SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
NAČRTOVANJE IN OPTIMIRANJE PROCESOV S POSEBNIM POUDARKOM NA VZDRŽEVANJU TEHNIČNIH SISTEMOV
Andrej Flogie, 2011, magistrsko delo

Opis: Maksimiranje profita in varnosti v odvisnosti od tržnih možnosti je običajno osnovni cilj vsake proizvodnje. Preventivno vzdrževanje ima v tej perspektivi vse pomembnejšo vlogo, saj lahko le s strokovnim načrtovanjem in sistemskimi ukrepi bistveno vplivamo na izbiro optimalnega časa preventivne zamenjave ter posledično na varnost, zanesljivost, kvaliteto in konkurenčnost proizvoda kot tudi celotnega delovnega procesa. Izdelan odločitveni model izbire časa preventivnega vzdrževanja tako na eni strani vključuje in upošteva ključne strategije preventivnega vzdrževanja in posredno nadgradi odločitev o izbiri le-teh s pomočjo večparametrskega odločanja na osnovi mehkih kriterijev (varnost pri delu, vpliv na človeka, vpliv na okolje...). Na podlagi izkušenj, znanj in obstoječe literature sem v zadani nalogi vzpostavil odločitveni model izbire časa preventivne zamenjave kot pomoč pri načrtovanju in optimiranju procesov s posebnim poudarkom na vzdrževanju tehničnih sistemov in tehnoloških procesov.
Ključne besede: vzdrževanje, modeliranje, metode diagnosticiranj, večparametrsko odločanje, optimiranje, strategije vzdrževanja
Objavljeno: 01.12.2011; Ogledov: 1787; Prenosov: 179
.pdf Celotno besedilo (9,73 MB)

3.
4.
The challenges of complete informatization of education
Magdalena Šverc, Igor Pesek, Andrej Flogie, 2014, izvirni znanstveni članek

Opis: Since the methods of teaching and learning are currently changing, Slovenian society is challenged to respond. Ministries responsible for the development of the educational system encourage informatization of education by launching strategically oriented tenders. This research presents three such projects, which together propose guidelines on how to further develop the Slovenian educational system with an emphasis on the introduction of information and communication technologies into everyday life in Slovenian schools at all levels (teaching, learning, management, etc.). There are three main areas that are covered: (1) technical assistance and support, (2) development and deployment of e-learning materials and e-textbooks and (3) teacher training. Using these approaches it would be possible to achieve an increase in digital competences and a change in our pedagogical paradigm. Results show a better motivation, communication and improved teamwork among students. This is a consequence of changes in the way of thinking and teaching by both teachers and other school participants, especially the headmasters who put the student in the centre of activities. The whole process of school informatization depends on a coherent development of various fields. The focus is on a change of pedagogical paradigm and the consequential teacher and managerial staff training.
Ključne besede: e-competent school, e-competent teacher, e-textbooks, innovative 1:1 pedagogy
Objavljeno: 19.12.2017; Ogledov: 452; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (1,16 MB)

5.
Vpliv inovativnega izobraževanja in informacijsko-komunikacijske tehnologije na spremembe pedagoške paradigme
Andrej Flogie, 2016, doktorska disertacija

Opis: Za temelj naloge smo postavili neposredno korelacijo med izobraževalno teorijo in prakso. Predstavljen je izvirni znanstveni prispevk na področju razvoja edukacijske znanosti, s katerim se ukvarjajo vse države članice Evropske unije. Temelj izobraževalni teoriji v nalogi tako predstavljajo pomembni filozofski koncepti izobraževalnih sistemov kot tudi učne paradigme zadnjega obdobja. Na teh dveh izhodiščih je opredeljena didaktika, njen razvoj skozi čas in posledično izobraževalni sistemi posameznega družbenega okolja. Njihov razvoj skozi čas, medsebojno prepletanje in vloga skozi zgodovinska obdobja so predstavljeni v prvih treh poglavjih. Ob poznavanju posamezne učne paradigme in filozofskih konceptov določenega obdobja je namreč moč zaslediti usmerjenost družbe ter smer razvoja in razmišljanja le-te. Pri razmisleku o novih pedagoških paradigmah smo opredelili značilnosti mladostnika 21. stoletja ter odziv sodobne družbe na kritiko nekonkurenčnega izobraževalnega sistema s področja "kompetenc". Značilnosti današnjih generacij, opredeljene z različnih vidikov (od sociološkega, tehnološkega, psihološkega do filozofskega), in njihova pričakovanja predstavljajo nove izzive sodobne šole. Vse to so potrebni segmenti za vzpostavitev novega kognitivno nevroedukacijskega modela "Inovativne pedagogike 1:1". Da lahko vse te segmente povežemo v celosten multidimenzionalen model, pa potrebujemo še področje kognitivne znanosti. Predlagani multidimenzionalni model "Inovativne pedagogike 1:1" izpostavlja potrebo po celovitem pristopu k izobraževanju, ki temelji na kompetencah. Vloga šole je naučiti učence reševanja konkretnih življenjskih problemov oziroma jim dati izkušnjo uporabe različnih orodij za različne življenjske situacije. Model izpostavlja potrebo po celovitem pristopu k izobraževanju in pri tem izpostavlja tudi kompetenčno zasnovanost. Šola mora učence naučiti reševanja konkretnih življenjskih problemov oz. jim mora dati vsa potrebna orodja za to početje. S sintezo multidimenzionalnega modela inovativne pedagogike s predlaganim transdisciplinarnim modelom kognitivne nevroedukacije smo vzpostavili kognitivno nevroedukacijski model "Inovativne pedagogike 1:1". V sklopu raziskave v nalogi smo tako odkrili, da inovativni didaktični pristopi poučevanja, podprti s sodobno IKT, spreminjajo tradicionalni način in okolje učenja učencev ter imajo večji prispevek k doseganju višjih taksonomskih in kognitivnih ravni kompetenc kot uporaba klasičnih metod poučevanja. Dokazali smo, da je izobraževalni proces s takšnim pristopom v koraku s potrebami današnje digitalne družbe in gospodarstva. Prav tako smo dokazali, da imajo inovativni didaktični pristopi poučevanja, podprti s sodobno informacijsko-komunikacijsko tehnologijo, pozitiven psihosocialni vpliv na učence. Učenci, ki so deležni inovativnega didaktičnega poučevanja, podprtega s sodobno IKT, izražajo manj odklonilen odnos do šole. Vse to smo potrdili v sklopu empiričnega dela, predstavljenega v desetem poglavju. Le-ta temelji na načrtnem triletnem sodelovanju slovenske šolske politike (pristojnega ministrstva za šolstvo), raziskovalnih skupin in organizacij s tega področja (Zavod RS za šolstvo, Center za poklicno izobraževanje, Fakulteta za naravoslovje in matematiko Univerze v Mariboru, Pedagoški inštitut) in šestih naprednih osnovnih šol iz statistično depreviligiranih regij v sklopu projekta "Inovativna pedagogika 1:1 v luči kompetenc 21. stoletja". Dinamični večdimenzijski sistemski pogled na socio-tehnične preskoke pa predstavlja pogled v prihodnost razvoja slovenskega šolskega izobraževalnega sistema.
Ključne besede: izobraževanje, informacijsko komunikacijske tehnologije, IKT, inovativna pedagogika
Objavljeno: 10.11.2017; Ogledov: 387; Prenosov: 89
.pdf Celotno besedilo (7,45 MB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici