SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIH V RADISSON BLU PLAZA HOTEL LJUBLJANA
Aljaž Nerad, 2016, diplomsko delo

Opis: Zadovoljni zaposleni so dandanes ključni dejavnik uspešnega podjetja, saj le zadovoljni zaposleni lahko naredijo dobro klimo, ki se odraža v samem stanju podjetja. Zato je zadovoljstvo z delom pomembna sestavina vedenja v organizacijah, ker vpliva na pojave kot so absentizem, fluktuacija, delovni spori, telesno in duševno zdravje, nezgode pri delu in nenazadnje tudi na pripravljenost za izobraževanje in usposabljanje. Zadovoljstvo zaposlenih lahko opišemo skozi dobre odnose. Po drugi strani pa lahko podjetja zaradi različnih dejavnikov kar hitro doleti nezadovoljstvo. Pomembno je, da se podjetja znajo z njim spopasti in ga obrniti nazaj v pozitivno smer. V empiričnem delu pa smo z anketnim vprašalnikom ugotavljali stopnjo zadovoljstva zaposlenih. Ugotovili smo, da so zaposleni najbolj zadovoljni z zanimivostjo dela in nalog, najmanj pa so zadovoljni z dobrimi možnostmi za izobraževanje in usposabljanje ter bonitetami in drugimi ugodnostmi.
Ključne besede: zadovoljstvo, zaposleni, hotel, dejavniki zadovoljstva, Radisson Blu.
Objavljeno: 19.10.2016; Ogledov: 382; Prenosov: 62
.pdf Polno besedilo (1,04 MB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici