| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 26
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
6.
RACIONALNA IZRABA PROGRAMSKIH ORODIJ PRI NAČRTOVANJU VISOKO HITROSTNE OBDELAVE
Gregor Kalan, 2010, diplomsko delo

Opis: V prihodnje bodo uspešne le dovolj močne orodjarne, ki bodo investirale v sodobno opremo. To opremo pa je potrebno docela izkoristiti. Konstruiranje za proizvodnjo in izdelava NC-programa sta zelo pomembena dejavnika pri visokohitrostni obdelavi (v nadaljevanju VHO). V našem podjetju izdelujemo konstrukcije in NC-programe s programskim paketom Pro/Engineer. Le s celovitim obvladovanjem procesov in izkušenj lahko s pomočjo sodobnega programskega paketa izdelamo konstrukcijo, ki bo rezultirala v racionalno proizvodnjo. Nekaj problemov in nato tudi rešitve pa bi opisal v svoji diplomski nalogi.
Ključne besede: programska orodja, visokohitrostna obdelava ─ VHO, Pro/Engineer, konstruiranje za proizvodnjo, simulacije delovnih procesov
Objavljeno: 05.07.2010; Ogledov: 6038; Prenosov: 275
.pdf Celotno besedilo (3,45 MB)

7.
Obravnava žrtev posilstva : multidisciplinarni pristop
Mateja Govekar Kalan, 2010, magistrsko delo/naloga

Ključne besede: žrtve, posilstva, spolno nasilje, storilci, magistrska dela
Objavljeno: 06.08.2010; Ogledov: 2327; Prenosov: 272
.pdf Celotno besedilo (1,51 MB)

8.
PREDLOG REKONSTRUKCIJE CESTNEGA ODSEKA GLEDE NA PREDVIDENE SANACIJSKE UKREPE POSAMEZNIH HOMOGENIH PODODSEKOV
Miha Kalan, 2011, diplomsko delo

Opis: Rekonstruiranje, saniranje oz. na splošno povedano, vzdrževanje cestnega omrežja, postaja iz leta v leto pomembnejša dejavnost sodobnih evropskih držav. Le z zagotavljanjem tekočega oz. nemotenega pretoka prometa namreč lahko izboljšujemo povezanost med posameznimi državami ter mesti znotraj njih. S tem posledično skrbimo za večjo mobilnost in fleksibilnost prebivalstva ter pospešujemo makro – ekonomski razvoj mest in držav. Vzdrževanje cestnega omrežja ni zgolj "šablonsko" ter že vnaprej dolgoročno začrtano sistematično dejanje. Tako se v raznovrstnih študijah pojavljajo najrazličnejši metadološki pristopi, za katere velja skupna točka - kako najbolej optimizirati način vzdrževanja cestnega omrežja. Eden izmed možnih načinov vzdrževanja je predstavljen v diplomski nalogi. V skladu z navedenim so v diplomskem delu predstavljeni vzroki za nastanek poškodb, opisani ukrepi za saniranje, predstavljene osnove za določitev sanacijskih ukrepov ter tudi podan opis posameznega sanacijskega ukrepa. Na koncu je dodan primer oz. postavljena metadologija načrtovanja sanacije cestnega odseka, ki temelji na predlogu sanacije posameznega homogenega pododseka.
Ključne besede: cesta, voziščna konstrukcija, vzdrževanje, odsek, pododsek, dimenzioniranje, rekonstrukcija, saniranje
Objavljeno: 10.11.2011; Ogledov: 1423; Prenosov: 103
.pdf Celotno besedilo (31,98 MB)

9.
10.
MARKETING V ŠPORTU NA PRIMERU HOKEJSKEGA DRUŠTVA MLADI JESENICE
Rok Kalan, 2012, diplomsko delo

Opis: Marketing v športu je specifična veja marketinga, ki je v Sloveniji še dokaj neizkoriščena. Društva in klubi za enkrat še preveč zanemarjajo pomembnost pravilnega marketinga in zato se trenutno gospodarsko stanje, ki ne ponuja prav veliko sredstev za razne manjše športne prireditve in tekmovanja, še toliko bolj odraža na njihovem proračunu. V tem diplomskem delu smo predstavili teoretične temelje marketinga in dodatno predstavili posebnosti marketinga v športu. Za praktični primer smo vzeli Hokejsko društvo mladi Jesenice, ki je bilo do sedaj vedno v senci Hokejskega kluba Acroni Jesenice, zaradi potreb po dodatnih sredstvih pa se mora društvo marketinško postaviti na lastne noge. Naredili smo posnetek trenutnega stanja njihovih storitev in predstavili ponudbo, ki jo trenutno uporabljajo za trženje. Za namen izboljšanja ponudbe smo se osredotočili na iskanje vsega, kar društvo lahko ponudi v zameno za finančna sredstva in tako oblikovali predloge za izboljšanje trenutnega stanja. Izvedli smo tudi raziskavo, s katero smo pridobili splošne informacije o priljubljenosti hokeja, prepoznavnosti znamke Hokejsko društvo mladi Jesenice in trenutno zadovoljstvo s ponudbo. Na podlagi raziskave smo oblikovali tudi nekaj smernic za izboljšanje splošne prepoznavnosti društva.
Ključne besede: marketing v športu, hokejsko društvo, anketna raziskava
Objavljeno: 25.10.2012; Ogledov: 1711; Prenosov: 223
.pdf Celotno besedilo (1,40 MB)

Iskanje izvedeno v 0.27 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici