| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza tveganj v dobavnih verigah pri uvozu svežega sadja v Sloveniji
Aleksandra Amon, 2021, magistrsko delo

Opis: Z večanjem pomena zdrave in sveže prehrane se premo sorazmerno veča tudi povpraševanje in zahteve pri uvozu svežega sadja. Tokovi materiala, informacij, plačil, izdelkov in storitev v dobavni verigi postajajo iz dneva v dan številčnejši in kompleksnejši, istočasno narašča medsebojna odvisnost med tržnimi akterji in drugimi dobavni verigami, vse to pa rezultira v večji izpostavljenosti dobavnih verig različnim tveganjem. Uvoz svežega sadja otežujejo rigorozne transportne in skladiščne zahteve, ki narekujejo kontinuirano nizkotemperaturno okolje in nadvse previdno ravnanje. Potencialne motnje lahko izvirajo tudi iz naslova neugodnih vremenskih razmer, sprememb v povpraševanju in carinski zakonodaji; prav tako pa so tukaj še konvencionalna tveganja, kot so pravno, operativno, politično in likvidnostno tveganje. V magistrskem delu razširjeno definiramo dobavne verige in z njimi povezana splošna in specifična tveganja. Podrobno opredelimo in razčlenimo vsa potencialna tveganja, ki lahko grozijo uvozniku svežega sadja na podlagi znanstvene literature in dolgoletnih izkušenj uvoznika svežega sadja Lidl Slovenija, d.o.o. k.d. in predstavimo učinkovite metode za obvladovanje obravnavanih tveganj.
Ključne besede: Dobavne verige, tveganja, hladne dobavne verige, uvoz svežega sadja.
Objavljeno v DKUM: 20.10.2021; Ogledov: 374; Prenosov: 59
.pdf Celotno besedilo (3,56 MB)

2.
Analiza karakteristik uporabnikov fintech bančnih storitev v Sloveniji
Aleksandra Amon, 2021, magistrsko delo

Opis: Tradicionalne banke so že dolgo ključni igralec na finančnih trgih. Njihov uveljavljen položaj pa vedno bolj moti fintech industrija, ki je ustvarila neobanke, nov bančni model, ki z odsotnostjo mreže fizičnih podružnic implementira nizko cenovno stroškovno strukturo, zaradi katere lahko uporabnikom ponuja hitrejše, ugodnejše in bolj personalizirane bančne storitve. Neobanke kot novi udeleženci na finančnih trgih premikajo do sedaj trdno začrtane meje bančnih storitev in ponujajo specializirane storitve za uporabnike določene rase, spolne usmerjenosti in premoženjskega statusa; obseg storitev pa ne zajema več zgolj bančnih, temveč tudi računovodske storitve in storitve življenjskega sloga. S tem je razvoj fintecha in neobank ustvaril igrišče za popolnoma nove dimenzije konkurenčnosti v bančnem sektorju in iz dneva v dan se bolj poudarja potreba po upoštevanju priložnosti in tveganj. Industrija fintecha je cvetela kljub posledicam pandemije, v kateri živimo in dokazala, da je več kot resna grožnja uveljavljenim konvencionalnim bančnim institucijam. Tradicionalne bančne institucije se na to grožnjo odzivajo različno, od sodelovanja z neobankami in ustanavljanja svojih pa vse do neposrednega tekmovanja z neobankami; kljub temu pa se zdi, da jih neobanke elegantno prehitevajo. V magistrskem delu želimo odkriti, zakaj je temu tako; katere so tiste spremenljivke, ki pri uporabnikih pretehtajo tehtnico v prid neobankam. Zato celovito analiziramo karakteristike uporabnikov neobank v Sloveniji in kot ključne spoznamo transparentnost in zaupanje kot osebno vrednoto, potrpežljivost, dobro finančno pismenost in posedovanje finančnih naložb; istočasno pa ugotovimo, da pomembno vlogo pri odločitvi posameznika za uporabo neobanke igrajo zaznana uporabnost in enostavnost uporabe, varnost, zaupanje znamki in njenim storitvam, odnos posameznika do uporabe in namen uporabe.
Ključne besede: Fintech, neobanke, digitalno bančništvo, uporabniki neobank.
Objavljeno v DKUM: 20.10.2021; Ogledov: 373; Prenosov: 72
.pdf Celotno besedilo (1,46 MB)

3.
Analiza pristranskosti investitorjev z vidika vedenjskih financ
Aleksandra Amon, 2019, diplomsko delo

Opis: Vedenjske finance so relativno nova veja finančne teorije, ki razlaga anomalije v konvencionalni finančni teoriji s pomočjo kognitivnih dejavnikov psihološke znanosti. V diplomskem delu analiziram vplive, ki povzročajo iracionalno vedenje investitorjev, vzroke zanje in njihove posledice. Vplivi na pristranskost investitorjev so sledeči: vpliv pretirane samozavesti, vpliv reprezentativnosti, vpliv zasidranja in prilagajanja, vpliv kognitivne disonance, vpliv razpoložljivosti, vpliv samopripisovanja, vpliv iluzije nadzora, vpliv konzervatizma, vpliv nejasne nenaklonjenosti, vpliv donacij, vpliv samokontrole, vpliv optimizma, vpliv miselnega računovodstva, vpliv potrditve, vpliv prepoznega razumevanja, vpliv odpora do izgube, vpliv nedavnosti, vpliv nenaklonjenosti obžalovanju, oblikovanje pristranskosti in vpliv statusa quo. Predstavljena je tudi zastopanost teh fenomenov v različnih študijah. Diplomsko delo obravnava tudi posebne vplive na pristranskost investitorjev, kot so spol, starost in različni tipi osebnosti investitorjev. Razčlenim možnosti kako obvladati njihov vpliv, ko so jim investitorji že podvrženi in tudi, kako se nanje pripraviti in se jim izogniti. Dotaknem se tudi določanja tipa osebnosti investitorja s pomočjo različnih modelov, kot so Barnwellov model, BB&K in Pompianov model ter popularen Myers-Briggsov indikator.
Ključne besede: vedenjske finance, pristranskost investitorjev, analiza, vedenje investitorjev, finančna teorija
Objavljeno v DKUM: 10.12.2019; Ogledov: 627; Prenosov: 81
.pdf Celotno besedilo (849,92 KB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici