| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Proizvodni proces in povpraševanje po pvc stavbnem pohištvu : magistrsko delo
Alen Auer, 2020, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo skozi teoretičen del pojasni postopek proizvodnje stavbnega pohištva ter se osredotoči na dejavnike nakupnega odločanja. V praktičnem delu pa smo s pomočjo primarne raziskave proučili proizvodni proces na obravnavanem podjetju ter pomen kakovosti, cene, nadgradnje izdelkov, konkurence, družbenih dejavnikov in poprodajnih aktivnostih pri kupcih stavbnega pohištva. Dognali smo, da na nakupno odločitev pri nakupu stavnega pohištva pomembno vlogo igrajo popusti, dodatne ugodnosti, ki ob nespremenjeni ceni dvignejo kakovost vgrajenega stavbnega pohištva, ter zaupanje blagovni znamki. Ugotovili smo tudi, da večina kupcev zbere vsaj še eno konkurenčno ponudbo, prav tako pa je kupcem izjemo pomembno, da ima podjetje urejeno servisno službo. Za kakovost končnih izdelkov je pomembno, da je proizvodni proces tehnično dovršen in da je kakovost vgrajenih surovin visoka.
Ključne besede: Proizvodni proces, PVC stavbno pohištvo, analiza trga, nakupne odločitve, povpraševanje, konkurenca.
Objavljeno v DKUM: 22.10.2020; Ogledov: 1182; Prenosov: 16
.pdf Celotno besedilo (3,84 MB)

2.
Razvoj prenosne steklenice z možnostjo hlajenja
Alen Auer, 2015, diplomsko delo

Opis: V času globalizacije in vse večjih družbenih razlik, v katerih živimo, si lahko podjetja zagotovijo razvoj in napredek zgolj z vlaganjem v nove, drugačne izdelke. Z vizijo, ustvariti izdelek z še ne videno funkcijo, ki bo uporabnikom izboljšala in olajšala vsakdan, smo se v timu, zbranem pri predmetu Razvoj izdelka, odločili razviti prenosno steklenico, ki nam bo na enostaven a učinkovit način hladila vsebino steklenice. V diplomski nalogi je predstavljen naš lasten doprinos pri poteku razvoja izdelka, dodatno pa so predstavljene vmesne stopnje ter pasti, ki se pojavljajo pri načrtovanju izdelka, ki se začne z golo idejo.
Ključne besede: Razvoj izdelka, prenosna steklenica, projektni pristop, tehnični koncept izdelka, marketinški koncept izdelka, tritan.
Objavljeno v DKUM: 27.10.2015; Ogledov: 1435; Prenosov: 85
.pdf Celotno besedilo (1,45 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici