| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Odzivi vzgojiteljev na stiske otrok v vrtcu : magistrsko delo
Špela Smolar, 2023, magistrsko delo

Opis: Od čustev je odvisno človekovo preživetje. Otroci vsakodnevno doživljajo zelo raznolika čustva in tudi stiske so del njihovega vsakdanjega življenja. Otroku je potrebno pomagati razumeti, kaj doživlja, se pogovoriti o občutkih ter poudarjati, da smo tukaj zanje. Namen magistrskega dela je bil raziskati, kako se vzgojitelji odzivajo na stiske otrok v vrtcu. Zanimalo nas je predvsem, kako vzgojitelji ocenjujejo svojo zmožnost brezpogojnega sprejemanja in kakšne preventivne pristope uporabljajo ob pojavu morebitne stiske pri otroku v skupini. V empiričnem delu smo izvedli kvalitativno raziskavo na namenskem vzorcu petih vzgojiteljic, ki si prizadevajo za dobrobit otrok, ki doživljajo stiske. Z rezultati raziskave smo ugotovili, da se vzgojiteljice zavedajo svoje odgovornosti pri reševanju stisk otrok ter se nanje previdno in strokovno odzovejo. Vzgojiteljice zaznavajo, da stiske otrok večinoma izhajajo iz primarne družine, otroci pa nemalokrat stisko doživljajo pri vstopu v vrtec, v uvajalnem obdobju.
Ključne besede: vzgojitelj, stiske otrok, vrtec, predšolsko obdobje, brezpogojno sprejemanje.
Objavljeno v DKUM: 09.06.2023; Ogledov: 692; Prenosov: 120
.pdf Celotno besedilo (905,49 KB)

2.
VPLIV STARŠEV NA GIBALNI RAZVOJ OTROK V KOROŠKI REGIJI
Špela Smolar, 2017, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu z naslovom Vpliv staršev na gibalni razvoj otrok v koroški regiji je bil naš cilj raziskati vpliv staršev pri gibanju otroka. Naloga je sestavljena iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili celostnost otrokovega razvoja in ovrednotili pomen gibalnih dejavnosti za gibalni razvoj otroka. Predstavili smo vpliv staršev na športno dejavnost otrok ter omenili, kakšen je pomen izvedbe športnih dejavnosti otrok skupaj s starši. V empiričnem delu smo predstavili rezultate kavzalno - neeksperimentalne metode raziskovanja. V raziskavo je bilo vključenih 200 staršev iz koroške regije, njihovi otroci obiskujejo vrtec Muta, Dravograd, Radlje ob Dravi, Vuzenica, vključeni pa so bili tudi starši, katerih otroci ne obiskujejo navedenih vrtcev. Z anketnim vprašalnikom - kvantitativne tehnike zbiranja podatkov - smo prišli do ugotovitev, da ne obstaja statistično pomembna povezava med športno aktivnostjo in izobrazbo staršev. Rezultati so pokazali, da so starši športno aktivni zaradi boljšega počutja in se zavedajo, da športna aktivnost otroka pripomore k hitrejšemu razvoju na drugih področjih. Anketirani starši so odgovorili, da so skupaj s svojim otrokom športno aktivni večkrat na teden, pokazalo pa se je tudi, da je kolesarjenje najpogosteje uporabljena športna aktivnost. Ugotovili smo, da je pomanjkanje časa tisti razlog, ki staršem onemogoča redno športno aktivnost. Rezultati so še pokazali, da večina staršev otroka ne vključuje v organizirano športno vadbo.
Ključne besede: gibalni razvoj, gibalne sposobnosti, športna aktivnost, predšolski otrok, vloga staršev.
Objavljeno v DKUM: 21.03.2017; Ogledov: 1864; Prenosov: 267
.pdf Celotno besedilo (675,29 KB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici