| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Rudarjenje asociativnih pravil v poslovnih aplikacijah
Aljaž Lipar, 2025, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi smo obravnavali tehniko, poimenovano rudarjenje asociativnih pravil, katere namen je odkrivanje in podrobno razumevanje skritih vzorcev v podatkih. Odkrite skrite vzorce pa predstavljajo asociativna pravila, ki se pri tem postopku ustvarijo in služijo kot smernice za priporočanje izdelkov ali produktov, optimizacijo zalog in analizo nakupovalnih navad. Predstavili smo tudi, kaj so optimizacijski algoritmi, ki jih rudarjenje asociativnih pravil uporablja, in kako delujejo. Velik poudarek smo podali tudi na personalizacijo, kaj je, kakšne vplive ima na ljudi, prav tako pa smo podali par praktičnih primerov. Nato smo opisali orodja, ki smo jih uporabljali, podrobneje predstavili uARMSolver ter kako ga vzpostaviti in uporabiti. Nato smo opisali našo izdelano rešitev, na koncu pa opravili še analizo ter interpretacijo rezultatov.
Ključne besede: Algoritem, asociativna pravila, diferencialna evolucija, personalizacija, rudarjenje
Objavljeno v DKUM: 03.03.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (2,36 MB)

2.
Načrtovalski vzorci igrifikacije v poslovnih aplikacijah : diplomsko delo
Aljaž Lipar, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je prikazana primerjava že obstoječih načrtovalskih vzorcev igrifikacije z lastnim vzorcem, ki je produkt diplomskega dela. Delo se prične s predstavitvijo igrifikacije, pri čemer so opisani tudi ključni elementi igrifikacije in obstoječi načrtovalski vzorci igrifikacije. Omenjeni so tudi pozitivni in negativni učinki igrifikacije na posameznike. V zaključnem poglavju diplomskega dela je predstavljena analiza lastne prototipne aplikacije z načrtovalskim vzorcem in primerjava z že obstoječimi.
Ključne besede: igrifikacija, načrtovalski vzorci, elementi igrifikacije, prototipna aplikacija
Objavljeno v DKUM: 22.08.2022; Ogledov: 961; Prenosov: 129
.pdf Celotno besedilo (1,22 MB)

3.
Prometna varnost avtonomnih vozil
Aljaž Lipar, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Po vsem svetu v cestnem prometu vsako leto za posledicami prometnih nesreč umre več kot milijon ljudi, med 20 in 50 milijonov pa jih utrpi telesne poškodbe. Njihov glavni vzrok je človeški faktor. Ugotovljeno je bilo, da kar 94 % vseh prometnih nesreč povzroči človek. Avtonomna vozila, to so vozila, ki lahko delno ali v celoti prevzamejo dinamično vožnjo, so zasnovana z namenom, da bi odpravljala napake voznikov in posledično zmanjšala število prometnih nesreč in njihovih žrtev. V diplomski nalogi smo predstavili zgodovino avtonomnih vozil, opredelili avtonomne stopnje in predstavili njihovo delovanje. V raziskovalnem delu naloge smo opisali obstoječe stanje varnosti cestnega prometa, zakonodajo na področju avtonomnih vozil in prikazali statistično analizo dosedanjih prometnih nesreč, ki so se zgodile z avtonomnimi vozili. S pomočjo anketnega vprašalnika smo pridobili reprezentativni vzorec ljudi in z analizo njihovih odgovorov prikazali javno mnenje o varnosti avtonomnih vozil. Prišli smo do ugotovitve, da je za večino prometnih nesreč z avtonomnimi vozili odgovoren človek in da imajo anketiranci v večini pozitivno mnenje o varnosti avtonomnih vozil.
Ključne besede: avtonomna vozila, avtonomna tehnologija, prometne nesreče, varnost, javno mnenje
Objavljeno v DKUM: 21.04.2021; Ogledov: 1318; Prenosov: 190
.pdf Celotno besedilo (2,50 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici