| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PREŽIVLJANJE PROSTEGA ČASA PRI RAZLIČNIH GENERACIJAH OSNOVNOŠOLCEV
Špela Prah, 2011, diplomsko delo

Opis: Prosti čas je zelo pomembno življenjsko področje, saj vpliva na osebni razvoj, socializacijo, ustvarjalnost, nudi nam sprostitev ter nam daje nove moči za nadaljnje vsakodnevne obveznosti. Vse to in še več so razlogi, da ga izkoristimo čim bolj kakovostno. V teoretičnem delu diplomskega dela predstavljamo različne načine preživljanja prostega časa, kaj je njegov pomen in kako ga kakovostno izkoristiti. Opisana so načela, dejavniki ter interesi izkoriščanja prostega časa. Posebno poglavje je namenjeno tudi igri, kot pomembnemu dejavniku preživljanja prostega časa. Predstavili smo njen nastanek in pomen, vrste otroške igre ter kako lahko mi, odrasli, vplivamo na otrokovo igro. Govorimo o športu, o njegovi koristi in kaj bi morali storiti oziroma spremeniti, da bi bili otroci bolj telesno aktivni. Izpostavili smo tudi vlogo medijev in tehnologije (televizija, računalnik, svetovni splet itd.). Pri tem smo opozorili na nevarnosti, ki pretijo otrokom, na odgovornost starševske kontrole ter negativne posledice pretirane uporabe le-tega pri otrocih. V empiričnem delu smo s pomočjo anketnih vprašalnikov raziskali, kakšen pomen dajejo prostemu času današnji otroci, koliko prostega časa sploh imajo in s čim se najraje ukvarjajo. Vzporedno s tem smo anketirali še starejše generacije. Rezultati so pokazali, da so današnji osnovnošolci veliko bolj obremenjeni, kot so bili le-ti leta nazaj. Primanjkuje jim prostega časa, kar je posledica prenatrpanega urnika v šolah ter preveč izvenšolskih dejavnosti. Do velikih razlik prihaja tudi pri načinih preživljanja prostega časa, saj se današnji otroci preveč poslužujejo računalnika, televizije oziroma tehnologije nasploh, za razliko od starejših generacij v njihovih letih, ki so svoj prosti čas bolj posvečali športu, igri ter naravi.
Ključne besede: prosti čas, osnovnošolci, dvoje različnih generacij odraslih ljudi
Objavljeno: 07.11.2011; Ogledov: 2837; Prenosov: 424
.pdf Celotno besedilo (747,12 KB)

2.
Učinkovitost spletnih orodij za komunikacijo v primerjavi s klasičnim poslovnim komuniciranjem
Špela Prah, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomska naloga predstavlja izkušnje projektnih partnerjev, ki sodelujejo na mednarodnih projektih, pri tem pa za osebno komunikacijo uporabljajo spletna orodja, kot so Skype, Slack, Viber v primerjavi s klasičnim poslovnim komuniciranjem. Ugotovitve kvalitativne empirične raziskave kažejo, da v proučevanem podjetju obstajajo koristi in tveganja v uporabnosti spletnih orodij za učinkovito osebno komuniciranje. V podjetju za osebni pogovor preko spletnih orodij najpogosteje uporabljajo tehnologijo Skype, ki prinaša koristi lažjega in hitrejšega sodelovanja v osebni komunikaciji na mednarodnih projektih. Poleg koristi pa je kraja podatkov največje tveganje uporabe spletnih orodij, zato je pomembno, da podjetje za preprečevanje varnostnih tveganj stremi k posodobitvi informacijsko komunikacijske tehnologije s sodobnejšo.
Ključne besede: Mednarodni projekti, projektni partnerji, virtualni timi, informacijsko komunikacijska tehnologija, koristi, tveganja
Objavljeno: 04.04.2019; Ogledov: 318; Prenosov: 36
.pdf Celotno besedilo (745,37 KB)

3.
Poslovni bonton v arabski kulturi
Špela Prah, 2019, diplomsko delo

Opis: Poslovni bonton predstavlja družbeno sprejemljivo vedenje, določeno z vplivi moralnih norm časa in prostora v poslovnem svetu. Ker je poslovni bonton v Arabski kulturi precej drugačen od poslovnega bontona v Evropi, je pred sklenitvijo posla smiselno proučiti njihovo kulturo in navade. V raziskavi smo uporabili deskriptivno metodo dela in kvalitativno tehniko zbiranja podatkov. Podatke smo pridobili z metodo intervjuja podjetij Unior d.d. in Protocamel d.o.o., ki poslujeta na arabskem trgu. Slovenski podjetji, sodelujoči v raziskavi pravita, da je bistvena razlika v poslovanju arabskih podjetij, v primerjavi z evropskimi, v tem, da le ta dajejo manj poudarka dogovorom in več dobrim medsebojnim odnosom. Zaposleni odgovorni za prodajo na arabski trg morajo biti dobro seznanjeni z njihovimi poslovnimi navadami, pogajalskim stilom, jezikom, vedenjem in religijo. Vsaka podrobnost lahko pripomore k boljšemu poslovanju. Poznavanje poslovnega bontona nam olajšuje poslovne poti in nam nudi možnost za uspešnejše poslovanje. Pomembno vlogo pri poslovanju ima poznavanje religije in kulturnih značilnosti, ki so pomembne smernice pri sklepanju poslov. Rezultati so pokazali, da sta slovenski podjetji zelo dobro seznanjeni z arabskim bonton in načinom poslovanja
Ključne besede: poslovni bonton, medkulturne razlike, arabski trg
Objavljeno: 29.10.2019; Ogledov: 114; Prenosov: 24
.pdf Celotno besedilo (837,33 KB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici