| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Poučevanje računalniških omrežij s pomočjo obogatene resničnosti : magistrsko delo
Aleš Spital, 2024, magistrsko delo

Opis: Računalniška omrežja imajo ključno vlogo v učnem načrtu srednjega tehniškega izobraževalnega programa tehnik računalništva. Današnje strategije poučevanja računalniških omrežij se pogosto osredotočajo na teoretična predavanja, kar lahko predstavlja izziv za učence pri razumevanju, kako se to znanje uporablja v praksi. Zato smo v zaključnem delu preučili možnosti vključevanja obogatene resničnosti in razvili interaktivno mobilno aplikacijo. Ta omogoča dijakom virtualno raziskovanje in konfiguriranje omrežnih komponent ter spremljanje prometa pošiljanja paketov. Na koncu smo izvedli študijo z dijaki, ki je ocenila vpliv izdelane mobilne aplikacije na razumevanje računalniških omrežij v primerjavi s tradicionalnimi metodami učenja.
Ključne besede: poučevanje, obogatena resničnost, umetna inteligenca, mobilna aplikacija, računalniška omrežja
Objavljeno v DKUM: 01.07.2024; Ogledov: 123; Prenosov: 34
.pdf Celotno besedilo (4,09 MB)

2.
Z obogateno resničnostjo podprt turistični vodnik : zaključno delo
Aleš Spital, 2020, diplomsko delo

Opis: Ob naraščajočem širjenju obogatene in navidezne resničnosti na trgu se je dobro vprašati, kako lahko to tehnologijo izkoristimo. Cilj te diplomske naloge je raziskati in razviti mobilno aplikacijo, ki uporablja tehnologijo obogatene resničnosti predvsem na področju turizma. Uporabnikom te aplikacije želimo ponuditi dodaten vir informacij kot način vpogleda v preteklost s prikazovanjem 3D modelov na lokaciji, kjer se nahajajo objekti kulturne dediščine ali znamenitosti. Diplomska naloga obsega pregled podobnih aplikacij, postavitev strežnika, iz katerega mobilna aplikacija črpa podatke, ustvarjanje 3D modela ter postopek izdelave mobilne aplikacije v programu Unity.
Ključne besede: obogatena resničnost, turizem, kulturna dediščina, mobilna aplikacija
Objavljeno v DKUM: 03.11.2020; Ogledov: 1722; Prenosov: 126
.pdf Celotno besedilo (2,03 MB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici