| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 22
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
Prenova programske rešitve za spletno banko
Tadeja Šinkovec, 2017, magistrsko delo/naloga

Opis: V magistrski nalogi je predstavljen proces prenove poslovne spletne banke Link c. Izhodišče za prenovo aplikacije je SWOT analiza obstoječega stanja in zahtev. V nadaljevanju so opisani sodelovanje z zunanjim izvajalcem, prevzem programskih rešitev in ročno testiranje funkcionalnosti. Prenovljene programske rešitve smo integrirali v bančni sistem, dodaten izziv in priložnost je bila avtomatizacija zdajšnjih bančnih obdelav. V procesu testiranja smo odpravili napake, s čimer smo zmanjšali tveganja in preprečili stroške napak, ki bi jih odkrili uporabniki. Postopek testiranja ter potrditev ustreznosti delovanja aplikacije in obdelav smo prikazali v testirni dokumentaciji. Rezultata sta prenovljena spletna banka v pilotni produkciji ter analiza odzivov uporabnikov in zaposlenih. Povratne informacije so pomembne za izvajanje procesa stalnega izboljševanja, ki je značilno za uspešne in razvijajoče se organizacije. V zaključku so nakazane možnosti za prihodnje nadgradnje spletne banke Link c v povezavi z razvojem inovativnih produktov, pomembnih za obstoj in strateško konkurenčnost banke na tržišču.
Ključne besede: spletna banka, programska oprema, zunanje izvajanje, testiranje, testirna dokumentacija
Objavljeno: 26.05.2017; Ogledov: 672; Prenosov: 79
.pdf Celotno besedilo (3,70 MB)

2.
Preureditev hleva za molznice iz reje privezanih krav na rejo neprivezanih krav
Matic Šinkovec, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: Cilj diplomskega dela je bil izdelati idejno zasnovo za preureditev obstoječega hleva iz reje privezanih krav na rejo neprivezanih krav z ležalnimi boksi in betonskimi rešetkami. S tem bomo izboljšali način reje, povečali skupno količino mleka, olajšati delo kmetu ter omogočili boljšo funkcionalnost in ekonomičnost reje. Idejno zasnovo novega hleva in trenutno stanje obstoječega hleva bomo izrisali s pomočjo programa AutoCAD 2010. Trenutno ima kmetija 9 nizkih privezov ter 2 boksa. S preureditvijo bomo povečali število živali iz 9 na 17 molznic in 18 ostalih kategorij goved. Obstoječi hlev je precej temačen, s preureditvijo bo v njem dovolj naravne svetlobe, saj na zahodnem delu ne bo stene ampak protivetrna mreža.
Ključne besede: preureditev hleva, idejna zasnova, reja neprivezanih krav
Objavljeno: 13.03.2017; Ogledov: 1179; Prenosov: 155
.pdf Celotno besedilo (1,39 MB)

3.
PRIPOSESTVOVANJE KOT PRAVNI TEMELJ PRIDOBITVE STVARNIH PRAVIC
Alenka Šinkovec, 2016, diplomsko delo

Opis: Priposestvovanje je eden od pravnih načinov za pridobitev stvarnih pravic. Osnovna funkcija priposestvovanja je, da omogoči uskladitev dejanskega in formalnega stanja stvarnih pravic in s tem prispeva k večji pravni varnosti. Pridobitev stvarnih pravic s priposestvovanjem zahteva izpolnjenost določenih (zakonsko opredeljenih) pogojev: obstoj lastniške posesti, dobrovernost in pretek časa. V diplomskem delu je obravnavan institut priposestvovanja kot temelj pridobitve lastninske pravice in služnostne pravice z vidika pravne teorije, zakonodaje in sodne prakse v Sloveniji. Posebna pozornost je namenjena vprašanju, kako učinkujejo na inštitut priposestvovanja spremenjena zakonodaja (Stvarnopravni zakonik iz 2003 in nova zakonodajna ureditev zemljiške knjige) skupaj z informatizacijo zemljiške knjige, predvsem glede na koncept izvenknjižnega priposestvovanja. Izvenknjižno priposestvovanje je pred uveljavitvijo SPZ in v razmerah neurejene zemljiške knjige sodna praksa široko dopuščala. Pregled sodne prakse in analiza izbranih tipičnih primerov, povezanih z vprašanji dobre vere, izvenknjižnega priposestvovanja in zemljiške knjige, kažejo, da se v zadnjih letih primeri izvenknjižnega priposestvovanja v sodni praksi pojavljajo bistveno manj pogosto in so utemeljeni s posebnimi zunanjimi okoliščinami, ki onemogočajo pridobitelju lastninske pravice, pridobljene na pravnoposlovni podlagi, vpis v zemljiško knjigo. S selektivno uporabo instituta priposestvovanja kot instrumenta za formalno pravno ureditev dejanskega stanja na področju stvarnih pravic se Slovenija približuje drugim državam tradicijskega sistema stvarnega prava.
Ključne besede: priposestvovanje, stvarna pravica, lastninska pravica, služnost, Stvarnopravni zakonik, zemljiška knjiga, dobra vera, izvenknjižno priposestvovanje
Objavljeno: 18.11.2016; Ogledov: 981; Prenosov: 121
.pdf Celotno besedilo (1,23 MB)

4.
Dnevnik aktivnosti psa na različnih platformah
Urša Šinkovec Palir, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu predstavljamo projekt, ki ga sestavljajo aplikacije, razvite na več platformah. Glavna naloga le-teh je komunikacija s strežnikom, saj ta zagotavlja vse potrebne informacije aplikacijam.
Ključne besede: WAMP, ASP. NET, Android, Windows Phone
Objavljeno: 27.10.2016; Ogledov: 678; Prenosov: 61
.pdf Celotno besedilo (2,18 MB)

5.
Kaznivo dejanje mučenja živali v Sloveniji
Anita Šinkovec, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je obravnavano kaznivo dejanje mučenja živali v Sloveniji. Delo je osredotočeno predvsem na slovensko pravno ureditev mučenja živali. Podrobneje so obravnavani zakoni ter pravilniki, ki urejajo to problematiko, pri katerih je še poseben poudarek na posameznih členih, ki na to neposredno vplivajo, navedeni pa so tudi mednarodni pravni akti ter pravni akti Evropske unije s tega področja, saj poleg vseh mednarodnih pogodb, slovensko zakonodajo zavezujejo tudi pravni akti Evropske unije. Navedeni so ukrepi zoper kršitelje tako po kazenski zakonodaji, kot tudi po prekrškovni. Izpostavljeni so problemi pomanjkljivosti slovenske ureditve, predstavljene pa tudi spremembe na tem področju v zadnjih letih. To vodi do spoznanja, da je Slovenija v zadnjih desetih letih izboljšala normativno ureditev področja zaščite živali. Predstavljen je nadzor nad izvajanjem zakonodaje, kako je organiziran, kdo in kako ga izvaja, ter kako bi lahko nadzor izboljšali. To nas pripelje do sklepa, da problem preprečevanja mučenja živali ni v normativni ureditvi, temveč v izvršljivosti zakonodaje. Čeprav društva za zaščito živali nimajo veliko pooblastil in pristojnosti, je predstavljena njihova pomembna vloga. Izmed množice primerov mučenja živali so izpostavljeni in podrobneje opisani nekateri najbolj odmevni primeri v slovenskih medijih v zadnjih letih, pri katerih pa je najbolj pomemben njihov epilog. Nazadnje je predstavljena ureditev varstva živali pred mučenjem v drugih evropskih državah, natančneje v Nemčiji in Avstriji, kjer je pravna ureditev na tem področju bolje dodelana, pri tem pa so navedeni predvsem zakoni, nadzorstvo nad izvajanjem zakonodaje in sankcije zoper kršitelje.
Ključne besede: živali, mučenje živali, zaščita živali, diplomske naloge
Objavljeno: 14.10.2016; Ogledov: 1100; Prenosov: 119
.pdf Celotno besedilo (314,68 KB)

6.
Zadovoljstvo gostov in merjenje kakovosti storitve v čarter podjetju na podlagi vprašalnika Euminia
Saša Šinkovec, 2016, diplomsko delo

Opis: Definicijo pojma kakovost storitev v turistični dejavnosti je težko postaviti. Kakovost turistične storitve določa gost in zadovoljstvo gostov je dandanes bistvenega pomena za obstoj ter razvoj turistične dejavnosti. Hrvaška ima eno največjih čarterskih flot na svetu, zato je konkurenca na področju čarterja na Hrvaškem velika. V diplomskem delu predstavljamo hrvaško čartersko podjetje, ki vrsto let z anketo Euminia meri zadovoljstvo svojih gostov. Opazovano čartersko podjetje želimo z vidika zadovoljstva gostov, glede na rezultate ankete Euminia, primerjati s konkurenco, poiskati konkurenčne prednosti in slabosti ter predlagati izboljšave za doseganje boljših rezultatov zadovoljstva gostov. Predstavljamo in ocenimo tudi sistem Euminia, anketo za ocenjevanje zadovoljstva gostov s storitvijo, z osebjem, opremo in s stanjem plovil. Na osnovi analize rezultatov sistema za ugotavljanje zadovoljstva gostov Euminia ugotavljamo, da je kakovost storitve opazovanega čarterja mogoče dvigniti na višji nivo z manjšimi investicijami na plovilih in z večjo kontrolo nekaterih zunanjih izvajalcev, s tem pa povečati zadovoljstvo gostov.
Ključne besede: kakovost storitev, zadovoljstvo gostov, Euminia, navtični turizem, čarter
Objavljeno: 27.06.2016; Ogledov: 847; Prenosov: 73
.pdf Celotno besedilo (854,56 KB)

7.
Javni vrtci in zasebni vrtci v Sloveniji
Alenka Šinkovec, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi bomo s pomočjo zgodovinske metode prikazali zgodovino predšolske vzgoje v Sloveniji ter opisali predšolsko vzgojo v vrtcih. Nato bomo natančno opisali in razčlenili Kurikulum za predšolsko vzgojo v javnem vrtcu ter primerjali nekatere zasebne predšolske ustanove, ki delujejo po posebnih pedagoških načelih – Reggio Emilia koncept, valdorfski pristop, montessori pristop. Vsak otrok je nekaj posebnega, zato je pomembno, da so ob njem osebe, ob katerih se počuti dobro in varno. Običajno so te osebe prav starši. Vendar je prav, da se zavedamo, da je veliko otrok že od zgodnjega otroštva vključenih v razna varstva, med katere spadajo tudi vrtci. Vrtec otroku nudi kopico izkušenj, ki jih v njegovem primarnem okolju – družini, ne more izkusiti, zato je zelo koristen za tiste otroke, ki ga obiskujejo. S skupnimi močmi moramo poskrbeti, da je otrokom v otroštvu lepo in da jim omogočamo razvoj na vseh področjih. Sprva so bili vrtci namenjeni zgolj varstvu otrok, vendar pa se je razvoj skozi leta delovanja vrtca obrnil tudi v vzgojno-izobraževalno smer. Tako vrtce danes pojmujemo kot vzgojno-varstvene institucije, ki skozi vzgojo otroke tudi izobražujejo. Vse to pa poteka po skrbno izdelanem nacionalnem dokumentu – Kurikulu za vrtce, ki opredeljuje posamezna področja dela, cilje in načela ter standarde, ki naj bi jih otroci glede na starost in stopnjo razvoja dosegali. Razvoj različnih pedagoških teorij je dandanes že tako daleč, da so se začeli ustanavljati tudi vrtci z nekoliko drugačnimi pedagoško-vzgojnimi pristopi, kot so na primer: montessori vrtec, valdorfski vrtec in Reggio Emilia koncept. Razlike med njimi se pojavljajo pri izvajanju in načinu dela z otroki. Tako imajo starši danes res široko izbiro, da izberejo tisti vrtec, za katerega menijo, da bo najboljši za njihovega otroka.
Ključne besede: javni vrtec, zasebni vrtec, predšolska vzgoja, kurikulum, Reggio Emilia, valdorfski vrtec, montessori vtec
Objavljeno: 13.06.2016; Ogledov: 4300; Prenosov: 713
.pdf Celotno besedilo (936,39 KB)

8.
9.
EKOLOŠKA OZAVEŠČENOST UČENCEV 4. IN 5. RAZREDA NA OSNOVNI ŠOLI TRŽIŠČE
Nina Šinkovec, 2015, diplomsko delo

Opis: POVZETEK V diplomskem delu smo predstavili koncept vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj in koncept okoljske vzgoje kot del vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj. Predstavili smo vlogo šole in učiteljev pri izobraževanju za trajnostni razvoj. Ugotovili in ovrednotili smo pomen ekološke ozaveščenosti v vzgoji in izobraževanju za trajnostni razvoj. Na osnovi analize pedagoške dokumentacije Osnovne šole Tržišče smo predstavili projekt Ekošola in njene težnje delovanja. Našteli in opisali smo eko dejavnosti in eko vsebine, ki sovpadajo z okoljskim vidikom trajnostnega razvoja in načeli vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj. Analizo eko dejavnosti smo izvedli s pomočjo koordinatorice Osnovne šole Tržišče. Izvedli smo analizo Učnega načrta za Naravoslovje in tehniko za 4. in 5. razred osnovne šole z vidika vsebin okoljske vzgoje in načel vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj v sklopu Smernic vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj, izdanih 2007 pri Ministrstvu Republike Slovenije za šolstvo in šport. Rezultati analize so pokazali dobro zastopanost učnih ciljev z okoljskega vidika, a so ti vsebinsko preozko zastavljeni. Ugotavljamo, da je vključevanje okoljskih vsebin trajnostnega razvoja v učenje in poučevanje v veliki meri odvisno od učiteljevega znanja, osebne ozaveščenosti in lastne angažiranosti. Preučili smo pomen učnega predmeta Naravoslovje in tehnika v 4. in 5. razredu osnovne šole za izobraževanje za trajnostni razvoj. V zaključnem delu diplomskega dela smo izvedli raziskavo o ekološki ozaveščenosti med učenci 4. in 5. razreda OŠ Tržišče v šolskem letu 2013/14. V intervjuju smo se osredotočili na ekološke vsebine, ki kažejo njihovo raven ekološke ozaveščenosti.
Ključne besede: okoljska vzgoja, ekološka ozaveščenost, ekošola, razredni pouk, načela vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj, trajnostni razvoj
Objavljeno: 08.12.2015; Ogledov: 1787; Prenosov: 193
.pdf Celotno besedilo (1,64 MB)

10.
ANALIZA MOTIVACIJE ZAPOSLENIH V PODJETJU SANERA D.O.O.
Anja Šinkovec, 2015, diplomsko delo

Opis: Vsa naša dejanja so tako ali drugače motivirana. Mnoga so motivirana zato, ker nas k temu silijo določene potrebe in želje. Potrebe so določena stanja organizma, ki sprožijo obnašanje, usmerjano k ciljem. Cilj našega motivacijskega delovanja so tisti objekti ali delovanja, s katerimi izravnavamo ali zadovoljujemo naše potrebe (Uhan, 2001, str. 88-90). Posamezniki se razlikujemo tudi v svojih željah in ambicijah. So posamezniki, ki jim noben cilj ni previsok, in so drugi, ki si postavljajo cilje, ki so nižji od tega, kar so dejansko sposobni doseči. Za vodilne v podjetjih je pomembno, da za svoje zaposlene vedo, koliko oni sami od sebe pričakujejo, saj jim tako lahko dajo primerno delovno mesto, na katerem bodo dosegali zavidljive rezultate za podjetje in hkrati zadovoljevali svoje osebne potrebe in želje (Musek, Pečjak, 2001, str. 97-99). Diplomski seminar smo razdelili na dva dela. V teoretičnem delu smo povzemali različne avtorje, ki definirajo pojem motivacije in motivacijskih teorij. V praktičnem delu smo opravili anketni vprašalnik med zaposlenimi v podjetju Sanera, dobljene rezultate predstavili v tabeli in na podlagi rezultatov potrdili ali zavrgli hipoteze.
Ključne besede: motivacija, motivacijske teorije, motivacija zaposlenih
Objavljeno: 09.11.2015; Ogledov: 757; Prenosov: 99
.pdf Celotno besedilo (233,36 KB)

Iskanje izvedeno v 0.37 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici