| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Spremljanje zadovoljstva udeležencev na projektih in s tem povezani akcijski ukrepi na praktičnem primeru podjetja
Adriana Žnidar, 2022, magistrsko delo

Opis: Projekti so del našega vsakdana. Aktualna situacija z epidemijo covida-19 in vplivi svetovne pandemije so še bolj izpostavili pomen agilnega pristopanja k našemu vsakdanu in projektom, ki krojijo naša življenja. Ob tem je izjemnega pomena, da poskrbimo za primerne temelje, na katerih slonijo projekti, ki so že obstoječi ali se vzpostavljajo na novo. Prav doseganje zadovoljstva udeležencev na projektih je pomemben skupni cilj vseh projektov. Skozi delo smo obravnavali različne projektne udeležence, ki imajo pomemben vpliv na zaključek projekta. Na praktičnem primeru podjetja smo se osredotočili na raziskovanje pomembnosti spremljanja zadovoljstva udeležencev na projektih ter potencialnih učinkov in posledic tega spremljanja. Na podlagi pridobljenih rezultatov smo pripravili tudi akcijski plan, ki služi kot iztočnica k izboljšavi stopnje zadovoljstva. Danes, ko so organizacije spoznale ključni pomen in prednosti projektnih ekip, jih te ustanavljajo vedno več za doseganje različnih organizacijskih ciljev. Da bi projektne ekipe dosegle pozitivno uspešnost projekta, se morajo vodstvo in vodje projektov osredotočiti na ključne dejavnike, ki vključujejo zadovoljstvo projektnih udeležencev. Ohranjanje stopnje zadovoljstva projektnih udeležencev je nenehno delo, trud in spremljanje odzivov iz obeh strani. Dodatne kvalitativne ugotovitve so pokazale, da so hvaležnost, moralna načela, povečana odgovornost, vložek dodatnega truda in kakovost dela dodatni razlogi, zaradi katerih se lahko uspešno trdi, da je zadovoljstvo udeležencev v pomembni soodvisnosti z uspešnostjo projekta.
Ključne besede: Projektni management, projektni udeleženci, zadovoljstvo ob projektu, uspešnost projekta.
Objavljeno v DKUM: 14.07.2022; Ogledov: 718; Prenosov: 75
.pdf Celotno besedilo (3,16 MB)

2.
Krepitev motiviranosti za projektno delo v podjetju AJM, okna-vrata-senčila, d. o. o.
Adriana Žnidar, 2018, diplomsko delo

Opis: Motivacija je nekaj, kar mnogi ljudje in organizacije uspešno izvajajo in uporabljajo, (pre)pogosto pa se to zelo premalo izkorišča. Biti motiviran – ko se počutiš dobro ob tem kar počneš in zagnano zreš v nove izzive – je osebna prvina, znati motivirati pa sposobnost, ki lahko v poslu izjemno koristi. Motiviranost za delo na projektih ob vzporedni motiviranosti za delo na »rednem«, praviloma kontinuiranem delu, pa sta dva pojma, ki ju je zelo težko povezati in hkratno dosegati. In prav to je bistvo tega diplomskega projekta – poiskati načine, kako zaposlene v podjetju AJM okna-vrata-senčila, d.o.o., motivirati, da bi še bolj aktivno, učinkovito in zavzeto sodelovali na različnih projektih, ob tem, da zaradi narave dela in poslovanje tega podjetja hkrati še s podobno mero učinkovitosti in zavzetosti opravljajo tudi svoje kontinuirane naloge.
Ključne besede: motivacija, projekt, projektno delo, kontinuirano delo, sodobni načini motiviranja.
Objavljeno v DKUM: 16.11.2018; Ogledov: 1116; Prenosov: 148
.pdf Celotno besedilo (874,44 KB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici