| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Kako obiskovalca spletne trgovine prepričati v nakup : magistrsko delo
Andrej Hodnik, 2023, magistrsko delo

Opis: V tem magistrskem delu smo preučevali, kako obiskovalca spletne trgovine spremeniti v kupca. Zanimalo nas je torej, kaj vse vpliva na posameznikovo nakupno namero pri obisku spletne trgovine. V prvem poglavju dela smo preučevali dosedanjo literaturo s področja spletne prodaje. Opisali smo različne tipe poslovnih modelov, načine spletne prodaje ter najpogostejše marketinške kanale. Večji poudarek smo namenili sami uporabniški izkušnji obiskovalca spletne trgovine. Preučili smo pomen prilagajanja cen z uporabo spletnih kuponov, uporabo barv, uporabo animiranih slik, postavitev izdelkov, povezavo med ocenami izdelka ter prodajo in ceno izdelka, na kratko pa smo opisali tudi dostavo, Googlove smernice za kreiranje ciljne strani in Googlove smernice za ustvarjanje oglasa. V drugem poglavju smo izvedli anketo, kjer smo želeli pridobiti podatke, ki bi bili v korist spletnim trgovcem. Naša ciljna publika so bili vsi z dostopom do interneta. Prejeli smo 231 veljavnih anket in izmed vprašanih sta 202 (87 %) anketiranca že nakupovala preko spleta. Z anketo smo želeli ugotoviti posameznikov pogled na spletno nakupovanje. Zastavljali smo vprašanja, vezana na pogostost nakupov, izbiro trgovine, težo posameznih postavk, ki vplivajo na posameznikovo odločitev glede nakupa, vprašanja, vezana na uporabo družabnih omrežij in oglaševanja na njih, o branju elektronskih novic ter klikih na posamezni zadetek v spletnem iskalniku. Zanimalo nas je tudi, kaj se najpogosteje kupuje preko spleta, katero plačilno sredstvo se najpogosteje izbere in kateri brskalnik se najpogosteje uporablja. Vse rezultate smo statistično ustrezno obdelali in tudi grafično prikazali. Za tem smo preverili zastavljene hipoteze in prišli do ugotovitve, da lahko že izbira barv in postavitev spletne trgovine vplivata na posameznikovo namero o nakupu.
Ključne besede: spletna prodaja, spletna trgovina, konverzija, spletni trgovec, elektronsko poslovanje
Objavljeno v DKUM: 06.04.2023; Ogledov: 837; Prenosov: 142
.pdf Celotno besedilo (3,94 MB)

2.
Izboljšanje učinkovitosti transporta
Andrej Hodnik, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomsko delo z naslovom Izboljšanje učinkovitosti transporta smo si izbrali z namenom, ker želimo izbranemu podjetju približati zaznani problem in jim podrobneje predstaviti predloge rešitev. S tem želimo doseči cilj in rešiti zaznani problem, kar posledično izboljša poslovanje podjetja. Ker menimo, da je tukaj še veliko prostora za izboljšave, želimo s to nalogo le-te tudi pridobiti. V diplomskem delu bomo predstavili izbrano podjetje, Robnik TTS, d. o. o., in njihovo primarno dejavnost, ki je prevoz kontejnerskega tovora. Poudarili bomo problem praznih in ničelnih voženj, jih analizirali ter skušali najti ustrezne rešitve. V prvem poglavju bomo predstavili teoretične osnove, s katerimi se bomo srečali pri pisanju tega dela. V to poglavje bo zajeta razlaga delovnih sredstev, ki so potrebna za opravljanje prevoza kontejnerskega tovora, opisani bodo načini voženj, s katerimi se podjetje vsakodnevno srečuje, in sicer polna, prazna in ničelna vožnja, na koncu prvega poglavja pa bomo podrobneje opisali trenutno najbolj aktualne internetne borze tovora in prevozov. Poleg predstavitve bomo vključili primerjavo internetnih borz med izbranimi in jih primerjali glede na ceno, njihovo ponudbo, obseg ponudb ter zanesljivost oglasov. V drugem poglavju bomo opisali obstoječe stanje v podjetju Robnik TTS, d. o. o., kjer bomo predstavili posnetek stanja in kritično analizirali predstavljeno stanje. Opisali bomo konkreten primer in ga analizirali po različnih možnih scenarijih. S tem želimo v diplomskem delu ugotoviti, kako zapolnjenost voženj vpliva na stroške in prihodke podjetja. Kot zadnje v tem poglavju pa bomo predstavili ugotovitve, ki smo jih opazili pri analizi na konkretnih primerih. V tretjem poglavju bomo podali predloge rešitev, kako neekonomične prazne in ničelne vožnje spremeniti v polne, ekonomične vožnje. S tem želimo rešiti problem praznih in ničelnih voženj in tako pripomoči k uspešnejšemu poslovanju podjetja.
Ključne besede: Prazna vožnja, ničelna vožnja, spletna borza tovora, spletna borza prevozov, tovorni transport, učinkovitost transporta.
Objavljeno v DKUM: 23.11.2016; Ogledov: 1865; Prenosov: 195
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

3.
JIT dobava v podjetju Volkswagen AG : diplomsko delo
Andrej Hodnik, 2008, diplomsko delo

Ključne besede: nabava, dobava, JIT, zaposleni, nabavna politika, dobavitelji, transportni sistemi, organizacija podjetja, just-in-time
Objavljeno v DKUM: 28.05.2012; Ogledov: 2041; Prenosov: 126
.pdf Celotno besedilo (3,04 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici