| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Izzivi družinskega podjetja pri planiranju nasledstva s primerom
Alen Feuš, 2021, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi je zajeto proučevanje področja podjetništva, osrednji fokus je na družinskem podjetništvu. V tem sklopu so opredeljeni in med seboj kohezivno povezani pojmi, kot so družina, podjetje in podjetništvo. Ta tri izpostavljena področja so temelj, na katerem sloni celotno družinsko podjetje in njegovo delovanje. Ker gre za prepletanje dveh sistemov, tj. družinskega in poslovnega sistema, je toliko bolj pomembno, da njihovo delovanje osnuje poslovna kultura z vrednotami, ki omogoča podjetju, da preživi tudi turbulentna obdobja, obenem pa se poskrbi za prenos tradicije in ohranitev podjetja v lasti družine, tudi ko pride čas nasledstvenega procesa. Naloga se osredotoča na vprašanje uspešnega prehoda nasledstva na naslednje generacije v družinskem podjetju ter izzive, s katerimi se družinsko podjetje mora soočati, v kolikor želi doseči uspešno izpeljan prehod.
Ključne besede: družina, podjetje, podjetnik, družinsko podjetništvo, družinski in poslovni sistem, nasledstvo, izzivi pri prehodu nasledstva
Objavljeno v DKUM: 23.12.2021; Ogledov: 826; Prenosov: 121
.pdf Celotno besedilo (1,86 MB)

2.
Pravni vidiki nelojalnega oglaševanja
Alen Feuš, 2018, diplomsko delo

Opis: Oglaševanje je tržno-komunikacijska dejavnost, namenjena povečanju prodaje. Je pravno urejeno kot samoregulativa pod okriljem Slovenskega oglaševalskega kodeksa v sklopu Slovenske oglaševalne zbornice, na državni ravni pa je zaobjeto v sklopu različnih zakonov. Evropska Unija daje smernice za poenotenje pogojev v različnih direktivah, a dopušča lastno zakonodajo. Podobno imajo Združene države Amerike oglaševanje pravno urejeno na različnih ravneh, vendar nad izvajanjem bdi večje število agencij. Nelojalno oglaševanje se pojavlja v različnih oblikah skozi različne kanale oglaševanja. V primeru kršitev je pristojen samoregulativni organ Oglaševalsko razsodišče Slovenske oglaševalske zbornice, upravne sankcije izvaja Tržni inšpektorat, civilnopravne in kazenske sankcije pa se dosegajo s postopki na sodiščih. Kazenske sankcije so določene v Kazenskem zakoniku.
Ključne besede: oglaševanje, nelojalna konkurenca, organi nadzora oglaševanja, sankcije.
Objavljeno v DKUM: 07.11.2018; Ogledov: 1217; Prenosov: 118
.pdf Celotno besedilo (740,86 KB)

Iskanje izvedeno v 0.84 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici