| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
KARTICE ZVESTOBE V TRGOVINI NA DROBNO
Aljaž Ferk, 2011, diplomsko delo

Opis: Skozi diplomski seminar smo spoznali programe zvestobe odjemalcev, kateri nam pomagajo obdržati naše sedanje kupce tudi v prihodnosti. Programe zvestobe priporočamo vsem podjetjem ne glede na stroko, v kateri delujejo. Zadovoljen kupec se bo še vedno vračal nazaj k nam ter ostal zvest, dokler bomo zadovoljevali njegova pričakovanje glede naših izdelkov oz. storitev, njegova zvestoba pa nam bo prinašala dobiček. Primer programa zvestobe smo predstavili na podjetju Tuš Holding d.o.o., katero se uvršča v sam vrh pri uspešnosti uporabe programov zvestobe, saj njihovo kartico zvestobe (Tuš Klub) uporablja več kot 540.000 njihovih odjemalcev.
Ključne besede: programi zvestobe, zvestoba odjemalcev, zadovoljstvo odjemalcev, kartice zvestobe, Tuš Klub.
Objavljeno: 13.12.2011; Ogledov: 1283; Prenosov: 131
.pdf Celotno besedilo (850,34 KB)

2.
POSLOVNA POGAJANJA Z DOBAVITELJI IZ VELIKE BRITANIJE
Aljaž Ferk, 2014, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo govori o poslovnih pogajanjih med poslovnimi partnerji Slovenije in Velike Britanije. Govori o njihovih značilnostih, pristopih, poslovnem komuniciranju, kulturi, etiki in morali ter podrobno o samem pogajalskem procesu. Izpostavljene so predvsem pogajalske taktike, strategije in koncepti poslovnih pogajanj. Poznavanje le-teh je izrednega pomena za pogajalce, saj jim njihovo poznavanje lahko pripomore k uspešnejšemu pogajanju z poslovnimi partnerji ne glede na to, ali so domači ali tuji. V magistrskem delu so izpostavljene tudi lastnosti pogajalcev iz Slovenije in Velike Britanije, njihove slabosti in prednosti. Poznavanje lastnosti udeležencev poslovnih pogajanj nam lahko olajša poslovna pogajanja, saj lahko delno že predvidimo situacijo in potek pogajanj. Vsak narod ima nekatere skupne lastnosti, ki so splošno znane, le raziskati jih je potrebno. Seveda pa je vsak človek unikaten, tako da teh lastnosti ne moremo posplošiti na vsakega državljana neke države, lahko pa določimo nek okvir, v katerem se bo po vsej verjetnosti gibal. Pomembno je tudi okolje, iz katerega so posamezni pogajalci, zato sem se odločil tudi na kratko opisati državo Veliko Britanije ter njene značilnosti, kot so kratka zgodovina, gospodarski in politični sistem, poslovni običaji, zunanja trgovina ter njihovo poslovanje s Slovenijo. Celotno vsebino magistrske naloge sem uporabil kot podlago za izvedbo ankete, s katero sem anketiral ljudi, ki so se v preteklosti oz. se še danes pogajajo z poslovnimi partnerji iz Velike Britanije. V zadnjem delu magistrske naloge so predstavljene ugotovitve izvedene ankete, ki nam kažejo, da se želijo slovenski poslovneži čim bolje odrezati v poslovnih pogajanjih in se trudijo slediti najnovejšim trendom ter se čim bolje prilagoditi danim situacijam. Na takšen način se želijo pokazati kot dobri pogajalci ter dobri poslovneži. V tem delu so povzeti tudi ključni predlogi poslovnih pogajanj z partnerji Velike Britanije.
Ključne besede: poslovna pogajanja, pogajalci, pogajalski proces, pogajalske taktike, Velika Britanija, osebne lastnosti pogajalcev
Objavljeno: 28.05.2014; Ogledov: 1087; Prenosov: 145
.pdf Celotno besedilo (1,39 MB)

3.
Karakterizacija, spremljanje in vrednotenje razpok na gradbenih objektih
Aljaž Ferk, 2018, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava neizbežen pojav razpok na objektih. Obravnavane so vrste razpok in vzroki za njihov nastanek. Prikazane so merilne tehnike, s katerimi lahko določimo intenziteto razpok. V praktičnem delu naloge je podan primer spremljanja in vrednotenja razpok z uporabo dilatometrov in kljunastega merila.
Ključne besede: razpoke, meritve razpok, opeka, beton
Objavljeno: 07.09.2018; Ogledov: 264; Prenosov: 35
.pdf Celotno besedilo (3,00 MB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici