| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
MERJENJE STALIŠČ DO NEKATERIH BLAGOVNIH ZNAMK PRENOSNIH RAČUNALNIKOV
Alexander Tonko, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Dandanes je glavni cilj vsakega podjetja, ki ustanovi lastno blagovno znamko, da bi ta blagovna znamka imela na trgu pozitiven ugled, dejanski in bodoči uporabniki pa pozitivno stališče. Analiza rezultatov raziskave stališč uporabnikov treh blagovnih znamk prenosnih računalnikov »Apple«, »Acer« in »HP« kaže, da ima vsak uporabnik stališče do svoje blagovne znamke,ki pa ni vedno pozitivno. Izmed teh znamk imajo najbolj pozitivno stališče uporabniki blagovne znamke »Apple«, kar je pokazala naša raziskava. Uporabniki te znamke imajo najbolj pozitivno stališče zato, ker je računalnik udoben za uporabo in ima kompromis dizajna, teže in velikosti. Zelo zanimivo je tudi to, da imajo v odvisnosti od blagovne znamke uporabniki različne predstave o idealnem izdelku. Za uporabnike znamke »Apple« je bolj pomemben kompromis dizajna, velikosti in teže pa tudi udobnost uporabe, za uporabnike znamke »Acer« pa hitrost procesorja in varčnost porabe energije. Zelo pomembno pri stališčih je to, kako pogosto podjetje skuša spremeniti stališča svojih uporabnikov. Uporabnik s slabim stališčem je zelo nevaren za ugled podjetja in blagovne znamke. Zato je zelo pomembno pogosto merjenje stališča svojih uporabnikov, spreminjanje slabega stališča in ohranjanje pozitivnega stališča.
Ključne besede: Stališče, merjenje stališč, prenosni računalnik.
Objavljeno v DKUM: 17.11.2010; Ogledov: 2283; Prenosov: 729  (1 glas)
.pdf Celotno besedilo (666,29 KB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici