1.
Analiza elementov igrifikacije v mobilnih rešitvahAndi Poplas, 2024, magistrsko delo
Opis: Vse večje število aplikacij na digitalnih platformah za njihovo distribucijo in padajoča pozornost ljudi povzroča vse težje zadrževanje uporabnikov na posameznih aplikacijah. Morebitna rešitev za omenjeno problematiko je igrifikacija, ki lahko aplikacije naredi bolj interaktivne in zabavne, saj koncept njenega delovanja izhaja iz iger. V magistrskem delu smo se seznanili s strategijo igrifikacije, spoznali njeno zgodovino, področja uporabe in podrobneje spoznali elemente, ki ji dajejo končno podobo. Na podlagi spoznanega smo ustvarili model klasifikacije elementov in slednjega uporabili pri analizi najpopularnejših aplikacij v praktičnem delu naloge, ob katerem smo dodatno preučili tudi vizualno pojavnost elementov.
Ključne besede: igrifikacija, aplikacije, motivacija, uporabniška izkušnja
Objavljeno v DKUM: 08.08.2024; Ogledov: 70; Prenosov: 29
Celotno besedilo (2,40 MB)