| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 21
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
Pomanjkljivi testni primeri v informacijskih rešitvah : magistrsko delo
Ana Plečko, 2023, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo se osredotočili na pregled pomena in definicije pomanjkljivih testnih primerov. Pregledali smo aktualno literaturo in prepoznali najpogostejše tipe pomanjkljivih testnih primerov, ki se pojavijo v testni kodi. S pomočjo aktualnih digitalnih knjižnic smo opisali in analizirali najpogosteje uporabljena in največkrat omenjena orodja, ki omogočajo prepoznavo pomanjkljivih testnih primerov. Ta smo medsebojno primerjali in opisali njihove glavne funkcionalnosti. V nadaljevanju smo iz celotnega nabora izbrali tri orodja in jih uporabili na izbranem testnem projektu. Za testni projekt smo izbrali Apache Hadoop Common, ki je implementiran v programskem jeziku Java in za testiranje uporablja orodje JUnit, tako kot izbrana orodja. Rezultate, ki smo jih dobili pri zagonu orodij, smo medsebojno primerjali in analizirali večja odstopanja. Cilji magistrskega dela so bili naslednji: prepoznava pomanjkljivih testnih primerov in njihovih najpogostejših tipov, pregled orodij, ki jih lahko prepoznajo, uporaba izbranih orodij na javanskem projektu, beleženje rezultatov ter primerjava natančnosti in analize, ki jih je zabeležilo vsako orodje.
Ključne besede: pomanjkljivi testni primeri, orodja za prepoznavo pomanjkljivih testnih primerov, Java, JUnit, Apache Hadoop
Objavljeno v DKUM: 13.10.2023; Ogledov: 164; Prenosov: 29
.pdf Celotno besedilo (3,45 MB)

2.
Analiza indikatorjev dna na borznem trgu
Samuel Plečko, 2022, magistrsko delo

Opis: Namen magistrske naloge je predstaviti pomembne indikatorje borznega dna v času medvedjih trendov in preučiti njihovo napovedno moč na primeru indeksa S&P 500 v času dot-com balona, velike recesije in krize zaradi koronavirusa. Osredotočamo se na indikatorje razpoloženja, indikatorje tehnične analize in makroekonomska indikatorja ter indeks volatilnosti in multiplikator čistega dobička. Ugotavljamo, da je edini indikator, ki je pravilno napovedal vsa tri borzna dna, indikator razpoloženja individualnih investitorjev, vendar le z enim izmed treh uporabljenih kriterijev. Uspešna napovedovalca pa sta bila tudi indeks volatilnosti VIX in multiplikator čistega dobička. Ocenili smo tudi tri probit modele za napovedovanje borznega trenda, vendar je njihova natančnost pri določanju borznega dna v primerjavi z uporabo izbranih indikatorjev slabša. Na podlagi zbranih rezultatov ugotavljamo, da je mogoče na podlagi treh omenjenih indikatorjev zanesljivo napovedati borzno dno.
Ključne besede: S&P 500, borzni trend, indikatorji razpoloženja, indikatorji tehnične analize, makroekonomski indikatorji
Objavljeno v DKUM: 25.10.2022; Ogledov: 543; Prenosov: 59
.pdf Celotno besedilo (2,52 MB)

3.
Osebnostna blagovna znamka vplivnežev na družbenem omrežju instagram
Žanet Plečko, 2022, magistrsko delo

Opis: V dobi digitalizacije smo priča družbenim medijem, katerih prvoten namen je bil združevanje ljudi, njihovo medsebojno komuniciranje in deljenje vsebin. Danes so se njihove funkcije že spremenile in poleg deljenja vsebin nudijo poslovne priložnosti za podjetja, skupine ljudi ali posameznika. Pojavile so se nove osebnosti, ki jim rečemo vplivneži. Vplivneži s svojimi aktivnostmi vplivajo na druge ljudi in jih spodbujajo k dejanjem, vedenju in mišljenju. Oblikujejo si svoje ciljno občinstvo in nanj vplivajo. V vlogi odjemalcev ljudje iščejo izdelke in storitve, s katerimi zadovoljujejo svoje potrebe na fizični ali čustveni ravni. Na trgu je konkurenca vedno večja, zato odjemalci svoje odločitve vse pogosteje sprejemajo na čustveni ravni in se odločajo za tiste blagovne znamke, s katerimi se poistovetijo. Namen blagovnih znamk je razlikovanje in izstopanje na trgu, kjer je konkurence vedno več. Blagovne znamke ne predstavljajo le izdelkov ali storitev, vendar želijo odjemalca prepričati s svojo zgodbo, vrednotami in osebnostjo. Enako počnejo vplivneži, ki sebe predstavljajo kot blagovno znamko in želijo doseči ljudi, katerih osebnost je v skladu z njihovo. Odjemalci se odločajo za blagovne znamke, ki podpirajo njihovo osebnost in s tem krepijo njihovo samopodobo. Vplivneži na družbenih omrežjih gradijo svojo osebnostno blagovno znamko tako, da je blagovna znamka njihov način življenja, osebnost, vrednote, način oblačenja, razmišljanje in vedenje. Večina vplivnežev se pri oblikovanju svoje osebnostne blagovne znamke odloča za družbeno omrežje Instagram, ki s svojimi orodji omogoča najbolj učinkovit način oblikovanja svoje znamke. Znotraj dela je predstavljena raziskava, ki vključuje vplivneže in njihovo aktivnost na družbenem omrežju Instagram. Predstavljeno je, kako tam oblikujejo svojo osebnostno blagovno znamko. Raziskava se osredotoča še na to, kako vplivneži gradijo svojo osebnostno blagovno znamko in kakšne so njene koristi.
Ključne besede: osebnostna blagovna znamka, družbena omrežja, Instagram, vplivnež, blagovna znamka
Objavljeno v DKUM: 07.10.2022; Ogledov: 513; Prenosov: 108
.pdf Celotno besedilo (2,24 MB)

4.
Pojavnost stresa in izgorelosti v času epidemije covid-19
Marko Plečko, 2021, magistrsko delo

Opis: Uvod: Pandemija COVID-19 je prinesla pomembne spremembe v našem vsakdanjem življenju. COVID-19 je nezadostno pripravljenemu zdravstvenemu sistemu predstavljal nešteto izzivov. Izvajalci zdravstvenih storitev se soočajo z akutnim stresom na delovnem mestu, ki ga sestavlja visoka izhodiščna stopnja izgorelosti. Namen raziskave je bil ugotoviti pojavnost stresa in izgorelosti med zaposlenimi v psihiatrični bolnišnici v času epidemije COVID-19. Metode: V raziskavi je sodelovalo 51 anketiranih zaposlenih v eni od psihiatričnih bolnišnic v Sloveniji. Za pojavnost stresa je bila uporabljena lestvica zaznanega stresa, za pojavnost izgorelosti na delovnem mestu pa Maslach-ov vprašalnik izgorelosti, Pridobljeni podatki so bili statistično obdelali s pomočjo računalniških programov Microsoft Office Excel in SPSS. Rezultati: Ugotovljeno je bilo, da se stres pozitivno povezuje s čustveno izčrpanostjo (ρ = 0,700, p < 0,001) in depersonalizacijo (ρ = 0,380, p = 0,006), medtem ko se stres negativno povezuje (ρ = -0,459, p < 0,001) z osebnimi dosežki. Razprava in sklep: Pandemija COVID-19 predstavlja nešteto izzivov za zdravstveni sistem. Izvajalci zdravstvenih storitev se soočajo z akutnim stresom na delovnem mestu, ki povzroča visoko stopnjo izgorelosti zdravstvenih delavcev. Učinkoviti ukrepi pri zmanjševanju stresa in izgorelosti so razne sprostitvene tehnike, ki nam pripomorejo, da dosežemo zadane cilje.
Ključne besede: stres, izgorelost na delovnem mestu, COVID-19
Objavljeno v DKUM: 14.12.2021; Ogledov: 1520; Prenosov: 517
.pdf Celotno besedilo (1,47 MB)

5.
Orodje za pomoč pri izbiri agilne metode za podan projekt : diplomsko delo
Ana Plečko, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo opisali najaktualnejše agilne metode in prakse, ki jih zaznavajo letne ankete. Vsaka metoda in praksa je podrobno opisana in predstavljena. Lastnosti vsake izmed metod smo združili v generalizirani tabeli. Po predstavitvi metod smo sestavili skupno tabelo s trditvami, ki opisujejo metode in jih ovrednotili. Odločitveni model je sestavljen iz vprašalnika. Vsak odgovor je ovrednoten z ustrezno utežjo za posamezno metodo. Vrednost točk posamezne metode se tako za vsako vprašanje preračunava. Metoda, ki ima največ točk najbolj ustreza podanemu projektu. Odločitveni model smo implementirali v spletno informacijsko rešitev, izdelano s pomočjo knjižnice React.js. Cilj diplomske naloge je izdelati spletno informacijsko rešitev, ki je uporabniku v pomoč pri izbiri agilne metode za podan projekt.
Ključne besede: agilne metode, agilne prakse, odločitveni model, informacijska rešitev, React.js
Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 801; Prenosov: 113
.pdf Celotno besedilo (1,64 MB)

6.
Proučitev uporabe rezervacij v Sloveniji
Samuel Plečko, 2020, diplomsko delo

Opis: Rezervacije so vnaprej vračunani stroški in so namenjene predčasnemu pripoznanju stroškov, ki bodo nastali v prihodnje na podlagi obveze iz preteklega dogodka. Ob tem pa morata biti za pripoznanje rezervacij izpolnjena še pogoja o verjetnosti nastanka odtoka dejavnika, ki prinaša koristi, ter zanesljivi izmeri obveze. Prav tako so rezervacije le delno priznan davčni odhodek, zato je treba izvzeti del stroškov iz davčne osnove. Vse to naredi računovodenje rezervacij težavno, zato različni poslovni subjekti oblikujejo rezervacije različno pogosto. Prav tako pa na oblikovanje rezervacij vplivata tudi dejavnost, v kateri subjekt posluje, ter število zaposlenih. Najprej opredelimo rezervacije ter opišemo njihovo računovodenje. Navedemo in opišemo tudi značilnosti najpogostejše namene oblikovanja rezervacij, ki jih navajajo pravila računovodja ter zakonodaja, pojasnimo pa tudi davčno obravnavo rezervacij. V delu diplomskega projekta smo ugotovili, da je pogostost oblikovanja rezervacij povezana z velikostjo gospodarske družbe, saj velike in srednje družbe oblikujejo rezervacije bistveno pogosteje kot mikro družbe. Prav tako je bilo dokazano, da na oblikovanje rezervacij pomembno vplivajo prihodki, skupna vrednost sredstev in število zaposlenih, pri čemer se močnejše povezave pojavljajo, le ko te analiziramo za posamezne skupine dejavnosti.
Ključne besede: rezervacije, prihodki, sredstva, zaposleni
Objavljeno v DKUM: 24.11.2020; Ogledov: 722; Prenosov: 103
.pdf Celotno besedilo (1,58 MB)

7.
Gospodarska rast in zadolženost držav
Samuel Plečko, 2020, diplomsko delo

Opis: V zadnjih desetletjih se je začelo pojavljati vse več indicev, da višina javnega dolga zavira gospodarsko rast držav, kar pomeni, da prekomerno zadolževanje lahko povzroča negativen učinek pri razvoju države. V delu diplomskega projekta preučujemo povezavo med javnim dolgom in gospodarsko rastjo ter gospodarsko rastjo na prebivalca v petih razvitih državah in v petih državah v razvoju. Sprva opredelimo klasično, keynesiansko, neoklasično in teorijo endogene gospodarske rasti ter opišemo njihove slabosti. Prav tako navajamo možne vplive javnega dolga na gospodarsko rast in opredelimo dejavnike, ki vplivajo na dolgoročno vzdržnost javnega dolga. Opravimo tudi pregled študij, ki raziskujejo učinke javnega dolga na gospodarsko rast. V našem delu smo ugotovili, da pri večini analiziranih držav obstaja statistično značilen vpliv javnega dolga na gospodarsko rast. Vendar pa sta tako moč učinka kot tudi dolžniška meja, ko se pojavi vpliv javnega dolga na gospodarsko rast, pri razvitih državah višja kot pri državah v razvoju.
Ključne besede: javni dolg, gospodarska rast, teorije gospodarske rasti
Objavljeno v DKUM: 24.11.2020; Ogledov: 990; Prenosov: 168
.pdf Celotno besedilo (1,44 MB)

8.
Nasveti kot pomoč pri prodaji v digitalnem marketingu: analiza primera
Janja Plečko, 2019, diplomsko delo

Opis: S pojmom digitalni marketing se danes srečujemo vse več in je eden najpomembnejših faktorjev uspeha vsakega podjetja. Prednosti digitalnega marketinga danes izkoriščajo v skoraj vseh podjetjih, ne glede na njihovo velikost ali lokacijo. Danes ni več vprašanje, digitalni marketing ja ali ne, temveč predstavlja nujno sredstvo, ki ga vsako podjetje potrebuje za svoje poslovanje. Sodobna tehnologija je odprla vrata novim prodajnim potem in oglaševalskim kanalom, sodobnega kupca, ki je vpet v digitalni svet, je potrebno nagovoriti drugače, drugačen pa je tudi način analize rezultatov trženja. V nalogi bom predstavila sam pojem digitalni marketing in njegovo zgodovino oz. razvoj, razliko med spletnim in digitalnim marketingom. Predstavila bom kanale digitalnega marketinga. To so optimizacija za iskalnike (SEO), Content (Vsebinski) marketing, Inbound Marketing (Vhodni marketing), Marketing na družabnih omrežjih (SMM – Social Media Marketing) in Iskalni marketing (SEM – Search Engine Marketing). Srečali se bomo s strategijami marketinga in z orodji za merjenje uspešnosti digitalnega marketinga. Predstavila bom tudi pojem družabni mediji in njihove koristi za podjetja ter ključne medije za tržno komuniciranje. Med te spadajo spletno mesto podjetja, Facebook, Youtube in Instagram. V diplomski nalogi je podrobneje analiziran digitalni marketing na primeru podjetja Flegis d.o.o.
Ključne besede: digitalni marketing, družabni mediji, kanali digitalnega marketinga, tržno komuniciranje, strategije marketinga
Objavljeno v DKUM: 17.12.2019; Ogledov: 1325; Prenosov: 173
.pdf Celotno besedilo (1,37 MB)

9.
Naravnanost podjetja Teta Frida na blagovne znamke
Žanet Plečko, 2019, diplomsko delo

Opis: Naravnanost podjetij na blagovno znamko je večini podjetij še nepoznano. Globalno so podjetja že precej naravnana na svoje blagovno znamke, medtem ko je v Sloveniji takšnih primerov manj. Blagovne znamke pomenijo za podjetja prepoznavnost, idejo in zgodbo. Preko blagovne znamke lahko podjetje kaže svojo podobo in vrednote. Običajno je blagovna znamka tista, ki ima za sabo zgodbo, s katero komunicira z odjemalci. V diplomskem projektu smo obravnavali naravnanost na blagovno znamko in ugotovili, kako je s tem v podjetju Teta Frida. Podjetja, ki so naravnana na blagovno znamko, postavljajo blagovno znamko v središče odločanja. Vse poslovne odločitve so povezane z njo. Ugotovili smo, da takšna filozofija pozitivno vpliva na celotno podjetje in prinaša uspehe. Preučili smo predlagan model za naravnanost na blagovno znamko. Model je podjetjem v pomoč, ko želijo vpeljati ta koncept ali ko želijo le preveriti, če so naravnana na blagovno znamko. Cilji diplomske naloge so bili povezani z naravnanostjo podjetja Teta Frida na svojo blagovno znamko. Ugotavljali smo, ali je podjetje sploh naravnano na blagovno znamko in kakšne so njihove vrednote, pravila, vizualni elementi in vedenje v zvezi s tem.
Ključne besede: naravnanost na blagovno znamko, blagovna znamka, Teta Frida, vrednote, pravila
Objavljeno v DKUM: 12.12.2019; Ogledov: 939; Prenosov: 100
.pdf Celotno besedilo (979,57 KB)

10.
PRENOVA PROGRAMSKIH REŠITEV ZA DOBAVITELJA ELEKTRIČNE ENERGIJE
Anže Plečko, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomska naloga vsebuje opis procesa prenove programskih rešitev za dobavitelja električne energije. Prenova programskih rešitev se je izvajala v orodju Microsoft Access 2013. Slednje so ravno tako opisane, skupaj z metodami dela, s katerimi smo iskali ustreznejše rešitve. Del tega je bil posvečen tudi klicnemu centru v prodaji, katerega je podjetje kmalu opustilo in smo se zato lotili prenove rešitev za računovodstvo in administracijo, saj smo tukaj videli največji potencial za izboljšave. Hkrati se je izvajala tudi prenova procesov in obstoječih programskih rešitev znotraj ERP informacijskega sistema in zunanjih programov, ki so bili v uporabi. Pripravile so se tudi nove programske rešitve v sodelovanju z zunanjimi partnerji. S prenovo pridobimo na učinkovitosti, zmanjšajo se napake pri vnosih zaradi avtomatizacije vnosov in pridobijo se možnosti za nadaljnji razvoj in uporabo podatkov v bazi za druge namene (dodatne analize, poročila ipd.).
Ključne besede: prenova programskih rešitev, Microsoft Access, VBA
Objavljeno v DKUM: 11.10.2016; Ogledov: 759; Prenosov: 100
.pdf Celotno besedilo (6,45 MB)

Iskanje izvedeno v 0.2 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici