| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIH V RADISSON BLU PLAZA HOTEL LJUBLJANA
Aljaž Nerad, 2016, diplomsko delo

Opis: Zadovoljni zaposleni so dandanes ključni dejavnik uspešnega podjetja, saj le zadovoljni zaposleni lahko naredijo dobro klimo, ki se odraža v samem stanju podjetja. Zato je zadovoljstvo z delom pomembna sestavina vedenja v organizacijah, ker vpliva na pojave kot so absentizem, fluktuacija, delovni spori, telesno in duševno zdravje, nezgode pri delu in nenazadnje tudi na pripravljenost za izobraževanje in usposabljanje. Zadovoljstvo zaposlenih lahko opišemo skozi dobre odnose. Po drugi strani pa lahko podjetja zaradi različnih dejavnikov kar hitro doleti nezadovoljstvo. Pomembno je, da se podjetja znajo z njim spopasti in ga obrniti nazaj v pozitivno smer. V empiričnem delu pa smo z anketnim vprašalnikom ugotavljali stopnjo zadovoljstva zaposlenih. Ugotovili smo, da so zaposleni najbolj zadovoljni z zanimivostjo dela in nalog, najmanj pa so zadovoljni z dobrimi možnostmi za izobraževanje in usposabljanje ter bonitetami in drugimi ugodnostmi.
Ključne besede: zadovoljstvo, zaposleni, hotel, dejavniki zadovoljstva, Radisson Blu.
Objavljeno: 19.10.2016; Ogledov: 914; Prenosov: 142
.pdf Celotno besedilo (1,04 MB)

2.
Analiza učinkov turističnih satelitskih računov v Sloveniji in na njenih največjih turističnih trgih
Aljaž Nerad, 2018, magistrsko delo/naloga

Opis: Turizem je hitro rastoča gospodarska panoga, ki je prisotna v vseh državah po svetu. Zaradi hitre rasti obsega turizma je zelo pomembno njegovo natančno spremljanje v obliki statističnega merjenja. Posledica prej omenjenega trenda je, da se v zadnjem obdobju zraven tradicionalnih metod statističnega spremljanja turizma, ki merijo samo direktne učinke na narodno gospodarstvo, v večini držav čedalje bolj uveljavlja spremljanje turizma po metodi turističnih satelitskih računov, ki zraven direktnih učinkov zajame še indirektne učinke na gospodarstvo posamezne države. Zaradi večanja uporabe te statistične metode smo v empiričnem delu naloge naredili analizo najpomembnejših agregatov turističnih satelitskih računov na narodno gospodarstvo Slovenije, Italije, Avstrije in Nemčije. Rezultati, pridobljeni v analizi, so potrdili učinkovitost te metode, saj je tekom raziskave bil ugotovljen učinek teh računov na gospodarstvo štirih raziskovanih držav. Pozitivni rezultati, ki so podkrepili teorijo, kažejo na to, da bi vse resne turistične države morale uvesti ta način merjenja turizma, saj bodo lahko le na tak način dobile realne podatke, ki bodo kazali na dejansko velikost turističnega sektorja v posamezni državi.
Ključne besede: turistični satelitski računi, Avstrija, Italija, Slovenija, Nemčija
Objavljeno: 18.10.2018; Ogledov: 265; Prenosov: 38
.pdf Celotno besedilo (1,79 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici