hotela Mitra.
Ključne besede: marketing, komuniciranje, marketinško komuniciranje, načrt marketinškega komuniciranja, komunikacijska orodja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, neposredna in elektronska prodaja, odnosi z javnostmi, interno komuniciranje, turizem, hotel Mitra
Objavljeno: 29.03.2016; Ogledov: 1040; Prenosov: 145
.pdf Celotno besedilo (3,00 MB)

3.
VPLIV VITAMINA C NA C-REAKTIVNI PROTEIN PO REVASKULARIZACIJI SRCA
Andreja Alič, 2016, magistrsko delo

Opis: Arteroskleroza v zgodnji fazi nima večjih simptomov, naše telo samo nam daje znake, da se nekaj dogaja. Je posledica spleta dejavnikov tveganja in kroničnega pomanjkanja vitaminov, kateri nastopi zaradi nepravilne prehrane in telesne neaktivnost. C - reaktivni protein je protein akutne faze, kateri nas že zelo zgodaj opozori, da dogajanje vnetnih procesov v telesu in na nevarnost nastanka srčno-žilnih bolezni.
Ključne besede: Vitamin C, arteroskleroza, C-reaktivni protein.
Objavljeno: 12.09.2016; Ogledov: 676; Prenosov: 54
.pdf Celotno besedilo (1,07 MB)

Iskanje izvedeno v 0.1 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici