SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Management znanja in dejavniki razvoja zaposlenih v podjetju Fraport Slovenija
Špela Uršič, 2019, magistrsko delo

Opis: Podjetje Fraport Slovenija je bilo v letu 2018 nagrajeno z nazivom najboljšega zaposlovalca kot najboljšega tujega vlagatelja ter že šestič in četrto leto zapored prejelo priznanje za uglednega delodajalca v raziskavi Moje.delo. Zaključno delo predstavlja osredotočenje tematike vezane na zaposlene podjetja Fraport Slovenija. Zaradi današnjih potreb okolja in organizacij, ki nakazujejo veliko stopnjo pomenu znanja zaposlenih in odgovornosti zaposlenih do doseganja ciljev organizacije, je tematika magistrske naloge vezana na eni strani na pomen upravljanja znanja in na drugi strani na vidik zaposlenih do organizacije. Pri tem bi izpostavili dejstvo, da znanja, ki nastajajo hitro, nadomeščajo še hitreje nova znanja. Ravno tako se na delovnih mestih predvideva vse višji nivo znanja za potrebe uresničevanja strategije organizacij. Spremembe v zunanjih elementih organizacije (tehnologiji, okoljskih sprememb, trajnostnem razvoju) so vidne in zaznane skozi ustvarjanje in hitrejše transformacije delovnih mest. Po eni strani bomo tako v magistrskem delu zgradili teoretični okvir, ki bo najprej upošteval izhodišča managementa znanja in dejavnikov sprememb v organizacijah, po drugi strani pa bomo teoretično izpostavili tudi vidike zadovoljstva zaposlenih, ki v mnogih vidikih izpostavljajo pomembnost in usmeritve organizacij v smer ohranjanja pozitivne organizacijske klime. Empirični del magistrske naloge bo obsegal raziskavo in analizo raziskave, izvedene v podjetju Fraport Slovenija. V analizo bomo zajeli delovne pogoje, organizacijo dela, karierne možnosti, strokovno usposabljanje in učenje ter vidik inovativnosti in iniciativnosti zaposlenih.
Ključne besede: znanje, zaposleni, management znanja, zadovoljstvo zaposlenih, raziskava
Objavljeno: 08.05.2019; Ogledov: 77; Prenosov: 16
.pdf Celotno besedilo (3,78 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici