| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 16
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
POKLICNO-ETIČNA PRAVILA DAVČNEGA SVETOVANJA V SLOVENIJI, ZDRUŽENIH DRŽAVAH AMERIKE IN VELIKI BRITANIJI
Tanja Habjan, 2009, diplomsko delo

Opis: Davčno svetovanje spada med svobodne poklice, davčni svetovalec pa je odgovoren naročniku in javnost. To od davčnega svetovalca zahteva večjo stopnjo odgovornosti kot od drugih poklicev. Pri opravljanju storitev mora upoštevati poklicna pravila ter davčne in druge zakonske predpise. V Sloveniji, Združenih državah Amerike in Veliki Britaniji velja na področju davčnega svetovanja podobna pravna ureditev. Nobena država ni tega področja uredila z zakonom o davčnem svetovanju. To pomeni, da za osebe, ki se želijo ukvarjati z davčnim svetovanjem, ne obstajajo nobene omejitve glede izobrazbe, odgovornosti in drugo (posebnost velja pri zastopanju strank pred Davčno agencijo v ZDA). Z davčnim svetovanjem se lahko ukvarja praktično kdorkoli. Da pa se to ne bi dogajalo, se davčni svetovalci posameznih držav povezujejo v poklicna združenja, ki postavljajo določene omejitve za svoje člane ter zanje pripravljajo poklicna in etična pravila, ki jih morajo spoštovati pri opravljanju davčnosvetovalnih storitev. Takšna pravila ščitijo naročnike pred malomarnim ravnanjem davčnih svetovalcev, saj nespoštovanje poklicno-etičnih pravil predstavlja podlago za disciplinske postopke zoper kršitelje. Pripravili smo primerjavo poklicno-etičnih pravil izbranih držav in ugotavljali kako in v kakšnem obsegu jih predpisujejo posamezne poklicne organizacije. Na osnovi ugotovitev smo pripravili nekaj predlogov, kako dopolniti slovenske poklicno-etične kodekse, da bi bili po našem mnenju ustreznejši.
Ključne besede: Davčno svetovanje, poklicna etika, poklicno-etična pravila, Slovenija, Združene države Amerike, Velika Britanija.
Objavljeno: 28.01.2010; Ogledov: 1540; Prenosov: 110
.pdf Celotno besedilo (398,70 KB)

4.
MOBING KOT POSLEDICA KONFLIKTOV NA DELOVNEM MESTU
Ana Habjan, 2010, magistrsko delo/naloga

Opis: Konflikti so posledica ali rezultat različnosti interesov, ciljev, mnenj posameznikov in skupin, pa tudi oviranja za njihovo doseganje. Pomembno je, da njihov izvor in vrste dobro poznamo, saj nam to lahko bistveno pripomore pri ravnanju z njimi in njihovem reševanju. Mobing je nadlegovanje, trpinčenje, ustrahovanje, psihično nasilje na delovnem mestu. O mobingu govorimo, kadar se neprimerno ravnanje na delovnem mestu večkrat in dlje časa ponavlja ter ogroža zdravje in varnost zaposlenih. Vzrokov za nastanek mobinga je veliko, med njimi tudi konflikt. Mobing lahko nastane kot posledica konflikta na delovnem mestu oziroma kot stopnjevan konflikt. Magistrsko delo zadeva področje konfliktov in mobinga na delovnem mestu ter njuno medsebojno povezavo. Razdeljeno je na dva dela, teoretični in empirični del. Prvi del teoretičnega dela je namenjen področju konfliktov. Na začetku poglavja o konfliktih je pojasnjeno, kaj pravzaprav je konflikt, temu sledi predstavitev vzrokov za nastanek konflikta in posamezne vrste konfliktov. Predstavljene so tudi posledice konflikta, njegov proces nastanka, načini ravnanja s konflikti in njihovo razreševanje. Drugi del teoretičnega dela je namenjen področju mobinga. V uvodu tega poglavja je opredeljen pojem mobing, nato so, predstavljeni vzroki za nastanek mobinga, njegove posledice ter vrste in oblike. Predstavljen je tudi proces nastanka mobinga in možni načini za njegovo preprečevanje. V zadnjem delu teoretičnega dela je predstavljena raziskava Kliničnega inštituta za medicino dela, prometa in športa ter zakonodaja, ki ureja področje mobinga v Sloveniji in Evropski uniji. V empiričnem delu magistrskega dela je predstavljena raziskava, ki je bila opravljena med zaposlenimi v poslovni skupini X. Z raziskavo smo ugotavljali prisotnost, vzroke, posledice konfliktov in mobinga v poslovni skupini X ter njihovo preprečevanje in reševanje. V tem delu magistrskega dela je predstavljena tudi analiza raziskave in preverjanje hipotez.
Ključne besede: konflikti, mobing, mobing kot posledica konflikta, zaposleni, vzroki, vrste in oblike, posledice, preprečevanje, reševanje.
Objavljeno: 01.12.2010; Ogledov: 3969; Prenosov: 0

5.
6.
7.
VPLIV DEJAVNIKOV POSLOVNEGA MODELA PONUDNIKA NA UVEDBO RAČUNALNIŠTVA V OBLAKU
Kristina Bogataj Habjan, 2014, doktorska disertacija

Opis: Disertacija obravnava povezanost dejavnikov poslovnega modela ponudnika z uvedbo storitev računalništva v oblaku v družbah in vpliv dejavnikov na sprejetje odločitve o uvedbi tovrstnih storitev. Predstavljeni raziskovalni model izhaja iz teoretičnih opredelitev dejavnikov poslovnega modela po Osterwalderju, dejavnikov poslovnega modela, opredeljenih v okviru projekta E-Factors, ter dejavnikov, opredeljenih na osnovi razgovora s strokovnjaki oziroma predstavniki ponudnikov storitev računalništva v oblaku. S predstavljenim raziskovalnim modelom 40 dejavnikov združujemo v naslednje skupine: Zmožnost ponudnika za zagotavljanje storitve, Vrednost storitve, Upravljanje odnosov s strankami, Prihodkovni model ponudnika in Stroški. V raziskavi je sodelovalo 80 družb iz Slovenije. Anketiranje se je izvajalo od 18. septembra do 10. oktobra 2012. Ugotovljeno je bilo, da statistično značilnih vplivov obravnavanih dejavnikov oziroma skupin dejavnikov na uvedbo storitev računalništva v oblaku v družbah ni možno potrditi. Čeprav njihovega vpliva na uvedbo storitev računalništva v oblaku statistično ni bilo možno potrditi s 95 % oziroma 90 % zanesljivostjo, so rezultati statistične analize potrdili, da: - Na uvedbo storitve Programska rešitev kot storitev še najpomembneje vpliva (pozitiven vpliv) skupina dejavnikov Sodelovanje s partnerji (smerni koeficient: 0,493). - Na uvedbo storitve Platforma kot storitev še najpomembneje vpliva (pozitiven vpliv) skupina dejavnikov Sodelovanje s partnerji (smerni koeficient: 0,610). - Na uvedbo storitve Infrastruktura kot storitev še najpomembneje vplivata (pozitiven vpliv) skupini dejavnikov Usmerjenost storitve glede na ciljne stranke (smerni koeficient: 0,901) in Sodelovanje s partnerji (smerni koeficient: 0,576). Prav tako so bile ugotovljene zmerne oziroma močne povezave med samimi skupinami dejavnikov poslovnega modela ponudnika računalništva v oblaku. Smeri povezanosti teh povezav so pozitivne.
Ključne besede: - uvedba storitev računalništva v oblaku, dejavniki poslovnega modela, programska rešitev kot storitev, platforma kot storitev, infrastruktura kot storitev.
Objavljeno: 24.06.2014; Ogledov: 1813; Prenosov: 183
.pdf Celotno besedilo (3,47 MB)

8.
The importance of business model factors for cloud computing adoption
Kristina Bogataj Habjan, Andreja Pucihar, 2017, izvirni znanstveni članek

Opis: Background and Purpose: Bringing several opportunities for more effective and efficient IT governance and service exploitation, cloud computing is expected to impact the European and global economies significantly. Market data show that despite many advantages and promised benefits the adoption of cloud computing is not as fast and widespread as foreseen. This situation shows the need for further exploration of the potentials of cloud computing and its implementation on the market. The purpose of this research was to identify individual business model factors with the highest impact on cloud computing adoption. In addition, the aim was to identify the differences in opinion regarding the importance of business model factors on cloud computing adoption according to companies’ previous experiences with cloud computing services. Methodology: Based on literature review, prior research results, and interviews with cloud computing providers and users, a research model was developed. Statistical analysis focused on identification of factors’ importance on cloud computing adoption and differences in opinions according to respondents’ previous experiences with cloud computing services. The study was done among 80 companies and five major cloud computing providers in Slovenia. Results: The research results reveal statistically significant differences in opinions on the importance of cloud computing business model factors according to respondents’ previous experiences with cloud computing services. The results can provide orientation for redesign or innovation of existing business models towards the creation of a customer-oriented business model for the more successful exploitation of cloud computing services and business opportunities. For potential users, the findings represent guidelines for the successful adoption of cloud computing services. Conclusions: In our research, the investigated business model factors could be classified into so-called “business model organizational factors”, as they primarily need to be considered by cloud service providers when defining or innovating their business models. For future research, the model should also include the impact of environmental factors, such as Competition, Business Partners, Legislation, Economic Situation, in order to investigate their impact on cloud adoption.
Ključne besede: cloud computing adoption, SaaS, IaaS, business model factors
Objavljeno: 01.09.2017; Ogledov: 556; Prenosov: 53
.pdf Celotno besedilo (1,02 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

9.
NADGRADNJA LINIJSKEGA STROJA ZA BRIZGANJE POLIETILENA PE S SISTEMOM ZA REZANJE POLIESTRSKIH VLAKEN
Danijel Habjan, 2012, diplomsko delo

Opis: Cilj diplomske naloge je predstaviti celoten potek razvoja oziroma nadgradnje namenskega stroja za brizganje polietilena s sistemom za rezanje poliestrskih vlaken. Nadgradnja obstoječega linijskega stroja za brizganje polietilena se vrši na željo podjetja, ker bi se z nadgradnjo privarčevalo veliko količino osnovnega materiala, s tem pa tudi denarja. Podjetje sedaj porabi velike količine osnovnega materiala, kar pa želimo s sistemom za rezanje poliestrskih vlaken zmanjšati na minimum in s tem prihraniti pri osnovnem materialu, s tem pa tudi pri denarju. V diplomi sem podrobneje opisal postopke nastanka novega izdelka, oziroma v mojem primeru postopek nadgradnje obstoječega izdelka. Prav tako sem podrobneje opisal modeliranje s programskim paketom SOLIDWORKS.
Ključne besede: Nadgradnja, brizganje polietilena PE, ekstrudiranje, 3D model
Objavljeno: 12.07.2012; Ogledov: 1182; Prenosov: 64
.pdf Celotno besedilo (3,97 MB)

10.
STANDARD TRAJNOSTNE ARHITEKTURE: TRAJNOSTNA PRENOVA DOMAČE DRUŽINSKE HIŠE
Jerneja Habjan, 2012, diplomsko delo

Opis: V slovenskem prostoru prevladuje enostanovanjska gradnja s potrebo po trajnostni prenovi in z zadostnimi prostorskimi kapacitetami za nove programske vsebine. Diplomsko delo obravnava trajnostno prenovo domače družinske hiše iz 90. let v funkcionalen, arhitekturno kakovostni dvostanovanjski objekt, z nizko porabo energije. Dvostanovanjska programska vsebina prenove je v diplomskem delu utemeljena z analizo stanovanjske problematike v Sloveniji ter s teoretičnimi izhodišči, s poudarkom na trajnostnih vidikih. V nadaljevanju naloge sledijo posnetek obstoječega stanja hiše, koncept prenove in izvedba prenove.
Ključne besede: družinska hiša, stanovanjska problematika, trajnostna arhitektura, trajnostna prenova
Objavljeno: 03.10.2012; Ogledov: 1658; Prenosov: 128
.pdf Celotno besedilo (5,59 MB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici