| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Omrežje Eduroam na osnovni šoli Ivana Skvarče
Aleš Prapertnik, 2015, diplomsko delo

Opis: Brezžična omrežja v šolah omogočajo nove načine izobraževanja in kaže, da bodo v prihodnjih letih postala nepogrešljiv pripomoček katere koli izobraževalne ustanove. Naloga predstavlja tehnologijo in značilnosti omrežja Eduroam ter opisuje korake izgradnje in vzpostavitve omrežja na primeru osnovne šole. V prvem delu smo predstavili brezžična omrežja in omrežje Eduroam. Predstavljeni so nameni uporabe, ki so podkrepljeni s primeri. V osrednjem delu smo zapisali vse značilnost in zahteve takega omrežja. To so tehnologija in oprema, upravljanje in postopki za uporabnika in organizacijo. Naloga temelji na izkušnjah, pridobljenih pri aktivni uporabi v praksi na osnovni šoli Ivana Skvarče v Zagorju. Opisali smo vse korake izgradnje omrežja na našem primeru. V zaključku smo poudarili testiranje in izdelali analizo omrežja. Končna ugotovitev kaže, da je uporaba takšnih tehnologij danes že nujna. Z njo laže dosežemo zastavljene cilje ter hkrati pripomoremo k boljši kakovosti učenja in boljšim rezultatom. Je enostavna za uporabo in temelj nadgradnje učnih in delovnih pripomočkov v osnovnih šolah in kasneje.
Ključne besede: omrežje Eduroam, brezžična omrežja, strežnik RADIUS, imenik LDAP, dostopovna točka.
Objavljeno: 13.11.2015; Ogledov: 663; Prenosov: 52
.pdf Celotno besedilo (3,31 MB)

2.
Igra nim in njena uporabnost v šolski situaciji
Aleš Prapertnik, 2015, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava igro Nim, saj pri pouku matematike spodbuja različne oblike mišljenja, ustvarjalnosti, nasploh pa je smiselno, da se učenci spoznajo s praktično uporabnostjo in pomenom učenja matematike. Igra pri samem pouku ni sama sebi namen, temveč lahko z njo dosežemo zastavljene vzgojno-izobraževalne cilje, predvsem pa poglablja teoretično znanje in razvija strateško razmišljanje. V diplomskem delu so predstavljene različne verzije igre Nim, vse od preproste igre odštevanja do klasične igre Nim in njenih razširitev. Podana je evalvacija uporabe preprostejših verzij igre na vzorcu 53 osnovnošolskih učencev, razdeljenih v dve skupini med 4. in 9. razredom. Skupino I so sestavljali učenci drugega triletja, skupino II pa učenci tretjega triletja. Primerjali smo, kako učenci dojemajo igro in njeno strategijo ter kako učinkovita je igra glede na starost učencev in velikost skupin. Ugotovitve kažejo, da je igro nekoliko bolje dojela mlajša skupina, odzivi udeležencev do igre in s tem uporaba hevrističnih metod pri obeh skupinah pa so bili zelo podobni. Velikosti skupin pri doseganju boljših rezultatov niso igrale pomembne vrednosti. Praktični del diplomskega dela opisuje dve računalniški aplikaciji igre, ki sta pripravljeni za namene naloge.
Ključne besede: Didaktična igra Nim, strateško razmišljanje, matematična pismenost, osnovnošolsko izobraževanje
Objavljeno: 04.01.2016; Ogledov: 1223; Prenosov: 130
.pdf Celotno besedilo (3,07 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici