| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Razvoj merilnega mesta za preizkušanje sinhronskih motorjev za električna vozila
Aljaž Zečević Rojko, 2019, diplomsko delo

Opis: V zaključnem delu bom predstavil merilno mesto za testiranje sinhronskih motorjev s trajnimi magneti. Merilno mesto je sestavljeno iz baterije, DC-DC pretvornika, krmilnika in sinhronskega motorja. V nalogi je podrobneje opisan zagon DC-DC pretvornika in nastavitev parametrov na krmilniku emDrive. Prav tako je opisano delovanje motorja, izvedba simulacij v programskem okolju Matlab/Simulink, testiranje ter primerjava realnih rezultatov s simulacijskimi.
Ključne besede: SMTM, DC-DC pretvonik, emDrive, Matlab/Simulink
Objavljeno: 25.11.2019; Ogledov: 444; Prenosov: 85
.pdf Celotno besedilo (3,52 MB)

2.
Izdelava programskega orodja za avtomatsko nastavitev parametrov vodenja sinhronskih motorjev s trajnimi magneti
Stjepan Škrnjug, 2019, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu je opisan postopek avtomatskega nastavljanja regulatorjev sinhronskih motorjev s trajnimi magneti za vodenje po toku in hitrosti. Nastavitev regulatorjev temelji na električnih in mehanskih parametrih sinhronskega motorja s trajnimi magneti (SMTM), zato so opisani postopki identifikacije teh parametrov. V prvem delu magistrskega dela je bil cilj opisati teoretično ozadje SMTM in njuno vodenje. V drugem delu je bil cilj zgraditi metode za identifikacijo parametrov SMTM in iz te identifikacije nastaviti vrednosti regulatorjev. Metode so implementirane na krmilniku emDrive in eksperimentalno potrjene na motorju EMRAX208.
Ključne besede: sinhronski motor s trajnimi magneti, identifikacija parametrov, vodenje, regulacije, vektorsko vodenje
Objavljeno: 25.10.2019; Ogledov: 372; Prenosov: 85
.pdf Celotno besedilo (2,41 MB)

3.
Implementacija in uporaba prosto dostopnega operacijskega sistema realnega časa na vgrajenem robotskem krmilniku
Darko Hercog, Aljaž Kapun, Karel Jezernik, 2008, izvirni znanstveni članek

Opis: V članku sta predstavljeni implementacija in uporaba prosto dostopnega operacijskega sistema realnega časa na robotskem krmilniku DSP-2. Vgrajen robotski krmilnik, ki je bil razvit na Fakulteti za elektrotehniko računalništvo in informatiko Univerze v Mariboru, se uporablja pretežno v pedagoškem procesu za vodenje večosnih mehanizmov. Dodatno je bila k sami implementaciji operacijskega sistema realnega časa FreeRTOS realizirana podpora za programski jezik MATLAB/Simulink. Ta programska podpora omogoča preprosto kreiranje več opravilnih algoritmov v blokovno orientiranem programu Simulink ter hitro implementacijo in verifikacijo zasnovanih algoritmov vodenja na vgrajenem robotskem krmilniku. Članek je podkrepljen z opisom primera uporabe implementiranega operacijskega sistema realnega časa pri vodenju dvoosnega mehanizma.
Ključne besede: operacijski sistemi realnega časa, vgrajeni sistemi, robotski krmilniki, hitra implementacija algoritmov vodenja, SCARA mehanizmi, izobraževanje
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 624; Prenosov: 29
URL Povezava na celotno besedilo

4.
Dogodkovno osnovano vodenje motorja s trajnimi magneti
Aljaž Kapun, 2009, doktorska disertacija

Opis: V prvem delu disertacije je predstavljen postopek za ovrednotenje valovitosti navora motorja s površinsko nameščenimi trajnimi magneti zaradi sinhronskega in preskočno reluktančnega samodržnega navora. Valovitost sinhronskega navora je posledica višje harmonskih komponent v gibalnih induciranih napetostih. Za določitev teh harmonskih komponent iz meritev faznih gibalnih induciranih napetosti, hitrosti rotorja in kota zavrtitve rotorja je predlagana uporaba aproksimacijske metode najmanjših kvadratov. Z metodo najmanjših kvadratov so iz signala navora nemodelirane dinamike določene tudi komponente samodržnega navora. Signal navora nemodelirane dinamike je ocenjen z opazovalnikom motnje iz meritev faznih tokov, hitrosti rotorja in mehanskega kota zavrtitve rotorja tokovno vodenega motorja. V drugem delu disertacije je obravnavano tokovno vodenje, katerega zmožnosti so ključnega pomena v shemah vodenja s katerimi želimo minimizirati vpliv valovitosti navora. V tem sklopu je predlagano dogodkovno tokovno vodenje motorja, ki predstavlja alternativo konvencionalnemu histereznemu vodenju z dvonivojskimi histereznimi regulatorji na faznih tokovih. Za razliko od konvencionalnega histereznega vodenja dogodkovno vodenje z uporabo informacije o napetostnem sektorju omogoča kontrolirano preklapljanje med stikalnimi elementi napetostnega pretvornika. Podana je primerjava med omenjenima tehnikama tokovnega vodenja glede na različne kriterije. Predstavljena je tudi njuna uporaba v povezavi s preprosto shemo hitrostnega vodenja v kombinaciji s tokovnim predkrmiljenjem s katero je minimiziran vpliv valovitosti v navoru. Vsi predstavljeni koncepti so potrjeni z eksperimentalnimi rezultati.
Ključne besede: motor s površinsko nameščenimi trajnimi magneti, identifikacija parametrov, valovitost navora, preskočno reluktančni samodržni navor, histerezno tokovno vodenje, dogodkovno tokovno vodenje
Objavljeno: 02.03.2009; Ogledov: 3164; Prenosov: 365
.pdf Celotno besedilo (3,50 MB)

5.
Iskanje izvedeno v 0.17 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici