| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
VLOGA FILMA KOT MEDIJSKA SREDSTVA PRI POUKU SLOVENŠČINE
Andrej Cifer, 2013, diplomsko delo

Opis: Film kot medijsko sredstvo je s svojo prisotnostjo v šoli kot učni medij že danes zelo pomemben člen pri poučevanju slovenščine. Ker je pričakovati, da se bo njegova vloga v prihodnje le še krepila, je pomembno ugotoviti njegovo uporabo in priljubljenost v vzgoji in izobraževanju že danes. Namen tega skupnega diplomskega dela je opredeliti vlogo filma kot medijskega sredstva pri pouku slovenščine, vpliv in vlogo medijev na družbo in šolo, predvsem pa možnosti in načine njegove uporabe pri pouku slovenščine. Namen teoretičnega dela diplomskega dela je poleg tega pokazati tudi na določene cilje in učinke, ki jih takšen način dela v razredu nudi tako učencem kot učiteljem. V empiričnem delu pa ugotavljamo dejansko prisotnost filma kot medijskega sredstva pri pouku slovenščine, načine ter oblike njegove uporabe v konkretnih tipih oziroma posameznih delih zgradbe učne ure ter zadovoljstvo oziroma težave učiteljev slovenščine z njegovo uporabo. Zanimali so nas predvsem pozitivni učinki uporabe filma kot medijskega sredstva pri pouku slovenščine na učence, vsekakor pa izkušnje, predlogi in konkretni problemi učiteljev slovenščine, ki tovrstni način dela pri pouku slovenščine, povprečno na mesečni ravni, tudi izvajajo.
Ključne besede: Ključne besede: mediji, IKT, učni mediji, film v šoli, učna ura, slovenščina, pedagogika.
Objavljeno: 23.05.2013; Ogledov: 1677; Prenosov: 169
.pdf Celotno besedilo (1,49 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici