| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Etična in neetična konkurenca : diplomsko delo
Aleš Jelenko, 2008, diplomsko delo

Opis: Sodobno okolje, konkurenca in stranke želijo in pričakujejo od podjetij izključno najboljšo ponudbo storitev in izdelkov. Podjetja morajo zato delovati na vrhuncu svojih moči ves čas in poskušati čimbolj ustreči svojim zvestim strankam, hkrati pa si mora podjetje nujno ustvarjati čim večji profit. Ker pa to ni tako enostavno, si podjetja za doseg svojih ciljev pomagajo tudi z manj želenimi metodami; to je z neetičnim ravnanjem. V diplomskem delu smo raziskali problema terjatev in prenizkih cen ter ugotovili, da se neetično ravnanje oziroma poslovanje lahko privoščijo le večja in močnejša podjetja. Etika bi morala postati temelj odločitev managementa, saj je etično delovanje ključno za razvijanje svetovnega gospodarstva. V diplomskem delu ugotavljamo, da je neetična konkurenca del današnjega gospodarstva in je pravzaprav neizogibna. Res pa je, da podjetja, ki delujejo neetično, nimajo dolgoročnih možnosti za obstanek na trgu.
Ključne besede: etika, konkurenca, lojalnost, management, terjatev, nizke cene, morala
Objavljeno: 03.09.2010; Ogledov: 1563; Prenosov: 224
.pdf Celotno besedilo (453,45 KB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici