| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Družbeno omrežje LinkedIn kot učinkovito orodje za oglaševanje v B2B podjetjih
Alja Drovenik, 2022, magistrsko delo

Opis: Digitalizacija je povečala razširjenje različnih vrst spletnega trženja B2B-podjetij, vključno s trženjem na družbenih omrežjih. Dragoceno orodje korporativnega komuniciranja B2B-podjetij je postalo tudi družbeno omrežje LinkedIn. Z njegovo pomočjo podjetja ustvarjajo v povprečju 46 odstotkov svojega prometa in dostopajo do 80 odstotkov potencialnih odjemalcev. V teoretičnem delu magistrske naloge najprej na kratko predstavljamo osnovne pojme tradicionalnega in digitalnega marketinškega komuniciranja ter oglaševanja na družbenih omrežjih. Slednje nadalje prenesemo na poslovanje B2B-podjetij in predstavimo osnovne značilnosti družbenega omrežja LinkedIn. Teoretični del zaokrožimo z že obstoječo literaturo o uporabi družbenega omrežja LinkedIn kot tržnega kanala za marketinško komuniciranje B2B-podjetij. V empiričnem delu teoretično predstavljena izhodišča implementiramo na primer, in sicer predstavljamo LinkedIn profil naključno izbranega B2B-podjetja Infinum ter podrobneje analiziramo učinkovitost izvajanja ene izmed njegovih marketinških kampanj, izvedenih na LinkedInu. Kot zunanji opazovalci merimo dejavnike učinkovitosti, in sicer angažiranost, rast podjetja po številu zaposlenih ter število novih sledilcev. Skozi pozitivno povezavo med objavo marketinške kampanje ter navedenih dejavnikov učinkovitosti skušamo predstaviti družbeno omrežje LinkedIn kot učinkovito orodje za oglaševanje B2B-podjetij.
Ključne besede: oglaševanje na družbenih omrežjih, LinkedIn, B2B-podjetja, učinkovitost marketinške kampanje
Objavljeno v DKUM: 27.10.2022; Ogledov: 196; Prenosov: 59
.pdf Celotno besedilo (2,36 MB)

2.
Analiza dejavnikov povpraševanja po mesu v Sloveniji
Alja Drovenik, 2020, diplomsko delo

Opis: Sodobnim slovenskim potrošnikom v današnjem času hitra, napredna tehnologija, mediji in globalizacija, omogočajo dostop do velike količine informacij v relativno kratkem času. Tako le-ti postajajo vse bolj osveščeni na različnih področjih, še posebej veliko pozornosti pa polagajo zdravemu načinu življenja in prehranjevanja, kar se odraža tudi v njihovih preferencah in nakupnem procesu. V zadnjem desetletju postajajo tabu teme tudi meso, vidik vplivov mesa na zdravje ljudi, škodljivosti živinoreje na okolje, neetičnost vzreje živine, v letu 2019 pa smo lahko veliko slišali tudi o aferah z mesom. Vse to se odraža na mišljenju in preferencah potrošnikov pri prodaji mesa. Tako bo namen našega diplomskega projekta analizirati morebitne vplive na preference in obnašanje slovenskih potrošnikov pri nakupu mesa in mesnih izdelkov. V prvem delu diplomskega projekta je predstavljena teoretična podlaga treh področij, tj. veganstva oz. vegetarijanstva, ozaveščanja o zdravi prehrani ter vpliva medijev, ki na podlagi oglaševanj pa tudi skozi različne informativne prispevke oblikujejo mnenja oziroma preference sodobnih slovenskih potrošnikov v procesu nakupa mesa in mesnih izdelkov. V nadaljevanju sledi analiza omenjenih dejavnikov na podlagi primarnih podatkov, in sicer anketnega vprašalnika in intervjuja z enim izmed direktorjev podjetja Jagros d.o.o. Le-ti nam pomagajo priti do zaključka, v kolikšni meri teoretično predstavljeni vidiki dejansko prispevajo oziroma vplivajo na izbiro in količino nakupov mesa in mesnih izdelkov pri slovenskih potrošnikih.
Ključne besede: potrošnja mesa, vplivi na preference potrošnikov, kakovost, lokalnost, ekološkost, brez GSO, veganstvo, vegetarijanstvo, zdravje, skrb za okolje, mediji, afere z mesom, oglaševanje mesa
Objavljeno v DKUM: 30.09.2020; Ogledov: 956; Prenosov: 87
.pdf Celotno besedilo (1000,97 KB)

3.
Povej mi, kako si
Helena Cenc, Alja Drovenik, Urška Pliberšek, Tina Vollmeier, Kaja Vrščaj, Katja Zemljič, Nejc Zidar, Jan Perša, 2019, strokovna monografija

Opis: Depresija je ena izmed najpogostejših bolezni duševnega zdravja ter postaja vedno pomembnejša v vsakdanjem življenju, saj se njena prevalenca povečuje. Monografija Povej mi, kako si predstavlja delo projektne skupine študentov Univerze v Mariboru, ki je depresijo proučevala s partnerjema projekta iz lokalne skupnosti Hoče-Slivnica. Cilj projekta je bil ozavestiti javnost o problematiki depresije in zmanjšati stigmatizacijo duševnih bolezni. V delu so zajeti medicinski, psihološki, sociološki, ekonomski in pravni vidiki depresije, ki so pomembni za zgodnje odkrivanje te bolezni in za spremembe v prihodnosti, ki lahko pripomorejo k manjši stigmatizaciji. Zajeti so primeri dobrih praks in predlogi za izboljšanje posameznikovega počutja. Najpomembnejši dejavnik v boju proti depresiji so medosebni odnosi in socialna podpora, zato je najmanj, kar lahko naredimo, da nekoga nagovorimo: Povej mi, kako si.
Ključne besede: depresija, ekonomija, zdravstvo, pravo, medosebni odnosi
Objavljeno v DKUM: 17.02.2020; Ogledov: 852; Prenosov: 62
URL Povezava na datoteko

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici