| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Proces uvedbe digitalnega marketinga na primeru podjetja: 9 round kickbox fitness kuwait
Žiga Plavčak, 2020, magistrsko delo

Opis: Tehnološki razvoj v zadnjih letih je poskrbel, da se podjetja oz. trgovci soočajo z novimi priložnostmi in izzivi, povzročil vidnejše spremembe v okolju in s tem posledično vplival tudi na načine poslovanja ter promocijo. Nove spletne komunikacijske tehnologije so prestruktu-rirale glavne gospodarske sektorje, vključno s trženjem. Lahko bi rekli, da je trženje ustvarilo popolnoma novo nišo poslovanja, imenovano digitalni marketing. Gre za način oglaševanja na spletu, pri katerem se za trženje blaga oz. storitev vključuje uporaba virtualnih prostorov, s tem pa podjetjem omogoča stroškovno učinkovitost in prilagodljivost. Glavno prednost predstavja hitrejša interakcija s strankami, vendar pa se posledično povečuje konkurenčnost med podjetji v smislu pridobivanja pozornosti strank. Kljub temu učinkovita marketinška metoda vključuje tudi nekatere slabosti, kot je pomanjkanje osebnega stika, zasebnosti, posredno pa tudi varnosti. Magistrsko delo v prvem delu obravnava opredelitev digitalnega marketinga, njegovo zgodovinsko ozadje, predstavlja ključne razlike med tradicionalnim trženjem in digitalnim marketingom ter pojasnjuje prednosti in slabosti, ki jih vključuje spletno oglaševanje. V osrednjem delu se proučujejo vse obstoječe vrste digitalnega marketinga, podrobno je opisana tudi uvedba digitalnega marketinga skozi SOSTAC® metodo. V zaključku magis-trskega dela je predstavljeno izbrano podjetje vključno z že obstoječimi vrstami digitalnega marketinga ter praktične rešitve procesa uvedbe določenih vrst digitalnega marketinga, ki so izbrane na podlagi primernosti v povezavi z izbranim podjetjem.
Ključne besede: Digitalni marketing, uvajanje digitalnega marketinga, digitalni mediji, vrste digitalnega marketinga, načrtovanje digitalnega marketinga.
Objavljeno: 18.08.2020; Ogledov: 210; Prenosov: 62
.pdf Celotno besedilo (21,97 MB)

2.
Varstvo osebnih podatkov v podjetju
Jaka Premzel, Urban Kralj, Žiga Plavčak, Nejc Fir, 2019, slovar, enciklopedija, leksikon, priročnik, atlas, zemljevid

Opis: Človekova zasebnost je nedotakljiva (35. člen Ustave RS). Osebni podatki so del zasebnosti posameznika, zato je tudi njim zagotovljeno najvišje pravno varstvo. Razvoj sodobnih tehnologij in nenehno kopičenje podatkov pomeni resno grožnjo varstvu osebnih podatkov, saj se da do njih relativno enostavno dostopati in jih uporabljati za različne, velikokrat škodljive namene. Zakonodajalec Evropske unije je zato sprejel novo uredbo na področju varstva osebnih podatkov, ki je v veljavi od 28. 5. 2018. Njen namen je povečati varstvo osebnih podatkov v digitalni družbi. Določbe uredbe zavezujejo tudi slovenske gospodarske družbe in podjetnike, ki morajo izvajati politiko zasebnosti, usklajeno z novimi pravili.
Ključne besede: politika zasebnosti, GDPR, osebni podatek, varstvo osebnih podatkov, podjetja
Objavljeno: 13.12.2019; Ogledov: 548; Prenosov: 93
URL Povezava na datoteko

3.
ANALIZA SPLETNEGA NAKUPOVANJA NA PRIMERU SHOOSTER.HR IN SUPERGE.SI
Žiga Plavčak, 2016, diplomsko delo

Opis: Hiter razvoj tehnologij je poskrbel, da se je poslovanje podjetij v zadnjih 15-ih letih preneslo še na virtualno raven in s tem dobilo kar nekaj novih možnosti in priložnosti, posledično pa tudi kakšno slabost. Prehod je tako podjetjem omogočil hitrejše, širše in enostavnejše poslovanje v različnih oblikah. Ena izmed oblik, ki jo danes ponuja že skoraj vsako podjetje je spletna trgovina oz. spletno nakupovanje. Gre za način komunikacije, ki omogoča učinkovitejšo interakcijo med ponudnikom in potrošnikom. Ta potencialnim kupcem nudi razne prednosti v primerjavi z fizičnim nakupovanjem, zato se danes vse več ljudi odloča za nakup kar z nekaj preprostimi kliki iz domačega udobja. Diplomski projekt obravnava značilnosti elektronskega poslovanja, uporabnost ter njihove prednosti in slabosti. V drugem delu se osredotoča na spletno trgovino in podrobneje o samem procesu spletnega nakupovanja. Zajema tudi primerjavo prednosti, ponudbe, uporabnosti in proces spletnega nakupa dveh konkurenčnih spletnih trgovin.
Ključne besede: Elektronsko poslovanje, spletna trgovina, proces spletnega nakupovanja, internet.
Objavljeno: 22.05.2017; Ogledov: 858; Prenosov: 127
.pdf Celotno besedilo (1,13 MB)

Iskanje izvedeno v 0.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici