| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
OCENJEVANJE UPORABNOSTI IN UPORABNIŠKE IZKUŠNJE NA PRIMERU TELEKOMUNIKACIJSKIH PRIPOMOČKOV
Adila Slomić-Skrbinac, 2012, magistrsko delo

Opis: Pripomočki (angl. widgets/gadgets) predstavljajo zelo priljubljen način približevanja zmožnosti sodobnih telekomunikacijskih omrežij končnemu uporabniku, saj jih le-ta lahko vključi v svoje vsakdanje okolje in druge aplikacije. Večina ponudnikov telekomunikacijske opreme ponuja tudi različno paleto programskih rešitev za končne uporabnike, ki običajno vključujejo tudi paleto pripomočkov. Uporabnost aplikacij je ključnega pomena za uspeh posameznih pripomočkov na trgu, vendar pa je prav uporabnost tisti aspekt pripomočkov, ki jo je med razvojem najtežje zagotoviti. Naloga predstavlja primer postopka razvoja palete telekomunikacijskih pripomočkov, kjer je analiza uporabnosti pripomočkov vključena že v fazo načrtovanja in kjer so od rezultatov analize odvisne nadaljne razvojne aktivnosti. V nalogi so predstavljene različne metode za oceno uporabnosti. Izibra metod, ki so bile tudi dejansko uporabljene v analizi pripomočkov, je predstavljala poseben izziv, saj je v svetu zelo malo poročil s sistematičnimi analizami sodobnih telekomunikacijskih uporabniških rešitev. Izbrane so bile tri komplementarne metode za oceno uporabnosti in metodologija za izvajanje ocen ter rezultati opravljenih analiz. Z izvedenimi analizami smo ugotovili nekatere pomanjkljivosti grafičnega vmesnika, sicer pa je bila splošna ocena uporabnosti zelo visoka. Naloga predstavlja konkreten primer metodologije, ki se lahko pouporabi in nadgrajuje tudi v podobnih primerih telekomunikacijskih rešitvev.
Ključne besede: telekomunikacijski pripomočki, uporabnost, uporabniška izkušnja, ocenjevanje uporabnosti, konvergenčne storitve
Objavljeno: 27.06.2013; Ogledov: 1213; Prenosov: 214
.pdf Celotno besedilo (4,35 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici