| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Celovita primerjava vodilnih zalednih spletnih ogrodij : diplomsko delo
Filip Strajnar, 2022, diplomsko delo

Opis: Ustvarjanje koristne spletne aplikacije je zahtevno. Delo si lahko olajšamo z uporabo kakovostnih spletnih ogrodij. Ogrodja nudijo mnoge koristne funkcionalnosti, ki jih lahko ponovno uporabimo pri razvoju lastne aplikacije. S tem privarčujemo veliko časa. V diplomski nalogi se osredotočimo na zaledna spletna ogrodja. Predstavili smo 5 vodilnih spletnih ogrodij, pri katerih smo izpostavili njihove pomembne lastnosti: odprtokodno licenco ogrodja, tipičen način začetka projekta, razporeditev map in pomembnih datotek projekta. Demonstrirali smo upravljanje s podatkovno bazo v vsakem spletnem ogrodju. Prikazali smo, kako se v ogrodju usmerjajo zahteve in kateri programski jezik uporabljamo pri razvoju programske opreme ter kakšen model vzporednega izvajanja uporablja ta programski jezik. Z orodjem Jmeter smo izvedli zmogljivostne teste za vsako spletno ogrodje in prikazali pridobljene rezultate.
Ključne besede: spletna ogrodja, REST API, ORM
Objavljeno v DKUM: 25.10.2022; Ogledov: 313; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (1,50 MB)

2.
Prednosti in pridobitve vpeljave igrifikacije pri poučevanju informatike
Alen Rajšp, 2018, magistrsko delo

Opis: Potreba po učinkovitejših, privlačnejših pristopih k poučevanju novih generacij študentov je v izobraževanju uveljavila rabo elementov igrifikacije. Z izvedbo sistematičnega pregleda literature smo ugotavljali uporabo in vplive igrifikacije na področju informatike. Večina študij je igrifikacijo dojela kot pozitiven dejavnik vpliva na motivacijo, zadovoljstvo in študijske rezultate udeležencev. Identificirali smo 26 orodij in 7 procesnih ogrodij, podpornih igrifikaciji. Delo predstavlja tudi študijo primera uvedbe orodja ERPsim, ki uporablja podporne in podpira uporabo tehnik igrifikacije v poučevanje predmeta Celovite informacijske rešitve. Tako študenti kot izvajalci predmeta uveden pristop ocenjujejo izrazito pozitivno.
Ključne besede: računalništvo in informatika, izobraževanje, poslovne informacijske rešitve, igrifikacija, simulacija poslovanja, ERPSim
Objavljeno v DKUM: 14.06.2018; Ogledov: 1087; Prenosov: 230
.pdf Celotno besedilo (2,13 MB)

3.
TRILATERACIJA S POMOČJO SIGNALA WI-FI IN BLUETOOTH V ZAPRTIH PROSTORIH
Alen Rajšp, 2016, diplomsko delo

Opis: Navigacija je problem, ki v zaprtih prostorih še nima dokončne rešitve. Zanimalo nas je, kako primerna sta za navigacijo Bluetooth in Wi-Fi. V okviru diplomskega dela smo tako napravili mobilno Android aplikacijo, ki s pomočjo Wi-Fi oddajnikov omogoča navigacijo v naprej predvidenem okolju. Delo obsega matematične temelje trilateracije, uporabo Wi-Fi in Bluetooth točk kot oddajnikov, izdelavo Android aplikacije in postavitev omrežja. V zaključku je bilo opravljenih več testiranj, kjer smo preverili praktičnost naše implementacije.
Ključne besede: mobilna Android aplikacija, Wi-Fi trilateracija, lociranje v prostoru
Objavljeno v DKUM: 22.09.2016; Ogledov: 2497; Prenosov: 240
.pdf Celotno besedilo (1,63 MB)

Iskanje izvedeno v 0.5 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici