| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Obravnava uporabnosti kazalnika pametne pripravljenosti stavbe : magistrsko delo
Anže Šisernik, 2023, magistrsko delo

Opis: Zaradi velikega vpliva na okolje je stavbni sektor eden najpomembnejših dejavnikov za doseganje Evropskih energetskih in okoljskih cilje. Energetsko učinkovite stavbe bodo pomemben člen pri izboljšanju energetske učinkovitosti in s tem velik korak bližje k ogljični nevtralnosti stavb. Eden od načinov za doseganje energetske učinkovitosti v stavbah je uporaba pametnih tehnologij in njihovo medsebojno sodelovanje. V nalogi smo se osredotočili na kazalnik pametne pripravljenosti stavb ali SRI. Preučili smo njegov razvoj, metodologijo določanja in zakonodajo kazalnika. Glavni cilj naloge je bil samostojno podati oceno SRI na različnih objektih.
Ključne besede: energetska učinkovitost, pametne stavbe, ogljična nevtralnost
Objavljeno v DKUM: 19.10.2023; Ogledov: 317; Prenosov: 34
.pdf Celotno besedilo (3,81 MB)

2.
Analiza vpliva vbrizga vode na zmogljivost in nox izpuste pri delni in polni obremenitvi 1.6 l tcrdi motorja : diplomsko delo
Anže Šisernik, 2020, diplomsko delo

Opis: Zaradi vedno strožjih ekoloških predpisov se pri motorjih z notranjim zgorevanjem iščejo rešitve za zmanjšanje izpustov. Pri dizelskih motorjih največji problem predstavljajo izpusti Dušikovih oksidov, ki jih je v primerjavi z bencinskimi motorji veliko več. V diplomskem delu je opisan sistem zmanjševanja dušikovih oksidov z vbrizgom vode. Glavni cilj diplomske naloge je ugotoviti ali vbrizg vode zmanjša izpuste, ter pri tem pozitivno vpliva na zmogljivost motorja. V diplomski nalogi so predstavljene primerjave rezultatov različnih razmerji vode in dizelskega goriva z referenčnim modelom 1.6l dizelskega motorja brez vbrizga vode. Rezultati so pridobljeni z numeričnimi simulacijami 1D termodinamskega modela motorja z notranjim zgorevanjem, ki ga je za ta namen posredovalo podjetje AVL. Za simulacije je uporabljen komercialni program AVL BOOSTTM.
Ključne besede: Motorji z notranjim zgorevanjem, dušikovi oksidi, vbrizg vode, zmanjševanje emisij, numerične simulacije, programski paket AVL BOOST.
Objavljeno v DKUM: 24.09.2020; Ogledov: 974; Prenosov: 79
.pdf Celotno besedilo (1,21 MB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici