| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Sistematično načrtovanje talnega taktilnega vodilnega sistema za slepe in slabovidne v mestu Lenart v Slovenskih goricah
Alex Želj, 2021, magistrsko delo

Opis: V nalogi so opisane vsakodnevne težave slepih in slabovidnih v javnem prostoru. Predstavljenih je več sistemov vključevanja slepih in slabovidnih v družbo in okolje. Podrobneje so analizirani primeri dobre prakse. Natančno je opisan in predstavljen najpogostejši sistem v Sloveniji. V pogovoru s slabovidnimi osebami iz Medobčinskega društva za slepe in slabovidne smo za mesto Lenart v Slovenskih goricah ugotovili najpogostejše poti slepih in slabovidnih s poudarkom na dostopnosti za osebe z okvaro vida do pomembnejših institucij. Izpostavljene so kritične točke oziroma mesta, ki slepim predstavljajo večjo nevarnost. Ugotovili smo, da javni prostor ni prilagojen osebam z motnjami vida. S pomočjo talnih oznak, ki morajo biti barvno in teksturno kontrastni okoliškemu tlaku, smo v zaključku naloge predstavili kratkoročne in enostavne rešitve.
Ključne besede: gradbeništvo, infrastruktura, taktilni sistem, slabovidni, načrtovanje
Objavljeno: 24.09.2021; Ogledov: 165; Prenosov: 35
.pdf Celotno besedilo (5,49 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
3.
Optimizacija parkirišča za Osnovno šolo Franca Lešnika-Vuka Slivnica
Alex Želj, 2018, delo diplomskega projekta/projektno delo

Opis: V sklopu projektne naloge je bila opravljena analiza obstoječega stanja na področju parkira-nja na območju OŠ Slivnica. Po analizi so bile ugotovljene prednosti in pomanjkljivosti. Obli-kovana so bila izhodišča, ki smo jih upoštevali pri iskanju rešitev za možno preureditev ob-stoječega parkirišča pri osnovni šoli. Oblikovali smo 6 možnih scenarijev, ki se med seboj razlikujejo po zasnovi in ureditvi parkirnega režima. Posebna pozornost je bila namenjena možnosti koriščenja ali hkratni uporabi parkirišča tudi za šolski avtobus. Preverjene so bile zavijalne krivulje, s čimer smo dokazali možnost uporabe oziroma nemotenega dostopa in izstopa s parkirišča. Variante smo s pomočjo kriterijev, kot so varnost, funkcionalnost, poseg, vpliv okolice in končni izgled ovrednotili ter tako dobili optimalno varianto. Ugotovili smo, da je najbližje optimalnemu parkirišču varianta 6, ker je edino, na katerega lahko pripelje linijski avtobus.
Ključne besede: mestne prometne površine, parkiranje, avtobusno postajališče, načrtovanje parkirišč
Objavljeno: 25.09.2018; Ogledov: 745; Prenosov: 113
.pdf Celotno besedilo (2,13 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici