| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 120
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
Marketing dogodka Marketinški semafor : delo diplomskega seminarja
Maja Adam, 2009, diplomsko delo

Ključne besede: marketing, trženje, dogodek, oglaševanje, ankete, hipoteze, analiza, spremembe
Objavljeno: 30.05.2012; Ogledov: 574; Prenosov: 38
.pdf Celotno besedilo (739,83 KB)

5.
6.
7.
8.
9.
Raziskava trga za razvoj novega izdelka - "večfunkcijskega stola"
Žiga Hergamas, 2013, diplomsko delo

Opis: V časih, kjer nas vsakodnevno opozarjajo na inovacije in nam trg ponuja kopico novih izdelkov, je težko narediti nekaj novega, nekaj unikatnega. Za vsak nov izdelek je zelo pomembna dobro pripravljena raziskava trga, saj so odjemalci tisti, ki bodo z nakupom in uporabo povedali, ali bo izdelek ekonomsko gledano uspešen ali ne. V diplomskem delu smo se osredotočili na raziskavo trga za izdelek »večfunkcijski stol«, ki smo ga koncipirali člani skupine v sklopu šolskega projekta »trojček«. Uporabljene metode dela: - metoda analize; - metoda dokazovanja; - metoda deskripcije; - metoda kompilacije; - metoda anketiranja; - komparativna metoda. Po rezultatih, ki smo jih pridobili z analizo anketnega vprašalnika in konkurence, lahko hipoteze, ki smo jih podali v uvodu potrdimo, kar je vidno tudi v sklepnem delu diplomske naloge. Na podlagi postavitve prilagodljive proizvodne linije lahko sklepamo, da ima izdelek v prihodnosti še velik potencial; majhni proizvodni stroški v primeru izdelave več variant izdelka oz. modifikacij.
Ključne besede: raziskava trga, razvoj novih izdelkov, »večfunkcijski stol«, konkurenti, potencialni odjemalci
Objavljeno: 17.10.2013; Ogledov: 1008; Prenosov: 189
.pdf Celotno besedilo (1,72 MB)

10.
Razvoj, konstrukcija in uvajanje polnilne postaje v podjetju Šumer d.o.o.
Domen Babič, 2015, diplomsko delo

Opis: V današnjem, za mala in srednje velika podjetja težkem času, ko je trg vse bolj zasičen z raznovrstnimi izdelki, je zelo težko priti do zanimive ideje za razvoj novega izdelka. Veliko idej za nov izdelek namreč zamre že v samem začetku procesa razvoja novega izdelka. Podjetja morajo ravno zaradi tega, vlagati veliko truda v razvoj takih izdelkov, ki bodo dolgoročno gledano, zadovoljevali potrebe odjemalcev in potrebe podjetja. Velika večina izdelkov je danes usmerjenih v individualne želje odjemalcev. V diplomskem delu je predstavljen postopek razvoja novega izdelka, ki je namenjen uporabnikom mobilnih aparatov. Predstavljen je celoten proces od zbiranja idej za nov izdelek, razvoja in konstruiranja izdelka, ter končno tudi do uvajanja izdelka na trg. Prav tako je predstavljen postopek hitre izdelave prototipov, s pomočjo katerega sem izdelek tudi izdelal. Rezultat mojega dela prikazuje, da je možno tudi brez večjih finančnih vložkov izdelati funkcionalen prototip izdelka in ga uspešno predstaviti.
Ključne besede: razvoj izdelka, konstruiranje, lastna cena, uvajanje na trg, hitra izdelava prototipov, inovacije, polnilna postaja.
Objavljeno: 27.10.2015; Ogledov: 653; Prenosov: 82
.pdf Celotno besedilo (3,10 MB)

Iskanje izvedeno v 0.22 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici