| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Quo vadis business simulation games in the 21st century?
Mirjana Pejić Bach, Tamara Ćurlin, Ana-Marija Stjepić, Maja Meško, 2023, pregledni znanstveni članek

Opis: Business simulation games have become popular in higher education and business environments. The paper aims to identify the primary research trends and topics of business simulation games research using a systematic and automated literature review with the motivation of research (learning driven and domain driven). Based on these findings, the future development of business simulation games research projected papers that research business simulation games were extracted from Scopus. Second, the research timeline, main publication venues and citation trends have been analysed. Third, the most frequent words, phrases, and topics were extracted using text mining. Results indicate that the research on business simulation games has stagnated, with the most cited papers published in the 2000s. There is a balance between learning-driven and domain driven-research, while technology-driven research is scarce, indicating that the technology used for business simulation games is mature. We project that the research on business simulation games needs to be directed in the area of new technologies that could improve communication with and among the users (virtual reality, augmented reality, simulation games) and technologies that could improve the reasoning and decision-making complexity in business simulation games (artificial intelligence).
Ključne besede: simulation games, digital education, knowledge management, business games
Objavljeno v DKUM: 02.08.2023; Ogledov: 510; Prenosov: 30
.pdf Celotno besedilo (4,43 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
PRIMERJAVA EFEKTIVNOSTI TEHNIKE PLAVANJA V VISOKOTEHNOLIŠKIH IN TEKSTILNIH KOPALKAH : diplomsko delo
Vlado Stjepić, 2015, diplomsko delo

Opis: Tema diplomskega dela je preučitev vpliva visokotehnoloških kopalk na plavanje in posledično na športne rezultate v plavanju. Cilji raziskave so bili (i) proučiti vpliv uporabe visokotehnoloških kopalk na tehniko plavanja, (ii) analizirati frekvence in število zavesljajev dobitnikov medalj (moških in žensk) v 100 metrskih disciplinah na svetovnem prvenstvu v Rimu 2009 in Šanghaju leta 2011 ter (iii) podati predloge za optimalnejšo frekvenco in število zavesljajev. Pri izdelavi diplomskega dela so bile v okviru deskriptivnega pristopa uporabljene metoda klasifikacije (definicije pojmov), metoda deskripcije (opisi dejstev, procesov in pojavov) in metoda kompilacije (povzemanje in primerjanje stališč, sklepov …). Za raziskavo so bili v vzorec izbrani dobitniki medalj svetovnih prvenstev v plavanju v Rimu (2009) in v Šanghaju (2011). Merila se je frekvenca zavesljajev in število zavesljajev. Analiza finalnih nastopov in rezultati bodo predstavljeni v tabelah in grafih (excel). Meritve so bile opravljene s pomočjo video posnetkov omenjenih nastopov. Cilji naloge so bili doseženi. Uporaba visokotehnoloških kopalk vpliva na tehniko plavanja. Analiza frekvence in števila zavesljajev dobitnikov medalj v 100 metrskih disciplinah na svetovnem prvenstvu v Rimu 2009 in Šanghaju leta 2011 je pokazala, da plavalci in plavalke leta 2009 v večini niso delali manj zavesljajev kot v Šanghaju leta 2011, so plavali enako ali z višjo frekvenco ter so dosegali v povprečju boljše rezultate kot v Šanghaju. Predlog za plavalce je, da stremijo k daljšim in efektivnejšim zavesljajem kljub prepovedi visokotehnoloških kopalk
Ključne besede: plavanje, visokotehnološke kopalke, frekvenca zavesljajev, število zavesljajev.
Objavljeno v DKUM: 28.01.2022; Ogledov: 764; Prenosov: 16
.pdf Celotno besedilo (894,75 KB)

3.
Varne šolske poti v okolici Osnovne šole narodnega heroja Rajka Hrastnika
Marijana Stjepić, 2020, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo Varne šolske poti v okolici Osnovne šole narodnega heroja Rajka Hrastnika je sestavljeno iz treh zaokroženih celot: teoretične, empirične in praktične, ki se med seboj dopolnjujejo in nadgrajujejo. V teoretičnem delu je predstavljena relevantna literatura. Definiran je promet (otroci v prometu, preventivne akcije in prometne nesreče, podrobneje je opredeljena prometna vzgoja. V empiričnem delu je predstavljena analiza raziskave med učenci OŠ narodnega heroja Rajka Hrastnik, kjer so preverjene izkušnje učencev s prometno varnostjo, razumevanje pojma prometna varnost, vloga staršev pri prometni varnosti ter kako na to vplivajo spol, razred šolanja in kraj bivanja. V praktičnem delu je izdelan prometno-varnostni načrt OŠ narodnega heroja Rajka Hrastnik, opremljen s fotografijami nevarnih mest na šolski poti. V zemljevid šolskega okoliša so vrisane tudi najvarnejše poti do šole.
Ključne besede: prometna vzgoja, učenci, prometno-varnostni načrt, prometna varnost, promet, Hrastnik.
Objavljeno v DKUM: 10.03.2020; Ogledov: 1489; Prenosov: 163
.pdf Celotno besedilo (3,43 MB)

Iskanje izvedeno v 3.17 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici