1.
Analiza procesa marketinškega komuniciranja dveh kampanj podjetja Časnik VečerŽan Trontel, 2021, diplomsko delo
Opis: Dandanes si poslovanja brez komunikacije med podjetjem in odjemalci ne moremo predstavljati, zato je marketinško komuniciranje bistvenega pomena za obstoj podjetij na trgu. Ker pa je konkurenca velika, je treba v komuniciranju izstopati in z ustvarjalnimi idejami privabiti odjemalce.
V delu je predstavljena teorija marketinškega komuniciranja in opisane njene značilnosti. Predstavljeno je podjetje Časnik Večer d.o.o in njihovo delovanje na področju digitalnega marketinga. V sklopu podjetja sta predstavljeni tudi dve marketinški kampanji, s katerima je podjetje pridobilo nove odjemalce in na trg predstavila novo storitev.
Delo vsebuje vizualne primere prodajnih oglasov in analizo uspešnosti dveh izbranih kampanj.
Izkazalo se je, da podjetje Časnik Večer d.o.o izvaja marketinško komuniciranje zelo učinkovito in načrtovano. V samem procesu komuniciranja in analize pa je napredno in avtomatizirano s pomočjo raznih analitičnih in komunikacijskih orodij.
Ključne besede: Marketinško komuniciranje, digitalno marketinško komuniciranje, podjetje Časnik Večer d.o.o, proces marketinškega komuniciranja
Objavljeno v DKUM: 26.10.2021; Ogledov: 387; Prenosov: 37
Celotno besedilo (2,22 MB)