| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
OPTIMIZACIJA PREVOZNIH STROŠKOV V PODJETJU X
Aleksandra Klemenc, 2016, diplomsko delo

Opis: Uspešno podjetje v pravem trenutku na pravem mestu začuti, kaj ljudje potrebujejo in v katero smer se nagibajo trendi v prihodnosti. Podjetja morajo budno spremljati spremembe na trgu in se na te ustrezno odzivati. Konkurenčna prednost podjetja je bolj kot kdaj prej odvisna od sposobnosti, da hitro in pravočasno dostavi izdelke kjerkoli na svetu. Zadovoljstvo kupca postaja prioritetni cilj marsikaterega podjetja. Na zasičenih trgih, ki smo jim priča v današnjem času, je povečanje dobička enostavneje doseči z racionalizacijo lastnih stroškov kot pa z dvigom cen izdelkov. Velja torej, da je obvladovanje vseh stroškov v podjetju izredno pomembno. Za uspešno obvladovanje stroškov v podjetju moramo stroške poznati in jih spremljati. V diplomskem delu se ukvarjamo z vprašanjem racionalizacije transportnih stroškov. Zanimalo nas je, ali lahko v obravnavanem podjetju X s premišljenim izborom transportnega podjetja znižamo stroške prevozov in tako ustvarimo prihranek.
Ključne besede: transportni stroški, optimizacija transportnih stroškov, ponudniki transportnih storitev
Objavljeno v DKUM: 03.08.2016; Ogledov: 1438; Prenosov: 104
.pdf Celotno besedilo (634,92 KB)

2.
IZDELAVA PROMOCIJSKEGA SPLETA ZA SPLETNO PRODAJALNO ZELENA TRGOVINA
Aleksandra Klemenc, 2016, diplomsko delo

Opis: Podjetje, ki želi uspeti na zelo konkurenčnem trgu, potrebuje dobro strategijo, ki bo tako zanimiva, da bo lahko zadovoljila razvajenega kupca. Premik k okolju prijazni proizvodnji, ki je v mnogih severnih državah že postala standard, zahteva čas in denar. A rezultati poleg enostavno merljivih dolgoročno nižjih stroškov delovanja zaradi okolju prijazne proizvodnje prinašajo še nešteto neopredmetenih koristi. Prinesejo boljšo podobo podjetja, srečnejše in bolj zadovoljne zaposlene. V tujini in tudi pri nas postajajo vedno bolj cenjena podjetja, ki se namesto z mastnimi zaslužki lahko pohvalijo s skrbnim in odgovornim odnosom do narave, živali in ljudi v procesu proizvodnje. Mnogi ugledni strokovnjaki menijo, da si podjetje, ki želi biti uspešno v prihodnosti, ne more privoščiti, da se ne bi obnašalo okolju prijazno. Zaradi izpostavljanja prednosti naših izdelkov, ki jih v svojih sporočilih vedno bolj uporabljajo tudi določena konkurenčna podjetja s precej večjimi finančnimi zmožnostmi za oglaševanje, se moramo nenehno truditi in iskati vedno nove informacije ter predstavljati zanimive, napredne, okoljevarstvene ter človekoljubne ideje, ki bodo v kupcu vzbudile zanimanje za nakup naših izdelkov.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, načrtovanje oglaševanja, oglaševanje na internetu, orodja in metode pospeševanja prodaje, gradnja blagovne znamke, potrošnik oziroma kupec
Objavljeno v DKUM: 26.07.2016; Ogledov: 1402; Prenosov: 115
.pdf Celotno besedilo (2,68 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici