| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
MODEL ZADOVOLJSTVA Z E-STORITVAMI
Andrej Petelinšek, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili model kakovosti informacijskih sistemov, ki smo ga prilagodili e-storitvam. S pregledom literature smo identificirali dimenzije uporabnikove zaznave kakovosti e-storitev. Te dimenzije smo povezali z zadovoljstvom uporabnikov e-storitev. Pri izdelavi diplomskega dela smo ugotovili, da je področje kakovosti e-storitev še precej neusklajeno, različni avtorji imajo različne poglede na kakovost e-storitev. Omejitve diplomskega dela se tako nanašajo na neusklajenost dosedanjih raziskav. Pri izdelavi diplomskega dela smo ugotovili, da je zadovoljstvo uporabnikov e-storitve pomembnejše kot sama kakovost e-storitve, ker močneje vpliva na namero o ponovni uporabi. Za merjenje zadovoljstva uporabnikov smo oblikovali anketni vprašalnik in s pomočjo analize odgovorov poskušali oceniti kako izpolnjena je posamezna dimenzija uporabnikove zaznave kakovosti e-storitev.
Ključne besede: e-storitev, model kakovosti e-storitev, model zadovoljstva z e-storitvami, dimenzije kakovosti e-storitev, model kakovosti informacijskih sistemov
Objavljeno: 02.06.2009; Ogledov: 2117; Prenosov: 231
.pdf Celotno besedilo (6,90 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici