SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
IZGOREVANJE RAČUNOVODSKIH STROKOVNJAKOV
Almira Garčević, 2013, diplomsko delo

Opis: Ljudje so na svojih delovnih mestih vedno bolj izpostavljeni stresu, kar prinaša negativne posledice zanje. Ena izmed teh posledic je lahko tudi obolenje, imenovano izgorevanje. V diplomskem seminarju smo opredelili pojem izgorevanja, njegove dejavnike, opisali potek izgorevanja in se seznanili s posledicami, ki jih prinaša. Kasneje smo se osredotočili na izgorevanje računovodskih strokovnjakov. Na podlagi pregleda tujih raziskav smo ugotavljali prisotnost tega pojava, dejavnike izgorelosti ter načine spopadanja s tem pojavom. Ugotovili smo, da pojav izgorelosti ogroža računovodske strokovnjake in jih izčrpava do te mere, da živijo v pravi notranji stiski. Hiter tempo, kratki časovni roki, pritiski nadrejenih, so le nekateri od dejavnikov, ki prispevajo k temu, da računovodski strokovnjak ne zmore več obvladovati običajnih vsakodnevnih obremenitev in to pripelje zaposlene v stanje, ko jih preobremenjenost začne izčrpavati.
Ključne besede: stres, izgorevanje, dejavniki izgorevanja, potek izgorevanja, posledice izgorevanja, izgorevanje računovodskih strokovnjakov, preobremenjenost
Objavljeno: 11.11.2013; Ogledov: 584; Prenosov: 65
.pdf Celotno besedilo (414,50 KB)

2.
Stališča potrošnikov do trgovskih kuponov za popust na izdelek po izbiri
Almira Garčević, 2017, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo proučevali tematiko pospeševanja prodaje, ki je pridobila pomembnost v zadnjih letih, saj podjetja vlagajo v pospeševanje prodaje vedno več denarja. Ker smo kupci postali zelo zahtevni in preudarni, morajo podjetja v konkurenčnem okolju vedno znova razmišljati o novih inovativnih prijemih, s pomočjo katerih obstoječe kupce ohranijo ter pridobijo nove kupce. V prvem delu magistrskega dela smo se osredotočili na teoretično predstavitev področja pospeševanja prodaje in proučili različna orodja pospeševanja prodaje, usmerjena na porabnike, katerih se podjetja poslužujejo ter med katera uvrščamo tudi kupone, na katere smo se podrobneje osredotočili v tretjem poglavju. V nadaljevanju smo predstavili 3 največje slovenske trgovce in se osredotočili na trenutno zelo aktualne in za kupce zanimive kupone za popust na izdelek po izbiri, ki jih ti trgovci nudijo. Ker priljubljenost tovrstnih kuponov narašča, smo v drugem delu magistrskega dela, ki temelji na empirični raziskavi, proučevali odziv potrošnikov na kupone za popust na izdelek po izbiri. Rezultati ankete podajajo odgovor, kako potrošniki dojemajo kupone, ki jih v celotnem spektru različnih orodij za pospeševanje prodaje nudi vedno več trgovcev.
Ključne besede: pospeševanje prodaje, pospeševanje prodaje, usmerjeno na porabnike, kuponi kot orodje za pospeševanje prodaje, kuponi za popust na izdelek po izbiri
Objavljeno: 12.12.2017; Ogledov: 179; Prenosov: 34
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici