| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
ODLOČITVENI MODEL ZA UGOTAVLJANJE OCENE STANJA TEHNIČNE BREZHIBNOSTI OSEBNIH VOZIL
Aleš Horvat, 2013, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi smo predstavili področje in vpliv tehničnih pregledov vozil na varnost v cestnem prometu. Obravnavali smo pogoje za izvajanje tehničnih pregledov in prikazali obstoječi potek v primeru pregleda osebnega vozila. Z vidika tehničnih pregledov vozil smo predstavili vozilo in izpostavili njegove, za prometno varnost, pomembne sestavne elemente, ki so predmet kontrole. Podrobneje smo se posvetili problemu ugotavljanja tehnične brezhibnosti osebnega vozila, kjer smo po obstoječem postopku osredotočeni le na iskanje napak in nepravilnosti na vozilu, da ugotovimo končno stanje, kjer sta možnosti ocene le dve, je ali ni vozilo tehnično brezhibno, pri čemer je slednja ocena lahko rezultat najmanjše, banalne, morda za varnost, nepomembne napake. Rešitev je prikazana v odločitvenem modelu za ugotavljanje ocene stanja tehnične brezhibnosti, ki je naravnan tako, da že pri pregledu posameznih sestavnih elementov vozila daje oceno stanja ter razporedi težo glede na pomembnost z vidika varnosti v cestnem prometu. Model omogoča kontrolorju vodljivost pri ocenjevanju in spodbuja k ocenjevanju stanja posameznih sestavnih elementov, na podlagi katerega se ugotovi skupna ocena stanja tehnične brezhibnosti. Z modelom standardiziramo postopek pregleda, dosegamo manjšo subjektivnost pri ocenjevanju in upoštevamo vse elemente, pomembne za varnost v cestnem prometu. Zmanjšujemo tudi možnost površne kontrole vozila, lastnik pa je natančneje seznanjen s stanjem in potrebnimi odstranitvami napak ali pomanjkljivostmi na vozilu.
Ključne besede: vozilo, avtomobil, tehnični pregledi vozil, ocena tehničnega stanja, večparametrski odločitveni model
Objavljeno: 18.07.2013; Ogledov: 1140; Prenosov: 120
.pdf Celotno besedilo (3,63 MB)

3.
MOTIVACIJA ZA SAMOZAPOSLITEV V ČASU GOSPODARSKE KRIZE
Aleš Horvat, 2015, diplomsko delo

Opis: V diplomskem seminarju smo povzeli več področij iz podjetništva. Razložili smo, kaj je podjetništvo, kdo je podjetnik in kakšne so njegove lastnosti. Da se posameznik odloči za podjetništvo, mora imeti motiv. Zato smo poskušali razložiti področja motivacije, motivacijske teorije, motive, vlogo motivacije pri ustanavljanju podjetja, samomotivacijo in odnos družbe do podjetnikov, kot motivacija. Na motivacijo posameznika vpliva več dejavnikov. Med njimi je tudi gospodarska kriza, ki ima na bodoče podjetnike močan vpliv. V diplomskem seminarju je tako razložen tudi vpliv gospodarske krize na motivacijo posameznika ali podjetnika. V raziskovalnem delu smo izvedli raziskavo s pomočjo povzetka treh intervjujev z uspešnimi podjetniki oz. podjetji. Naš namen raziskave je bil ugotoviti motivacijo posameznih podjetnikov, kako uspešno premagujejo gospodarsko krizo ter kaj so skupne lastnosti teh podjetij.
Ključne besede: podjetništvo, podjetnik, motivacija, motivi, samomotivacija, gospodarska kriza
Objavljeno: 06.08.2015; Ogledov: 692; Prenosov: 123
.pdf Celotno besedilo (995,91 KB)

4.
Validacija numeričnega modela vozila TB11 za testiranje cestnih varnostnih ograj
Aleš Horvat, 2015, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je prikazan potek validacije numeričnega modela vozila TB11. To je osebno vozilo teže 900 [kg]. Namen uporabe modela je simuliranje obnašanja cestnih varnostnih ograj pri trku vozila. Osnovni model vozila je bil povzet po javno dostopnih knjižnicah. Modelu vozila je bila spremenjena njegova geometrija, ter lastnosti njegovih komponent. Njegovo obnašanje in lastnosti so bile preizkušene s pomočjo simulacij. Te so bile izvedene s programom Ls-Dyna, za pripravo modelov pa je bil uporabljen program Ls-Prepost. Rezultati simulacij so bili ovrednoteni. Na njihovi podlagi so bile izvedene nadaljnji popravki modela vozila. Po zaključenih simulacijah je bil izdelan model vozila, katerega gibanje je primerljivo z gibanjem realnega vozila. Nastali model je primeren za simuliranje trka vozila v cestno varnostno ograjo. S pomočjo teh simulacij se zmanjša število potrebnih simulacij pri razvoju novih cestnih varnostnih ograj.
Ključne besede: Numerične simulacije, model vozila, cestna varnostna ograja, končni elementi
Objavljeno: 27.10.2015; Ogledov: 751; Prenosov: 58
.pdf Celotno besedilo (3,23 MB)

5.
Numerična analiza aerodinamike športnega vozila
Aleš Horvat, 2017, magistrsko delo

Opis: Tema magistrskega dela je izboljšava aerodinamičnih lastnosti športnega vozila TS-600. Pri tem smo se osredotočili na optimizacijo oblike difuzorja. Simulacijo trenutne oblike vozila smo naredili pri hitrosti 100 km/h in 180 km/h. Na podlagi dobljenih rezultatov smo izračunali koeficient dviga in upora. Z variiranjem naklonskega kota difuzorja, ki ga ta oklepa s tlemi, smo podali trend gibanja obeh koeficientov. Ugotovili smo, da je ta neodvisen od hitrosti vozila. Z večanjem naklonskega kota difuzorja se koeficient upora povečuje, hkrati pa se koeficient dviga zmanjšuje. Ob želji po čim manjšem koeficientu upora, ter čim bolj negativnem koeficientu dviga, je optimalen naklonski kot difuzorja 20°.
Ključne besede: aerodinamika, numerična analiza, računalniška dinamika tekočin (RDT), simulacija
Objavljeno: 29.09.2017; Ogledov: 382; Prenosov: 140
.pdf Celotno besedilo (6,05 MB)

6.
The Etymology, Use and the Meaning of the Word Fuck
Aleš Horvat, 2016, diplomsko delo

Opis: Different words have been considered as obscene, immoral, forbidden, taboo, indecent or incendiary at different times throughout our still short civilized human history. From religious profanity (such as damn) to taboo words that were considered sacred and forbidden to even think about. Not so long ago such words as leg (the proper substitute for the word was limb) and all other words for parts of the human body were forbidden and shocking. And even though it seems that today we are pretty much every day using the so called F-word or simply fuck and it is very easy to find it in most places, the word still has some kind of taboo aura around it, since it is still censored on television, some or most papers refuse to print it in its true form, but rather use some kind of substitute (fudge) or even censor it with asterisks (f**k) and the radio bleeps it out or replaces it with a modified sound when it appears in songs. But what is true is that fuck is one of the most useful, versatile, one of the most fun words with wonderfully polymorphous possibilities in the whole English language or as Peter Silverton puts it in his book Filthy English: "The beginning, the very moment of creation, the starting point for both life and fun: fuck! Or perhaps: sexual intercourse! We all do it. Well, most of us. Our ancestors did it, too – not when they were fishes perhaps but not long after ... And yet the simplest, most direct and longest serving English language word for this most ontologically essential of human acts has, for most of its life, been considered so rude, so disturbing, so nasty, so condemnably yeeeurgh that people have been arrested, tried and jailed for speaking it or writing it. The OED wouldn't even give it page room until 1972. All I can say to that is: fuck! Or: fucking hell! Or: fuck me! Or: how fucking stupid!" (Silverton, 2010, p.20) In this work I am going to discuss the etymology of the word fuck, its meaning with examples, use as nouns, verbs, idioms, interjections, verbal phrases, acronyms, abbreviations and the way society has viewed fuck and tried to mask it through censorship and alternatives in the media and about the frequency of use.
Ključne besede: Fuck, etymology, meaning of fuck, use of the word fuck, abbreviations and censorship.
Objavljeno: 13.06.2016; Ogledov: 1424; Prenosov: 46
.pdf Celotno besedilo (1003,53 KB)

Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici