| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 9 / 9
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
REŠEVANJE PROBLEMOV NA PODROČJU KAKOVOSTI S PRISTOPOM ŠEST SIGMA V GORENJU D.D.
Matej Grabner, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo zajema reševanje problemov na področju kakovosti s pristopom šest sigma v podjetju Gorenje, d. d. in izvedbo praktičnega primera delavnice po metodologiji DMAIC. Namen delovnega procesa je, da z njim zagotovimo izdelke ustrezne kakovosti kupcem in s tem zadovoljimo njihove potrebe. Šest sigma je torej zelo uporabna metoda za izboljševanje in odpravo različnih napak, ki se pojavijo v procesih. Diplomsko delo predstavlja »green belt« nalogo iskanja možnih izboljšav, zaradi nabiranja ledu na kanalih hladilnika HKS 3666. Nabiranje ledu v odtočnem kanalu je povzročila premajhna moč grelca. Testiranja različnih grelcev so omogočila izbiro najbolj optimalne rešitve glede uporabnosti in cene. Namesto grelca z močjo 1,5 W se je uporabil grelec 3 W. Pri testiranju rešitve smo uporabili tako imenovani »gorila test«, katerega je izbrana rešitev prestala. Težavo pri delovanju programa nastavljene temperature odtaljevanja hladilnika smo odpravili s popravilom in optimiziranjem programa. Program smo testirali v razvojnih laboratorijih. Prav tako smo pripravili servisni program za hladilnike, ki so že na trgu. Težavo nabiranja ledu na stiroporni vložek EPS, je povzročila premajhna distanca med uparjalnikom in stiropornim vložkom ter hrapava površina stiropornega vložka EPS. Ta problem smo rešili s kontrolo debeline stiropornega vložka, merjenjem distance in dodatnim fiksiranjem stiropornega vložka s posebnimi plastičnimi distančniki. Hrapavo površino smo odpravili z izdelavo novega stiropornega vložka, ki ima bolj gladko površino.
Ključne besede: šest sigma; DMAIC; VOC – glas kupca; CTQ – kritična mera za kakovost; Gorenje; hladilnik HKS 3666; nabiranje ledu.
Objavljeno: 04.06.2009; Ogledov: 3017; Prenosov: 597
.pdf Celotno besedilo (3,08 MB)

2.
ANALIZA GORNIŠKIH NESREČ V ZADNJIH DESETIH LETIH PRI NAS
Tanja Grabner, 2010, diplomsko delo

Opis: Gore že od nekdaj privlačijo človeka, a nesrečam v gorah se ni moč popolnoma izogniti in število nesreč z leti še narašča. Vzroki za to so predvsem neprimerna osebna oprema gornikov, nepoznavanje lastnih zmogljivosti in terena. V diplomskem delu je nesreča obravnavana z vidika preventive in tveganja, opisani so dejavniki tveganja in posledice. Navedene so vrste nesreč in nevarnosti s poudarkom na preventivi in izobraževanju. V empiričnem delu je predstavljena obravnava analiz nesreč v gorah, ki jo vsako leto pripravijo v Planinskem vestniku in objavijo pri Gorski reševalni zvezi Slovenije. Obdobje med 1998 in 2008 je obravnavano z vidika vzrokov za nastale nesreče, starostne strukture ponesrečencev, letnega časa nesreče, dejavnost v času nesreče ter kraja, kjer je nesreča nastala. Dobljeni rezultati so pokazali, da je v obravnavanem obdobju najpogostejši vzrok nesreč v gorah padec. Med ponesrečenci prevladujejo osebe, stare med štirideset in devetinštirideset let. Največ nesreč je zabeleženih v poletnih mesecih juliju in avgustu, krajevno pa so nesreče najpogostejše v predelu Julijskih Alp. Med dejavnostmi v času nastanka nesreče prednjači hoja po poti. Število nesreč kljub velikim naporom PZS, GRZS, policije, lokalnih društev in drugih institucij z leti ne upada, temveč narašča.
Ključne besede: nesreče v gorah, alpinizem, planinstvo
Objavljeno: 03.03.2010; Ogledov: 1487; Prenosov: 151
.pdf Celotno besedilo (2,61 MB)

3.
Vloga patronažne medicinske sestre pri obravnavi pacienta z diabetičnim stopalom
Tadeja Grabner, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je predstavljena raziskava o problemu oskrbe diabetičnega stopala z vidika patronažne zdravstvene nege. Raziskava je bila izvedena leta 2010, v njej pa so sodelovale patronažne medicinske sestre, ki delujejo v okviru patronažne dejavnosti v Zdravstvenem domu dr. Adolfa Drolca Maribor. Anketiranih je bilo 30 patronažnih medicinskih sester. Za izvedbo ankete sem pridobila soglasje ustanove. Cilji raziskave so bili ugotoviti ali so patronažne medicinske sestre dovolj poučene o pravilni zdravstveni negi diabetičnega stopala. Ugotoviti, ali diabetično stopalo med sladkornimi bolniki narašča, pri katerem spolu in starostni populaciji prevladuje. Predstaviti diabetično stopalo ter vzbuditi kritično razmišljanje o posledicah sladkorne bolezni. V diplomski nalogi je bila uporabljena deskriptivna metoda dela, metoda anketiranja, metoda zbiranja podatkov ter pregled in analiza podatkov. Z raziskavo smo želeli izvedeti, ali patronažne medicinske sestre pacienta zdravstveno—vzgojno informirajo. Zanimalo nas je, ali posvečajo dovolj pozornosti oz. časa za kvalitetno oskrbo diabetičnega stopala. Želeli smo izvedeti, ali se pacienti zavedajo nevarnosti, ki jih prinaša diabetično stopalo. Rezultati raziskave so pokazali, da diabetično stopalo prevladuje predvsem pri moškem spolu, v starostni populaciji med 61 in 70 let. Patronažne medicinske sestre pacienta pri svojem obisku zdravstveno vzgojno informirajo. Za kvalitetno oskrbo diabetičnega stopala pacientu posvečajo dovolj časa, več kot 20 minut. Za delo, ki ga patronažne medicinske sestre opravijo pri pacientu z diabetičnim stopalom, so strokovno dobro podkovane.
Ključne besede: patronažna medicinska sestra, patronažna zdravstvena nega, diabetično stopalo, kronična rana, zdravstvena vzgoja, zdravljenje.
Objavljeno: 12.11.2010; Ogledov: 3485; Prenosov: 742
.pdf Celotno besedilo (439,39 KB)

4.
VIDEOKONFERENCE - UPORABA MED ŠTUDENTSKO POPULACIJO
Eva Grabner, 2011, diplomsko delo

Opis: Videokonferenčna komunikacija postaja vedno bolj priljubljen element sodobne informacijsko-komunikacijske družbe. Videokonferenčni sistemi so s svojimi tehnološkimi zmogljivostmi zabrisali meje prostora in časa. Takšna vrsta komunikacije bo v naslednjih letih še povečala svoj vpliv in postala nepogrešljivi del vsakodnevne komunikacije vsakega posameznika, zato smo se odločili, da v tej diplomski nalogi natančneje predstavimo videokonferenčne sisteme iz tehnološkega in družboslovnega vidika. Predstavili bomo razvoj videokonferenc, videokonference visoke ločljivosti, delitev videokonferenčnih sistemov, potrebno videokonferenčno in programsko opremo. Predstavili bomo tudi potek videokonference v praksi in podali napotke za uspešno videokonferenčno komuniciranje (ureditev prostora, videokonferenčni bonton). Predstavili bomo tudi uspešno opravljeno raziskavo, v kateri je sodelovalo 400 študentk in študentov iz Slovenije. S slednjo želimo pokazati na uporabo videokonferenčne komunikacije med študentsko populacijo.
Ključne besede: videokonferenca, internetna videokonferenca, videokonferenčna oprema, videokonferenčni bonton, videokonferenčni stik
Objavljeno: 05.07.2011; Ogledov: 10432; Prenosov: 291
.pdf Celotno besedilo (2,44 MB)

5.
6.
KRMILJENJE HIDRAVLIČNE PREGIBNE NAKLADALNE MIZE
Darjan Grabner, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je predstavljena zasnova in realizacija krmiljenja hidravlične pregibne nakladalne mize. Uporabili smo že izdelane in cenovno zelo ugodne komponente in zgradili krmilni sistem na bazi mikrokrmilniške razvojne platforme ARDUINO. Izdelali smo preprosto simulacijsko okolje, ki v popolnosti simulira hidravlično pregibno nakladalno mizo. Z izdelavo slednje smo zamenjali klasično elektronsko vezje, ki je strogo namensko. Prilagodili smo se tržišču in našli sklope ter programska okolja , ki omogočajo nižje stroške izdelave in s tem večjo konkurenčnost na tržišču. Uporabili smo grafični prikazovalnik na tekoče kristale občutljiv na dotik s katerim krmilimo hidravlično pregibno nakladalno mizo in prikazujemo gibe ter napake. Pred sklepnimi ugotovitvami je bilo primerno omeniti alternativne sisteme. Namen tega dela je utemeljiti zamenjavo obstoječega strogo namenskega elektronskega krmilnega sklopa z bolj fleksibilnim mikrokrmilniško vodenim krmilnim sistemom ter potrditi, da lahko slednji uspešno zamenja obstoječi sistem.
Ključne besede: vgrajeni sistemi, mikrokrmilniki, krmiljenje, nakladalna miza
Objavljeno: 17.01.2014; Ogledov: 1098; Prenosov: 91
.pdf Celotno besedilo (3,65 MB)

7.
ODLOČITVENI MODEL ZA IZBOR VODILNE MEDICINSKE SESTRE BOLNIŠNIČNEGA ODDELKA
Tadeja Grabner, 2015, magistrsko delo/naloga

Opis: Magistrsko delo obravnava odločitveni model, s katerim si bomo pomagali poiskati primernega vodja bolnišničnega oddelka zdravstvene organizacije. Vsakodnevno se soočamo s pomanjkanjem kadrov, vendar nihče nepomisli, da ima pri vodenju oddelka pomembno vlogo ravno vodilna medicinska sestra. Ta mora imeti sposobnosti dobre organizacije, zato je najti takšno medicinsko sestro, ki ima znanje na vseh področjih od zdravstva do managementa, zelo težko. S slabo vodjo pridejo tudi ostale težave, kot so nemotiviranost ostalih zaposlenih, nestrokovna izvedba zdravstvenih procesov, bolniški staleži, zmanjšana uspešnost samega oddelka. Da bi se izognili tem težavam, moramo poskrbeti za skrbno pripravljene razgovore, ki od nas zahtevajo ogromno časa in priprav. Magistrsko delo je razdeljeno na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu je prikazano okolje, za katerega smo reševali problem.Gre za Univerzitetni klinični center Ljubljana, podrobneje Oddelek za akutno in komplicirano hemodializo. V empiričnem delu s pomočjo programa Dexi prikažemo proces izbire vodje bolnišničnega oddelka. Rezultate smo kritično analizirali in uredili. Naše ugotovitvesmo predstavili vodji Centra za hemodializo, ki je v tem primeru odločevalec.
Ključne besede: večkriterijski hierarhični odločitveni model, metodologija Dexi, vodilna medicinska sestra, hemodializa.
Objavljeno: 26.06.2015; Ogledov: 733; Prenosov: 65
.pdf Celotno besedilo (1,09 MB)

8.
DOLOČITEV OPTIMALNEGA DELOVNEGA PROSTORA ROBOTA
Žan Grabner, 2016, diplomsko delo

Opis: V praksi se srečujemo s problemom pravilne postavitve robota za čim boljšo manipulacijo. Delovni prostor je namreč odvisen od same zgradbe robota, zato manipulacijo znotraj tega ni povsod enaka, na nekaterih delih celo ni mogoča. V izogib kasnejšim težavam je potrebno vnaprej predvideti, kje je področje delovnega prostora, v katerem bo gibljivost robota najboljša. Zaradi tega je bil izdelan postopek izračuna in vizualizacije celotnega delovnega prostora in prikaz področij kjer je gibljivost boljša oz. slabša, ter primerjava postopka reševanja z direktno in inverzno kinematiko.
Ključne besede: delovni prostor robota, določitev, optimizacija, vizualizacija, gibljivost, robotski mehanizem, Denavit-Hartenberg, ACMA, direktna kinematika, inverzna kinematika
Objavljeno: 06.04.2016; Ogledov: 1188; Prenosov: 87
.pdf Celotno besedilo (3,15 MB)

9.
Povezovanje kartičnih sistemov v poslovne rešitve v podjetju
Barbara Grabner, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu sem predstavila sam pomen elektronskega poslovanja, kot tudi njegov razvoj ter prednosti in slabosti. Zatem sem opisala elektronsko bančništvo kot del elektronskega poslovanja. Znotraj tega poglavja so opisane storitve elektronskega bančništva od bankomata, plačilnih kartic, mobilnega bančništva, telefonskega bančništva, telebankinga in interneta. Kot eno izmed najbolj razširjenih storitev elektronskega bančništva so nadalje predstavljene plačilne kartice, njihova zgodovina in vrste plačilnh kartic. V tem poglavju je podrobneje opisan tudi bankomat, kot sredstvo za dvigovanje gotovine z uporabe bančne kartice in pa POS terminal kot način plačila z bančno kartico a samih prodajnih mestih kot alternativa gotovinskemu poslovanju. Razvoj uporabe POS terminala je danes prišel do te mere, da nam omogoča brezstično plačevanje na prodajnem mestu. Varnost poslovanja je nadvse pomembna in danes je z razvojem elektronskega poslovanja povezana tudi zloraba plačilnih kartic, predvsem na bankomatih in pa pri spletnem nakupovanju. Zlorab na bankomatih je več vrst, najpogostejše pa so namestitev »skimming« naprave, »libanonska zanka« in zagozda. Vse te so podrobneje opisane v diplomskem delu. V zadnjem poglavju pa sem predstavila samo knjiženje plačil plačilnih kartic opravljenih v poslovanlnicah trgovskega podjetja. Predstavljen je sam postopek od plačila s kartico na prodajnem mestu do zaključka obračuna le-tega z odteglajem na imetnikovem računu in poravnavo tega zneska med banko in podjetjem. Razmah uporabe plačilnih kartic danes je v polnem teku in temu sledijo tudi banke in podjetja, kot njihove izdajateljice. Poleg uporabe kartic kot plačilno sredstvo nam banke in podjetja ponujajo vrsto uporabnih rešitev pri njihovi uporabi. S tem trendom se bo to tudi nadaljevalo, kot cilj zadovoljstva uporabnikov in sledenju današnjemu tempu življenja.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, plačilne kartice
Objavljeno: 21.07.2016; Ogledov: 403; Prenosov: 37
.pdf Celotno besedilo (1,66 MB)

Iskanje izvedeno v 0.16 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici