| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
MOTIVACIJA IN MOTIVIRANJE ZA IZOBRAŽEVANJE
Živa Babič, 2012, diplomsko delo

Opis: Živimo v družbi znanja, lahko se imenujemo tudi učeča se družba, inovativna družba. Veščine zaposlenih v največji meri vplivajo na kvaliteto njihovega življenja. Najboljša investicija je znanje - investirati vase, saj se moramo zavedati pomena lastnega razvoja in osebne rasti. Izobraževanje je naložba, ki prinaša dragocene obresti. Znanje, tisto, ki ga imamo in tisto, ki je še na tem, da ga odkrijemo v postopku izobraževanja, lastna spoznanja, izkušnje, spretnosti – vse to je vrednost današnje dobe. Pri tem pa igra odločilno vlogo tudi motivacija vsakega posameznika - motivacija za izobraževanje. Kako najti jasne cilje, katere nam zastavi delodajalec ali pa mi sami? Pomembno je, da si te cilje vsak, ki išče motivacijo za izobraževanje, zna predstaviti v konkretni, oprijemljivi obliki, privlačne in take, ki jih je mogoče doseči. Glede na dejstvo, da podjetju koristijo osebe, ki se zavedajo nujnosti izobraževanja, naj vsak posameznik v podjetju razmisli o tem ali bi bilo potrebno se lotiti kakega izobraževanja. Gospodarstvo se mora v pogojih globalizacije nenehno prilagajati, ravno tako pa njen najmanjši in najmočnejši člen – zaposleni. Stalno je poudarjena nujnost izobraževanja in izpopolnjevanja, še pomembnejša je funkcionalna in inovativna uporaba pridobljenega znanja. Preprosto moramo verjeti, da se izobraževanje vselej izplača, kajti brez znanja, brez izobraževanja ter usposabljanja si ne moremo več predstavljati, da bi šli v korak z vse hitrejšimi spremembami. V diplomskemu delu smo proučevali motivacijo in pripravljenost za nadaljnje izobraževanje zaposlenih, njihovo zadovoljstvo z možnostmi za izobraževanje, čemu so se zaposleni pripravljeni odpovedati za izobraževanje, kateri dejavniki jih motivirajo za izobraževanje in kateri dejavniki lahko ovirajo njihovo odločitev za izobraževanje; proučevali in ocenjevali smo tudi ocene zaposlenih glede dosedanjih izobraževanj v podjetju. V raziskavi so bila ugotovljena naslednja pozitivna dejstva: 75 odstotkov zaposlenih izkazuje pripravljenost in motivacijo za nadaljnje izobraževanje ob delu; 62 odstotkov zaposlenih je pripravljena dodatnem izobraževanju posvetiti od 4 do 8 ur tedensko; zaposleni so pripravljeni na izobraževanje, v kolikor bi jim to omogočilo podjetje. Ugotovljena so bila tudi manj pozitivna dejstva: 25 odsotkov zaposlenih si izobraževanja ne želi, 62 odstotkov zaposlenih je pripravljena na udeležbo izobraževanja izključno med delovnim časom, 75 odstotkov zaposlenih očitno ni zadovoljna z možnostmi, ki jih podjetje ponuja za izobraževanje. Zaposleni so v 100 odstotkih odločili za zaslužek kot največji motivator za dodatno izobraževanje, z izvedbo dosedanjih internih izobraževanj niso zadovoljni.
Ključne besede: Motivacija, motivacija za izobraževanje, izobraževanje zaposlenih, dejavniki in ovire motivacije, pomen izobraževanja
Objavljeno: 29.10.2012; Ogledov: 1459; Prenosov: 261
.pdf Celotno besedilo (859,67 KB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici