| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Časovna analiza vsebnosti proteinov v listih različnih genotipov murv
Ana Arnejčič, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Murvini listi so edina hrana sviloprejkam s ključno sestavo pomembnih metabolitov, ki jih sviloprejke potrebujejo za rast in razvoj. Analiza hranilnih snovi v listih različnih genotipov murv nam omogoča, da lahko odberemo tiste superiorne genotipe, ki so po vsebnosti metabolitov najbolj primerni za rast in razvoj sviloprejk. V diplomskem delu smo vzorčili različne genotipe murv v kolekciji murv Fakultete za kmetijstvo in biosistemske vede. Raziskava temelji na določitvi vsebnosti proteinov v listih (1) starih donosnih sort murv, ki so se uveljavile v svilogojstvu, (2) lokalnih genotipov murv in (3) novejših križancev. Namen raziskave je podati časovno analizo sprememb v vsebnosti proteinov skozi obdobje, ki je primerno za žetev listov. Skupne proteine v listih različnih genotipov murv smo določili v razponu od 33 do 175 mg/g SS, pri čemer so najvišje vrednosti dosegli genotipi novejših križancev murv (Morus alba x Morus rubra). Optimalno količino vsebnosti proteinov vseh treh preučevanih skupin murv so bili izmerjeni med junijem in julijem 2017, najnižje koncentracije proteinov so bile med julijem in avgustom. Proti koncu vegetacije se je izmerjena količina v murvinih listih spet povečala. Časovna analiza nam je omogočila opredeliti najboljši termin obiranja listov in odbiro superiornih genotipov, ki se bodo v bodoče razmnoževali za ponovno vzpostavitev svilogojstva.
Ključne besede: murve, Morus alba, proteini, svilogojstvo, hranilna vrednost
Objavljeno v DKUM: 31.07.2018; Ogledov: 882; Prenosov: 75
.pdf Celotno besedilo (794,33 KB)

2.
Mobbing in company : levels and typology
Beno Arnejčič, 2016, izvirni znanstveni članek

Opis: Background and purpose: The individual is exposed to ever more covert psychological violence or mobbing in workplace within companies. The aim of this study is to analyse the level and the types of psychological violence within a company in which the individual works in their daily lives. Design/Methodology/Approach: Using systematic method current mobbing literature reviews were analysed. Based on a review and analysis of the literature, we recognised increasing amounts of workplace bullying. Then we used and extended Dilts’ model and created a model in which we portrayed the different levels and types of bullying in a company. The presented model is a tool for identifying workplace violence within the company. Results: At the company environment level, there is much bullying associated with social-demographic characteristics and working conditions. At the level of individual behaviour, the type of mobbing exists that is associated with the company’s leadership styles. At the level of professional qualifications, a lack of confidence causes mobbing. At the level of values and beliefs, mobbing is present in attitudes and behavioural intentions. At the level of identity, we can observe mobbing according to sexual identity. At the level of organizational culture, we can recognize a type of mobbing called ‘obsessive dedication’ to working efficiency and organizational silence. Conclusion: Based on the analysis of selected literature we exposed a range of types and levels of mobbing in company. The expanded Model on levels of mobbing in companies provides a framework for collecting information. The user can identify workplace violence and each strategic organizational level in the work organization.
Ključne besede: bullying, mobbing typology within the company, levels of mobbing in the workplace
Objavljeno v DKUM: 04.12.2017; Ogledov: 1061; Prenosov: 194
.pdf Celotno besedilo (532,29 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
PRIMERJALNA ANALIZA POUČEVANJA ŠPORTNE VZGOJE NA PORTUGALSKEM IN V SLOVENIJI
Leja Arnejčič, 2009, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je primerjava predmeta športna vzgoja v Sloveniji in na Portugalskem. Diplomsko delo opisuje način poučevanja in vrednotenja vzgojno-izobraževalnega dela učitelja, metode, ki se najpogosteje uporabljajo, način preverjanje in ocenjevanje znanja učenca. Predstavljeno je tudi, koliko pozornosti učitelj nameni medpredmetni povezavi športne vzgoje z drugimi predmeti ter primerjava temeljnih znanj učencev ob koncu prvega obdobja osnovnošolskega izobraževanja v Sloveniji in na Portugalskem. Z metodo primerjalne analize poučevanja predmeta športne vzgoje v Sloveniji in na Portugalskem je bilo ugotovljeno, da so temeljna znanja in vsebine, ki jih morajo učenci doseči ob koncu prvega obdobja primerljive, le sklopi določene športne vsebine so poimenovani drugače. Pojavljajo se posamezne razlike med dejavnostmi, ki jih na Portugalskem osnovne šole ne ponujajo svojim učencem, zaradi podnebnih, geografskih, zgodovinskih ali drugih dejstev. Metode in načini poučevanja športne vzgoje v Sloveniji in na Portugalskem so primerljivi. Paradigma poučevanja v Sloveniji se ne razlikuje od portugalskega. Učitelji v obeh državah izbirajo enak način poučevanja in glede na temo učne ure, izberejo ustrezno učno metodo. Ocenjevanje učenčevega znanja v prvem obdobju osnovnošolskega izobraževanja je samo v opisni obliki tako v Sloveniji kot na Portugalskem. Kljub nekaterim podobnostim, se slovenski šolski sistem razlikuje od portugalskega, saj državi vendarle izhajata iz različne zgodovinske preteklosti in različnih smeri razvoja šolstva.
Ključne besede: športna vzgoja, učni načrt, osnovna šola, razredni pouk, Slovenija, Portugalska
Objavljeno v DKUM: 01.12.2009; Ogledov: 3478; Prenosov: 343
.pdf Celotno besedilo (2,15 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici