| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
User experience with security elements in internet and mobile banking
Aleksandra Svilar, Jože Zupančič, 2016, izvirni znanstveni članek

Opis: Background/Purpose: Maintaining a balance between security and a positive user experience in mobile and Internet banking is becoming increasingly difficult for the providers of banking services. The goal of our research is to analyse user opinions about the current situation: how users perceive security and how the authentication methods they are using affect user experience. Methodology: Data were collected using an online survey among the users of 15 banks operating in Slovenia, and statistical methods were applied to analyse them. Results of the users’ study were evaluated and commented by a limited number of interviewed banking security experts. Results: The results indicate that the use of mobile banking in Slovenia is relatively low, as only 30 percent of respondents use mobile banking along with Internet banking. Slovenian users perceive security to be the most important factor in mobile and online banking, closely followed by reliability. We also verified whether the users knew which authentication methods they were using: 69% of respondents selected the correct authentication method. The opinion of 88% of respondents was that authentication methods do not limit them when using mobile and Internet banking. Results of the study of user’s opinions did not surprise the experts, although experts’ views about the balance between security and usability diverged considerably. Conclusion: Our results indicate that, in Slovenia, users of the Internet and mobile banking services regard security to be the most important element in mobile or Internet banking and find user experience less important while they absolutely do want products that are easy to use.
Ključne besede: internet banking, mobile banking, security, user experience
Objavljeno: 04.04.2017; Ogledov: 614; Prenosov: 142
.pdf Celotno besedilo (637,90 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Vpliv varnostnih elementov na uporabniško izkušnjo z e-bančništvom
Aleksandra Svilar, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: Zagotavljanje ravnotežja med varnostjo v aplikacijah spletnega in mobilnega bančništva ter čim boljšo uporabniško izkušnjo postaja vse težja naloga za ponudnike spletnih in mobilnih bank. Cilj naše naloge je ugotoviti, kakšno mnenje imajo uporabniki o trenutnem stanju, kakšne spremembe si želijo, predvsem pa, kako trenutni varnostni elementi, ki jih uporabljajo, vplivajo na njihovo uporabniško izkušnjo. Preveriti smo želeli tudi, kako uporabniki dojemajo varnost in kakšen odnos imajo do nje. Poleg vidika uporabnikov smo želeli preveriti tudi vidik ljudi, ki se s spletnim in mobilnim bančništvom ukvarjajo poslovno, s tem pa krojijo usodo spletnega in mobilnega bančništva v Sloveniji. Podatke uporabnikov smo zbrali s spletno anketo med uporabniki 13 bank v Sloveniji in jih analizirali s statističnimi metodami. Rezultati kažejo, da je mobilno bančništvo v Sloveniji še vedno malo uporabljena oblika bančništva. Varnost je uporabnikom najpomembnejši element v spletnem ali mobilnem bančništvu, blizu pa ji sledi zanesljivost. Naši rezultati kažejo, da je uporabnikom v Sloveniji uporabniška izkušnja sicer manj pomembna kot pa varnost, vendar si nedvomno želijo imeti čim lažje uporabne produkte. Mnenja strokovnjakov na področju spletnega in mobilnega bančništva o vplivu varnostnih elementov na uporabniško izkušnjo smo zbrali na podlagi intervjujev, da bi preverili njihov odziv na rezultate naše raziskave. Njihova mnenja so precej podobna mnenjem uporabnikov, večinoma pa jih rezultati raziskave niso presenetili.
Ključne besede: Spletno bančništvo, mobilno bančništvo, varnostni elementi, varnost, uporabnost.
Objavljeno: 05.07.2016; Ogledov: 498; Prenosov: 47
.pdf Celotno besedilo (6,20 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici