| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Motivacija za izobraževanje starejših zaposlenih z višjo izobrazbo
Ana Lambić, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Delodajalci se dandanes srečujejo s težavami na področju kakovosti in konsistentnosti človeškega kapitala. Delovna doba zaposlenih se daljša in tako je v organizacijah zaposlenih veliko ljudi, ki so v zadnjem delu karierne poti. Okolje, v katerem delujejo organizacije, se tako v globalnem, kot v lokalnem smislu, stalno spreminja. Da bi zaposleni lahko sledili omenjenim spremembam, je ključnega pomena vseživljenjsko izobraževanje, saj znanje, pridobljeno v mladosti, ne zadošča. Za udeležbo na izobraževanjih in izvedbo vseživljenjskega izobraževanja je ključnega pomena ustrezno evidentiranje motivov in motivacijskih elementov, ki bi morali biti vpeti v delovno okolje, da bi vzpodbudili željene aktivnosti pri proučevani populaciji. Skozi izvedeno raziskavo smo ugotovili, da udeležence ankete najbolj motivira dobra predstavitev izobraževanj, varna prihodnost, raznolikost dela in samostojnost ter neodvisnost na delovnem mestu. Ovire oziroma demotivatorji, ki odvračajo proučevano populacijo od izobraževanj, so neujemanje izobraževanj z interesi posameznikov, neuporabna izobraževanja in pomanjkanje časa. Menimo, da je izobraževanje potrebno dodobra predstaviti in opisati izobraževalcem, ter jim prikazati, kako je neko izobraževanje koristno za njihovo delo in kaj vse jim bo le-to omogočilo (raznolikost dela, samostojnost in neodvisnost). Poudariti je potrebno tudi, kako bo izobraževanje vplivalo na njihovo varno prihodnost v organizaciji. Pomembno je, da so izobraževanja prilagojena interesom posameznikov. Ena izmed ovir, zakaj se udeleženci ankete ne udeležujejo izobraževanj, je tudi pomanjkanje časa. Le-to je mogoče deloma rešiti z izvajanjem izobraževanj znotraj delovnega časa. Udeležba na izobraževanjih, usposabljanjih, tečajih in izpopolnjevanjih udeležencev ankete je zelo nizka. Ugotovili smo, da bi le-ti spremenili teme izobraževanj (bolj aktualne, praktične in zanimivejše), vključili bi bolj zanimive in izkušene predavatelje, torej bolj kvalitetnejša izobraževanja. Poleg same vsebine in teme izobraževanj, bi udeleženci ankete spremenili tudi dolžino (krajša izobraževanja), ceno (nižja cena izobraževanj) in lokacijo (bližje/zanimivejše lokacije).
Ključne besede: motivacija, izobraževanje, starejši zaposleni
Objavljeno: 22.06.2018; Ogledov: 456; Prenosov: 148
.pdf Celotno besedilo (734,95 KB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici