| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
Obdelava in spremljanje naročil po nadgradnji informacijskega sistema SAP v izbranem podjetju
Ana Bančič, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V nalogi opisujem izziv stabilizacije poslovnih procesov v oddelku prodajne logistike po nadgradnji informacijskega sistema SAP v izbranem podjetju. Zaradi nepripravljenosti na prehod v nadgrajeni informacijski sistem, je prodajno–distribucijsko osebje postalo neučinkovito, pojavljale so se številne napake v vsakodnevni rutini. Napake in neučinkovitost so vplivale tudi na ostale oddelke, ki svoje aktivnosti izvajajo na podlagi partnerjevih naročil. Potrebna je analiza stanja. Potrebno je ugotoviti, kje in zakaj poslovni procesi ne tečejo gladko ter poiskati rešitve. V nalogi analiziram posamezne poslovne procese. Na podlagi izkušenj in vsakodnevnega kontakta z zaposlenimi v prodaji in distribuciji identificiram probleme in predlagam rešitve. Rešitve predlagam na podlagi dobrega poznavanja tako dela v oddelku kot tudi delovanja informacijskega sistema z induktivno in deduktivno metodo sklepanja. Rešitve bodo prinesle več znanja zaposlenim, več avtomatizacije, večjo produktivnost zaposlenih in manj napak v vsakodnevnem delu. Zaradi tega bodo rezultati v celotnem izbranem podjetju boljši.
Ključne besede: informacijski sistem, poslovni procesi, obdelava informacij, transparentnost, sistematični pristop
Objavljeno: 09.12.2016; Ogledov: 489; Prenosov: 60
.pdf Celotno besedilo (570,48 KB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici