| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Povezanost med družbeno odgovornostjo organizacij in odzivi potrošnikov z vidika marketinga
Ana Lambić, 2021, magistrsko delo

Opis: Organizacije se kot posledica globalizacije soočajo z različnimi izzivi in močno konkurenco na tržišču. Posledično vedno pogosteje zasledimo pojem družbene odgovornosti organizacij, katero opredelimo kot zavedanje organizacij, da so del širše družbe ter da so odgovorne za svoje vplive, ki jih imajo na družbo in okolje. Le-ta ima pozitiven vpliv na odzive potrošnikov, kot so nakupni namen, zaupanje, zvestoba, zadovoljstvo, namen ponovnega nakupa, ugled, spoštovanje in pripravljenost večjega vložka. Namen dela je bil predstaviti teoretično podlago družbene odgovornosti organizacij in odzivov potrošnikov z vidika marketinga ter ugotoviti medsebojno povezanost med obravnavanima področjema. Za potrebe raziskave je bil uporabljen raziskovalni pristop, in sicer najprej s kritičnim pregledom sekundarnih virov literature in nato s kvantitativnim pristopom, za katerega so bili podatki zbrani z anketo. Sledila je interpretacija ugotovitev. Raziskava je pokazala, da je družbena odgovornost organizacij zelo pomemben dejavnik pri odločitvi za nakup pri potrošnikih, pri katerih je na podlagi raziskave moč zaznati pomanjkanje informacij z obravnavanega področja. Družbena odgovornost organizacij ima pozitiven vpliv na vse omenjene odzive potrošnikov, ki pa se razlikujejo glede na starost potrošnika. Družbena odgovornost organizacij je pomembna metoda za razvoj dolgotrajnega dobrega odnosa z deležniki, zato je zelo pomembno celovito poznavanje področja, ki ima pozitiven vpliv na obnašanje potrošnikov.
Ključne besede: družbena odgovornost organizacij, odzivi potrošnikov, marketing, organizacija, management
Objavljeno: 06.04.2021; Ogledov: 280; Prenosov: 144
.pdf Celotno besedilo (1,16 MB)

2.
Hipoterapevtski tim in kompetence
Goran Vukovič, Borut Werber, Ana Lambić, Matija Jerin, Tilen Medved, Miha Marič, 2020

Opis: Hipoterapija je oblika fizioterapije, ki vključuje uporabo konja kot terapevtskega orodja za učinkovito zdravljenje pacienta, kjer ritem hoje konja s svojim tridimenzionalnim gibanjem nenehno spodbuja pacientovo ravnovesje in pravilno telesno držo. Problemsko stanje nastane pri splošnem poznavanju in razširjenosti hipoterapije v Sloveniji. Za potrebe raziskave smo uporabili kombinacijo raziskovalnih pristopov. Začeli smo s kritičnim pregledom sekundarnih virov literature in z metodo sinteze pripravili pregled področja, katerega smo nadgradili s kvalitativnim pristopom, v katerem smo, skozi intervjuje ter pogovore s strokovnjaki iz okolja, izoblikovali številne modele, za celostno predstavitev hipoterapije, in sicer bogato sliko hipoterapije, poslovni model, organigram procesov, ipd.
Ključne besede: hipoterapija, timsko delo, organizacija in management, kadrovski management, kompetence
Objavljeno: 30.09.2020; Ogledov: 296; Prenosov: 55
URL Povezava na datoteko

3.
Oblikovanje, razvoj in vodenje timov
Miha Marič, Ana Lambić, Goran Vukovič, 2020

Opis: Razne oblike timskega dela lahko dandanes zasledimo pri prav vsakem dogodku, tako v zasebnem, kot tudi poklicnem življenju. Pomembno je, da se zavedamo nujnosti in pomembnosti delovanja posameznikov v skupini oziroma timih, kot funkcionalni enoti, ker s tem posledično dosegamo boljše, učinkovitejše in uspešnejše delovanje. Posameznik vedno obravnava samega sebe glede na njegov odnos do drugih posameznikov ali skupine. Omenjeno pa lahko projiciramo na delovanje in delo zaposlenih v organizacijah. Delovanje v timih povezuje kakovostno medsebojno sodelovanju tistih, ki upravljajo in izvršujejo poslovne procese. Timsko delo je nepogrešljiv delovni standard znotraj organizacij, saj le-ta omili nihanje učinkov posameznikov (članov tima) in bistveno doprinese k konsistentnosti opravljenega dela; torej uspeh pogosto temelji na timski naravnanosti.
Ključne besede: timi, organizacija, vodenje, kadrovski management, management in organizacija
Objavljeno: 31.08.2020; Ogledov: 321; Prenosov: 84
URL Povezava na datoteko

4.
Motivacija za izobraževanje starejših zaposlenih z višjo izobrazbo
Ana Lambić, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Delodajalci se dandanes srečujejo s težavami na področju kakovosti in konsistentnosti človeškega kapitala. Delovna doba zaposlenih se daljša in tako je v organizacijah zaposlenih veliko ljudi, ki so v zadnjem delu karierne poti. Okolje, v katerem delujejo organizacije, se tako v globalnem, kot v lokalnem smislu, stalno spreminja. Da bi zaposleni lahko sledili omenjenim spremembam, je ključnega pomena vseživljenjsko izobraževanje, saj znanje, pridobljeno v mladosti, ne zadošča. Za udeležbo na izobraževanjih in izvedbo vseživljenjskega izobraževanja je ključnega pomena ustrezno evidentiranje motivov in motivacijskih elementov, ki bi morali biti vpeti v delovno okolje, da bi vzpodbudili željene aktivnosti pri proučevani populaciji. Skozi izvedeno raziskavo smo ugotovili, da udeležence ankete najbolj motivira dobra predstavitev izobraževanj, varna prihodnost, raznolikost dela in samostojnost ter neodvisnost na delovnem mestu. Ovire oziroma demotivatorji, ki odvračajo proučevano populacijo od izobraževanj, so neujemanje izobraževanj z interesi posameznikov, neuporabna izobraževanja in pomanjkanje časa. Menimo, da je izobraževanje potrebno dodobra predstaviti in opisati izobraževalcem, ter jim prikazati, kako je neko izobraževanje koristno za njihovo delo in kaj vse jim bo le-to omogočilo (raznolikost dela, samostojnost in neodvisnost). Poudariti je potrebno tudi, kako bo izobraževanje vplivalo na njihovo varno prihodnost v organizaciji. Pomembno je, da so izobraževanja prilagojena interesom posameznikov. Ena izmed ovir, zakaj se udeleženci ankete ne udeležujejo izobraževanj, je tudi pomanjkanje časa. Le-to je mogoče deloma rešiti z izvajanjem izobraževanj znotraj delovnega časa. Udeležba na izobraževanjih, usposabljanjih, tečajih in izpopolnjevanjih udeležencev ankete je zelo nizka. Ugotovili smo, da bi le-ti spremenili teme izobraževanj (bolj aktualne, praktične in zanimivejše), vključili bi bolj zanimive in izkušene predavatelje, torej bolj kvalitetnejša izobraževanja. Poleg same vsebine in teme izobraževanj, bi udeleženci ankete spremenili tudi dolžino (krajša izobraževanja), ceno (nižja cena izobraževanj) in lokacijo (bližje/zanimivejše lokacije).
Ključne besede: motivacija, izobraževanje, starejši zaposleni
Objavljeno: 22.06.2018; Ogledov: 870; Prenosov: 242
.pdf Celotno besedilo (734,95 KB)

Iskanje izvedeno v 0.1 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici